To mě taky napadlo, tam je pak asi celkem jedno že se zdeformuje vzorek, když ho stejně za den sundajJim píše:no já si myslim že ta guma se v tomhle případě při průjezdu zatáčkou bude míň deformovat a proto celý auto bude jakoby "tužší" ...
Zajimá me tenhle typ pneu.
mam to tak na aute uz nejakej ten patek a bez problemu a to i v zatackach
a podle tabulek doporuceni pneu vs rafek i takhle natahla pneu muze vzniknout
takze to co pise marauder je podle me pravda jen z casti...
napr podle tabulky 215/40/17 > 7-8,5 rafek presne tuhle kombinaci s 8,5 rafkem mam na predku a pneu jsou do "A"
dalsi 245/35/17 > 8-9,5 doporucenej rafek mam tuhle pneu na 10 disku takze lehce mimo doporuceni ale pokud bych hodil doporuceny 9,5 disk "A" tam budou stejne jen trosku mensi...
ovsem je otazka kdo ty tabulky pise
jedna je napr tady http://www.epneu.cz/tech_podpora.php?PH ... zRbL0pTWu0
dalsi vec je ze v nemecku na tyhle kombinace rafku vs pneu normalne dostanou stempl a pochybuju ze nemcouri orazej neco nebezpecnyho jak zaznelo vejs
zadek > bohuzel jinou fotecku ktera by lepe ukazoval ty "A" momentalne nemuzu najit

napr podle tabulky 215/40/17 > 7-8,5 rafek presne tuhle kombinaci s 8,5 rafkem mam na predku a pneu jsou do "A"
dalsi 245/35/17 > 8-9,5 doporucenej rafek mam tuhle pneu na 10 disku takze lehce mimo doporuceni ale pokud bych hodil doporuceny 9,5 disk "A" tam budou stejne jen trosku mensi...
ovsem je otazka kdo ty tabulky pise
jedna je napr tady http://www.epneu.cz/tech_podpora.php?PH ... zRbL0pTWu0
dalsi vec je ze v nemecku na tyhle kombinace rafku vs pneu normalne dostanou stempl a pochybuju ze nemcouri orazej neco nebezpecnyho jak zaznelo vejs
zadek > bohuzel jinou fotecku ktera by lepe ukazoval ty "A" momentalne nemuzu najit

BMW E30 325i4D 325iC (OO=00=OO)


- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimá me tenhle typ pneu.
to co píše Marauder, mu řekli v Michelinu pro který dělá reklamu, takže Vaše řeči o tom jak je to v pohodě apod jsou prostě o ničem, nechápu jak si někdo může myslet, že když zbortí bočnice tak to ještě snad prospěje, dovedete si vůbec představit co tu udělá se zbytkem pneu - jak čtu ta asi ne ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimá me tenhle typ pneu.
to žlutý jsou výztuhy pro zadní ramena ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Zajimá me tenhle typ pneu.
No mě je to jasný, ale nevim proč to teda maj auta na drfity..........MarauderZ28 píše:to co píše Marauder, mu řekli v Michelinu pro který dělá reklamu, takže Vaše řeči o tom jak je to v pohodě apod jsou prostě o ničem, nechápu jak si někdo může myslet, že když zbortí bočnice tak to ještě snad prospěje, dovedete si vůbec představit co tu udělá se zbytkem pneu - jak čtu ta asi ne ....
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimá me tenhle typ pneu.
mno dle mě se s tím teoreticky bude líp driftovat neb ta guma má jako náběh ne ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimá me tenhle typ pneu.
ee, ja to tipuju na zluty neony...spravnej ricerMarauderZ28 píše:to žlutý jsou výztuhy pro zadní ramena ?
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimá me tenhle typ pneu.
aha to je fakt má to i vepředu 
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- DaveS
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 18 črc 2005 20:54
- Bydliště: Praha - Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimá me tenhle typ pneu.
ale ja myslel ze se ma jezdit po kolech a ne po strese 
tak sem si to tady procetl..... zajimava diskuze.
co z toho pro me plyne..... no ze se na to vyseru a udelam to radeji tak jak to ma byt.
hlavne z duvodu bezpecnosti.
tak sem si to tady procetl..... zajimava diskuze.
co z toho pro me plyne..... no ze se na to vyseru a udelam to radeji tak jak to ma byt.
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....
Re: Zajimá me tenhle typ pneu.
tak se do toho vkládám i já...
Marauder má pravdu. De ale o to když se řekne že je guma do "A" jak moc to A je velký. V Barum servisu mi řekli (když jsem se zajímal o pláště a disky) že je možný navlíct plášť na DROBET širší ráfek (to je případ Maranela) - tim vznikne drobný A. Nemůžu říct přesně (neznám konkrétní parametry), ale podle mě lidi na leštěnkách dou do extrému a snaží se aby Áčko co nejvíc vyniklo, takže navlíkaji plášť na co nejširší ráfek. MUSÍ dojít k deformaci pláště v průřezu - fyzykální zákon. Toho se dá využít při driftu - menší přilnavost.
Na tý fotce co sem hodil Jim se tomu autu v zatáčce pravděpodobně zul plášť (bočnice se nemohly deformovat protože byly napnutý do A) a ráfek se chytil o asfalt (na fotce je vidět že je bouchlej) a kutululůůů
Já volím klasiku s ochranou ráfku - bezpečnost především
PS: komu se to nelíbí, tak mne nekamenujte, díky
Marauder má pravdu. De ale o to když se řekne že je guma do "A" jak moc to A je velký. V Barum servisu mi řekli (když jsem se zajímal o pláště a disky) že je možný navlíct plášť na DROBET širší ráfek (to je případ Maranela) - tim vznikne drobný A. Nemůžu říct přesně (neznám konkrétní parametry), ale podle mě lidi na leštěnkách dou do extrému a snaží se aby Áčko co nejvíc vyniklo, takže navlíkaji plášť na co nejširší ráfek. MUSÍ dojít k deformaci pláště v průřezu - fyzykální zákon. Toho se dá využít při driftu - menší přilnavost.
Na tý fotce co sem hodil Jim se tomu autu v zatáčce pravděpodobně zul plášť (bočnice se nemohly deformovat protože byly napnutý do A) a ráfek se chytil o asfalt (na fotce je vidět že je bouchlej) a kutululůůů
Já volím klasiku s ochranou ráfku - bezpečnost především
PS: komu se to nelíbí, tak mne nekamenujte, díky
Felda forever
Re: Zajimá me tenhle typ pneu.
je to tak, z jedný fotky se to špatně poznáváPinky píše:hustýý, Ritchma to vyřešilRitchma píše:mě spíš příjde že ten ráfek roštíp jak se auto dostalo na bok ne že by sundal gumu.........
Felda forever











