Zajimá me tenhle typ pneu.

Pneumatiky, elektrony, plecháče, podložky, šrouby, štefty, změna rozteče...

Moderátoři: Rudi, m.artty

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Jim píše:no já si myslim že ta guma se v tomhle případě při průjezdu zatáčkou bude míň deformovat a proto celý auto bude jakoby "tužší" ...
To mě taky napadlo, tam je pak asi celkem jedno že se zdeformuje vzorek, když ho stejně za den sundaj :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Maranelo
Příspěvky: 18
Registrován: 22 lis 2004 00:53
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo »

mam to tak na aute uz nejakej ten patek a bez problemu a to i v zatackach 8) a podle tabulek doporuceni pneu vs rafek i takhle natahla pneu muze vzniknout :) takze to co pise marauder je podle me pravda jen z casti...

napr podle tabulky 215/40/17 > 7-8,5 rafek presne tuhle kombinaci s 8,5 rafkem mam na predku a pneu jsou do "A"

dalsi 245/35/17 > 8-9,5 doporucenej rafek mam tuhle pneu na 10 disku takze lehce mimo doporuceni ale pokud bych hodil doporuceny 9,5 disk "A" tam budou stejne jen trosku mensi...

ovsem je otazka kdo ty tabulky pise :lol: :roll:
jedna je napr tady http://www.epneu.cz/tech_podpora.php?PH ... zRbL0pTWu0

dalsi vec je ze v nemecku na tyhle kombinace rafku vs pneu normalne dostanou stempl a pochybuju ze nemcouri orazej neco nebezpecnyho jak zaznelo vejs :?:

zadek > bohuzel jinou fotecku ktera by lepe ukazoval ty "A" momentalne nemuzu najit :(
Obrázek
BMW E30 325i4D 325iC (OO=00=OO)
Obrázek

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajimá me tenhle typ pneu.

Příspěvek od MarauderZ28 »

to co píše Marauder, mu řekli v Michelinu pro který dělá reklamu, takže Vaše řeči o tom jak je to v pohodě apod jsou prostě o ničem, nechápu jak si někdo může myslet, že když zbortí bočnice tak to ještě snad prospěje, dovedete si vůbec představit co tu udělá se zbytkem pneu - jak čtu ta asi ne ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Mirda
Příspěvky: 752
Registrován: 10 dub 2005 12:50
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Mirda »

Marauder má pravdu 8) . Je to pravda, nechápu jak si někdo může myslet, že to takle přináší nějakou výhodu.
Je to spíš na parádu u vystavenýho auta...v opačném případě na rozbití huby!!! :D
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off Obrázek

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

nezahrávejte si nebo dopadnete takhle :nono:
Obrázek
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajimá me tenhle typ pneu.

Příspěvek od MarauderZ28 »

to žlutý jsou výztuhy pro zadní ramena ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Zajimá me tenhle typ pneu.

Příspěvek od Ritchma »

MarauderZ28 píše:to co píše Marauder, mu řekli v Michelinu pro který dělá reklamu, takže Vaše řeči o tom jak je to v pohodě apod jsou prostě o ničem, nechápu jak si někdo může myslet, že když zbortí bočnice tak to ještě snad prospěje, dovedete si vůbec představit co tu udělá se zbytkem pneu - jak čtu ta asi ne ....
No mě je to jasný, ale nevim proč to teda maj auta na drfity..........
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajimá me tenhle typ pneu.

Příspěvek od MarauderZ28 »

mno dle mě se s tím teoreticky bude líp driftovat neb ta guma má jako náběh ne ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajimá me tenhle typ pneu.

Příspěvek od Mike Mad »

MarauderZ28 píše:to žlutý jsou výztuhy pro zadní ramena ?
ee, ja to tipuju na zluty neony...spravnej ricer :lol:
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajimá me tenhle typ pneu.

Příspěvek od MarauderZ28 »

aha to je fakt má to i vepředu :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
DaveS
Příspěvky: 1277
Registrován: 18 črc 2005 20:54
Bydliště: Praha - Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajimá me tenhle typ pneu.

Příspěvek od DaveS »

ale ja myslel ze se ma jezdit po kolech a ne po strese :lol:
tak sem si to tady procetl..... zajimava diskuze.
co z toho pro me plyne..... no ze se na to vyseru a udelam to radeji tak jak to ma byt. 8) hlavne z duvodu bezpecnosti.
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....

Uživatelský avatar
OXiDE.cz
Příspěvky: 421
Registrován: 24 bře 2005 09:22
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajimá me tenhle typ pneu.

Příspěvek od OXiDE.cz »

tak se do toho vkládám i já...

Marauder má pravdu. De ale o to když se řekne že je guma do "A" jak moc to A je velký. V Barum servisu mi řekli (když jsem se zajímal o pláště a disky) že je možný navlíct plášť na DROBET širší ráfek (to je případ Maranela) - tim vznikne drobný A. Nemůžu říct přesně (neznám konkrétní parametry), ale podle mě lidi na leštěnkách dou do extrému a snaží se aby Áčko co nejvíc vyniklo, takže navlíkaji plášť na co nejširší ráfek. MUSÍ dojít k deformaci pláště v průřezu - fyzykální zákon. Toho se dá využít při driftu - menší přilnavost.
Na tý fotce co sem hodil Jim se tomu autu v zatáčce pravděpodobně zul plášť (bočnice se nemohly deformovat protože byly napnutý do A) a ráfek se chytil o asfalt (na fotce je vidět že je bouchlej) a kutululůůů

Já volím klasiku s ochranou ráfku - bezpečnost především 8)

PS: komu se to nelíbí, tak mne nekamenujte, díky :D
Felda forever

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

mě spíš příjde že ten ráfek roštíp jak se auto dostalo na bok ne že by sundal gumu.........
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Pinky
Příspěvky: 740
Registrován: 29 pro 2005 13:17
Bydliště: P-Z

Příspěvek od Pinky »

Ritchma píše:mě spíš příjde že ten ráfek roštíp jak se auto dostalo na bok ne že by sundal gumu.........
hustýý, Ritchma to vyřešil 8)

Uživatelský avatar
OXiDE.cz
Příspěvky: 421
Registrován: 24 bře 2005 09:22
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajimá me tenhle typ pneu.

Příspěvek od OXiDE.cz »

Pinky píše:
Ritchma píše:mě spíš příjde že ten ráfek roštíp jak se auto dostalo na bok ne že by sundal gumu.........
hustýý, Ritchma to vyřešil 8)
je to tak, z jedný fotky se to špatně poznává :(
Felda forever

Odpovědět

Zpět na „Disky + Pneumatiky“