R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
čauky potřeboval bych poradit jak zvednout vykon o par koni a jake dat svody a potrubi ajeky rezonator a koncovy tlumič aby mi to nehučelo v autě bo jak jedu delši trasu tak jsem tak jsem vyhukany z toho vyfuku.Diky za každou radu
- FD_Ondra
- Příspěvky: 161
- Registrován: 02 zář 2005 11:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí I.
- Kontaktovat uživatele:
Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
Chceš tomu teda zvyšovat výkon nebo mít pohodlí při dlouhým cestování? ne vždycky to jde k soběduduš píše:čauky potřeboval bych poradit jak zvednout vykon o par koni a jake dat svody a potrubi ajeky rezonator a koncovy tlumič aby mi to nehučelo v autě bo jak jedu delši trasu tak jsem tak jsem vyhukany z toho vyfuku.Diky za každou radu

Ale použít bys mohl tohle na začátku...
K&N 57i (57-0045) za 2990,-
koncák od Supersprintu
870724 - 10090,-
Nebo si nech udělat od někoho na zakázku celej vejfuk od svodů na konec... nebo koukni na díly na http://www.k-tecracing.com
Renault Clio '99 RSi | "Cléopatre" 
Renault Laguna II 1.8i 16V | manželčin rodinný kočár
FD-CustomStyle.cz - Elektronický Obchod

Renault Laguna II 1.8i 16V | manželčin rodinný kočár

FD-CustomStyle.cz - Elektronický Obchod
a kolik to má včil, třeba bluebird rok89 1,8 16 v má v základu 95kw
a to má vačky 248 obě a zdvih 8,5, nevím kolik má clio, ale výfuky a filtry bych nechal až nakonec, až poladíš motor, jestli teda opravdu koniky chceš, za sání a výfuk daš stejně jak za přebroušený vačky a výkonově na tom budeš s vačkama líp, stačí 264 a bude to masakr, jen si najdi nekoho kdo to brousí a kdo ti na to upraví mapu
a to má vačky 248 obě a zdvih 8,5, nevím kolik má clio, ale výfuky a filtry bych nechal až nakonec, až poladíš motor, jestli teda opravdu koniky chceš, za sání a výfuk daš stejně jak za přebroušený vačky a výkonově na tom budeš s vačkama líp, stačí 264 a bude to masakr, jen si najdi nekoho kdo to brousí a kdo ti na to upraví mapu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....
ted to na asi o kolo 140koni ale chtel bych to poladit aspon na tech 160koni i tak už to je maras
.chtel bych na to aspon vačky vyfukove potrubi a svody.motor už jsem mel sice venku nedavno bo jsem dělal rozvody a spojku uvažoval jsem i hned o ostre vačce ale nezbyli prachy.Jaky maš nazor na odlehčeny setrvak?a kolik stojí?

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
jo to maš pravdu ale nemuselo by mi to tam hučet jak ted bo mam z toho hlavu jak papučIvan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....

Tak nakupuj kvalitní komponenty - svody, sport.katalizátor a koncový díl - nejlépe vše od jednoho výrobce. Bez tlumičů, katalizátorů a s rezonátorama si výkonu ani klidný jízdy neužiješ. Kvalitní chip, ostrá vačka, tvrdší sedla ventilů a filtr by měly s výkonem něco udělat
Lehký setrvák bych si rozmyslel pokud auto hodláš i civilně (denně) využívat.

