trubky na sport.filtr
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
trubky na sport.filtr
Nevíte, kde sehnat trubky na sportovní filtr? Potřebuju prodloužit abych ten filtr dal jinde.
Renault 5 GTE, Alfa Romeo 156 2.4 JTD
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: trubky na sport.filtr
Čím větší délka od sání tím hůř...bude ti pak k něčemu ten sportovní filtr?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: trubky na sport.filtr
a k comu mu bude sportovy ultra racing filter aj z kratkym?
a v com je ta desna nevyhoda?
a v com je ta desna nevyhoda?
Re: trubky na sport.filtr
CARTECH Tuning CENTRUM
www.cartechgroup.cz Vše co potřebujete pro váší káru
Alfa Romeo 155 Q4
Škoda Octavia 1,9Tdi 4x4
www.cartechgroup.cz Vše co potřebujete pro váší káru
Alfa Romeo 155 Q4

Škoda Octavia 1,9Tdi 4x4
Re: trubky na sport.filtr
Potřebuju jen kousek. Nebude to po obvodu celého motoruVecernicek píše:Čím větší délka od sání tím hůř...bude ti pak k něčemu ten sportovní filtr?

Renault 5 GTE, Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Re: trubky na sport.filtr
jakej potrebujes prumer? asi bych vystrachal kus AK trubky...
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
- FD_Ondra
- Příspěvky: 161
- Registrován: 02 zář 2005 11:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí I.
- Kontaktovat uživatele:
Psal jsem ti SZ. Ale při pohledu na tu fotku mě napadá jiný řešení jestli ti jde jen o vzdálenost od té trubky k chladiči (cápu to tak správně ne?) sežeň si jen malinkej kousek trubky o vnitřním průměru toho sání, dva stahovací kroužky, sání rozřízni v půlce a pootoč ho nat ten bowden nebo co ti to tam jde nad filtrem nebo tam není místo??GTE píše:Tady je foto jak to mám teď. Potřebuji to "prodloužit" a dát to od té hadice.
Naposledy upravil(a) FD_Ondra dne 27 dub 2006 13:09, celkem upraveno 1 x.
Renault Clio '99 RSi | "Cléopatre" 
Renault Laguna II 1.8i 16V | manželčin rodinný kočár
FD-CustomStyle.cz - Elektronický Obchod

Renault Laguna II 1.8i 16V | manželčin rodinný kočár

FD-CustomStyle.cz - Elektronický Obchod
Re: trubky na sport.filtr
Teď přesně z hlavy nevím, ale odpoledne to zmeřím. Myslím, že jak jsem kupoval ten filtr, tak měl průměr 60mm, ale nevím to jistě.Lukaash píše:jakej potrebujes prumer? asi bych vystrachal kus AK trubky...
Renault 5 GTE, Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Re: trubky na sport.filtr
budu mit 60,3x1,6mm
samozrejme jsem myslel taky jen kousek rovny trubky, naspojkovat hadicema a hotovo...
samozrejme jsem myslel taky jen kousek rovny trubky, naspojkovat hadicema a hotovo...
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Včera jsem s tím už pootočil a mám to nad. Právě to potřebuju nadstavit, protože mám díru v kapotě a když to prodloužím tak půjde vzduch přímo na filtr. Takže jestli to dobře chápu: změřit vnitřní průměř sání, prodloužit trubkou (stáhnout) a na tu trubku hodit filtr (chci kupovat nový).FD_Ondra píše:Psal jsem ti SZ. Ale při pohledu na tu fotku mě napadá jiný řešení jestli ti jde jen o vzdálenost od té trubky k chladiči (cápu to tak správně ne?) sežeň si jen malinkej kousek trubky o vnitřním průměru toho sání, dva stahovací