zvažuju jen maximalně o vačkach svody potrubi a čip ale už tam mam sport.filtr vykuchaný kat. a sportovní výfuk made in poland ale chcu tam nerez.proč co děla setrvak?T-O-M píše:Tak nakupuj kvalitní komponenty - svody, sport.katalizátor a koncový díl - nejlépe vše od jednoho výrobce. Bez tlumičů, katalizátorů a s rezonátorama si výkonu ani klidný jízdy neužiješ. Kvalitní chip, ostrá vačka, tvrdší sedla ventilů a filtr by měly s výkonem něco udělatLehký setrvák bych si rozmyslel pokud auto hodláš i civilně (denně) využívat.
-
- Příspěvky: 276
- Registrován: 06 črc 2005 22:49
- Bydliště: Praha , Věk: 22
- Kontaktovat uživatele:
Myslim, že to jde líp do otáček , ale taky rychleji padaj, ne? Proto se to asi moc nehodí do běžného provozu. Pokud melu blbosti tak se omlouvámduduš píše:zvažuju jen maximalně o vačkach svody potrubi a čip ale už tam mam sport.filtr vykuchaný kat. a sportovní výfuk made in poland ale chcu tam nerez.proč co děla setrvak?T-O-M píše:Tak nakupuj kvalitní komponenty - svody, sport.katalizátor a koncový díl - nejlépe vše od jednoho výrobce. Bez tlumičů, katalizátorů a s rezonátorama si výkonu ani klidný jízdy neužiješ. Kvalitní chip, ostrá vačka, tvrdší sedla ventilů a filtr by měly s výkonem něco udělatLehký setrvák bych si rozmyslel pokud auto hodláš i civilně (denně) využívat.

Naposledy upravil(a) Mad Chick dne 18 dub 2006 19:18, celkem upraveno 1 x.
Ford Escort 1.6 XR3i 77KW/105Ps-6000ot/min, 138Nm-4800ot/min , ale od roku 88 jich už asi pár pochcípalo

- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
Seriovej setrvačník je dimenzovanej právě tak těžkej,aby pohnul autem na rovince při rozjezdu bez nutnosti pužití plynu. Na druhou stranu mít tak velké setrvačné síly na pohyblivých částech motoru u auta určenému pro sportovně laděné radovánky je zbytečnost. Při rozjezdu budeš muset ale elaborovat s plynem,stejně tak jako u řazení. Dá se na to ale přizpůsobit ecu-vyšší volnoběžné otáčky,powershift atd...
Při výměně setrvačníku nezapomeňte nechat novej dynamicky vyvážit i s klikou,řemenicí atd...Síly který vznikají na periferii nevyvážené soustavy např o 10gramů při 8tis otáčkách mohou působit v místě ukotvení klikové hřídele až několika sty kily v závislosti na průměru setrvačníku.Zpočátku to sice blok zřejmě ustojí,ale časem odjede klika na dovolenou.Taky bych si dal pozor na domácky vyráběné setrvačníky-nevhodně zvolená slitina může způsobit hlavně u nevyvážené soustavy jeho roztrhnutí a doslova přošpikování celého vozu střepinami
Jinak už jsme tady na toto téma lecos napsali,tak se neostýchejte používat hledání.
Při výměně setrvačníku nezapomeňte nechat novej dynamicky vyvážit i s klikou,řemenicí atd...Síly který vznikají na periferii nevyvážené soustavy např o 10gramů při 8tis otáčkách mohou působit v místě ukotvení klikové hřídele až několika sty kily v závislosti na průměru setrvačníku.Zpočátku to sice blok zřejmě ustojí,ale časem odjede klika na dovolenou.Taky bych si dal pozor na domácky vyráběné setrvačníky-nevhodně zvolená slitina může způsobit hlavně u nevyvážené soustavy jeho roztrhnutí a doslova přošpikování celého vozu střepinami

Jinak už jsme tady na toto téma lecos napsali,tak se neostýchejte používat hledání.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
ja vim na co jeT-O-M píše:Tak ty chceš lechčí setrvák, ale nevíš co to delátak to je dobrý.
Hodí se ti na závody, když potřebuješ max výkon a pohybuješ se ve vysokejch otáčkách - tam lehkej setrvačník, proč sériový auta maj "težkej"? protože denní provoz je opak závodů.
jak řekl Mad Chick


Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
mam jeden doma ale je stahnuty a pry dobře vyvaženy.Mel jsem motor venku uvažoval jsem že bych ho tam dal ale kamoš me přesvědčil že když už tak už origo bo mi vykladal co udelal špatně vyvaženy setrvakMarAt píše:Seriovej setrvačník je dimenzovanej právě tak těžkej,aby pohnul autem na rovince při rozjezdu bez nutnosti pužití plynu. Na druhou stranu mít tak velké setrvačné síly na pohyblivých částech motoru u auta určenému pro sportovně laděné radovánky je zbytečnost. Při rozjezdu budeš muset ale elaborovat s plynem,stejně tak jako u řazení. Dá se na to ale přizpůsobit ecu-vyšší volnoběžné otáčky,powershift atd...
Při výměně setrvačníku nezapomeňte nechat novej dynamicky vyvážit i s klikou,řemenicí atd...Síly který vznikají na periferii nevyvážené soustavy např o 10gramů při 8tis otáčkách mohou působit v místě ukotvení klikové hřídele až několika sty kily v závislosti na průměru setrvačníku.Zpočátku to sice blok zřejmě ustojí,ale časem odjede klika na dovolenou.Taky bych si dal pozor na domácky vyráběné setrvačníky-nevhodně zvolená slitina může způsobit hlavně u nevyvážené soustavy jeho roztrhnutí a doslova přošpikování celého vozu střepinami
Jinak už jsme tady na toto téma lecos napsali,tak se neostýchejte používat hledání.

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
Obávám se že to jak píšeš pasovat nebude, stačí se mrknout do jakéhokoliv katalago ND a uvidíš jaké jsou parametry.duduš píše:.Jo a chci se zeptat pasujou na 16V kotouče a třemy z R Safrane 3.0 24V?
Renaut Mégane Grandtour II 1,5dCi 74kW
Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
ptam se proto protože mi nekteří říkali že to pry pasuje takse ptam vas odbornikuiwi píše:Obávám se že to jak píšeš pasovat nebude, stačí se mrknout do jakéhokoliv katalago ND a uvidíš jaké jsou parametry.duduš píše:.Jo a chci se zeptat pasujou na 16V kotouče a třemy z R Safrane 3.0 24V?

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
myslim ze docela zasadni prekazka bude ze safrane mna roztec srouby 5x108 , ale clio ma jenom 4 srouby ne? ale jestli se pletu a pasuje to tak mam dva trmeny navic, jsou sice z 2.5 20v a ne z trilitra, ale to je jedno, oni jsou stejny..duduš píše:ptam se proto protože mi nekteří říkali že to pry pasuje takse ptam vas odbornikuiwi píše:Obávám se že to jak píšeš pasovat nebude, stačí se mrknout do jakéhokoliv katalago ND a uvidíš jaké jsou parametry.duduš píše:.Jo a chci se zeptat pasujou na 16V kotouče a třemy z R Safrane 3.0 24V?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
nema nahodou renault 5x 100 rozteč a to maš zadni nebo předni třemy?jo clio ma 4x ale to by se nějak vyřešiloNeviM píše:myslim ze docela zasadni prekazka bude ze safrane mna roztec srouby 5x108 , ale clio ma jenom 4 srouby ne? ale jestli se pletu a pasuje to tak mam dva trmeny navic, jsou sice z 2.5 20v a ne z trilitra, ale to je jedno, oni jsou stejny..duduš píše:ptam se proto protože mi nekteří říkali že to pry pasuje takse ptam vas odbornikuiwi píše: Obávám se že to jak píšeš pasovat nebude, stačí se mrknout do jakéhokoliv katalago ND a uvidíš jaké jsou parametry.

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strepIvan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....

only Hyundai Sonata GLS 2.0i/140PS
Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
tak to je jasne čim větš tim lepšii.m.a.c píše:Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strepIvan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....




- FD_Ondra
- Příspěvky: 161
- Registrován: 02 zář 2005 11:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí I.
- Kontaktovat uživatele:
Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
Definuj komfortní jízdu prosím... Jezdím Cliem už dost dlouho na to abych mohl s klidem říct že je komfortní dostatečně i s tvrdým podvozkem...i.m.a.c píše:Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strepIvan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....


Renault Clio '99 RSi | "Cléopatre" 
Renault Laguna II 1.8i 16V | manželčin rodinný kočár
FD-CustomStyle.cz - Elektronický Obchod

Renault Laguna II 1.8i 16V | manželčin rodinný kočár

FD-CustomStyle.cz - Elektronický Obchod
Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
jo ale ClioI a ClioII je velky rozdil jak v prostoru tak i povozkově ale obě jsou pohodlnéFD_Ondra píše:Definuj komfortní jízdu prosím... Jezdím Cliem už dost dlouho na to abych mohl s klidem říct že je komfortní dostatečně i s tvrdým podvozkem...i.m.a.c píše:Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strepIvan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....Rozhodně za komforntí jízdu nepovažuju auto který se houpe ještě kilák po přejetí nerovnosti... Z toho bych

Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
FD_Ondra píše:Definuj komfortní jízdu prosím... Jezdím Cliem už dost dlouho na to abych mohl s klidem říct že je komfortní dostatečně i s tvrdým podvozkem...i.m.a.c píše:Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strepIvan píše:Komfortní jízda a zvyšování výkonu nejde k sobě....Rozhodně za komforntí jízdu nepovažuju auto který se houpe ještě kilák po přejetí nerovnosti... Z toho bych
komfortní jízda bude v nějaké vyšší střední třídě, v tomhle ani omylem,.. je to tvrdý prcek
Re: R Clio 1.8 16V jak zvednout vykon?
jojo to muzu potvrdit, teda pokud nezapnu tvrdej podvozekblázen píše:FD_Ondra píše:Definuj komfortní jízdu prosím... Jezdím Cliem už dost dlouho na to abych mohl s klidem říct že je komfortní dostatečně i s tvrdým podvozkem...i.m.a.c píše: Komfortní jizda uy nejde k malemu Cliu, co si budem povidat cim vetsi tim pohodlnejsi, pokud to neni strepRozhodně za komforntí jízdu nepovažuju auto který se houpe ještě kilák po přejetí nerovnosti... Z toho bych
komfortní jízda bude v nějaké vyšší střední třídě, v tomhle ani omylem,.. je to tvrdý prcek


Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
no vzhledem k tomu ze novej stoji jeden asi 30kkc, zak dejme tomu za 15 jeden ti nechamduduš píše:kolik by jsi chtěl za ty třmeny?a jak na tom vypadaji kotouče jestli maš?NeviM píše:e-e, ta roztec je kazdopadne 5x108, stredovou diru si nepamatuju, musel bych se nekam podivat, mam navic predni i zadni trmeny, pac mam jeste jedno cely auto na ND

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
no rad byje vzal ale byl jsem v Kopřivnici na sprintech a přetočil jsem asi kliku bo mi začli klepat ložiska na klice tak pujde asi zase motor venNeviM píše:no vzhledem k tomu ze novej stoji jeden asi 30kkc, zak dejme tomu za 15 jeden ti nechamduduš píše:kolik by jsi chtěl za ty třmeny?a jak na tom vypadaji kotouče jestli maš?NeviM píše:e-e, ta roztec je kazdopadne 5x108, stredovou diru si nepamatuju, musel bych se nekam podivat, mam navic predni i zadni trmeny, pac mam jeste jedno cely auto na NDne,samozrejme si delam prdel, na cene bychom se urcite domluvili, kotouce tam sou uz na prd, bejt tebou tak koupim vrtany zimmermany za 6kkc/par, slysel jsem na ne samou chvalu, tak je asi taky skusim:) tak kdybys je chtel tak mi posli SZ s tvou nabidkou a urcite se dohodnem:)




neboj dostaneš, kousek od regensburgu jeden jezdí ale je to novější clio - tuším 99duduš píše:ja myslim že ten motor nedostanu ani do cliaNeviM píše:no kdybys potreboval, tak z toho safrana mam i motor 2.5 20V petivalec,121kW-to z clia jen tak nedostanes
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz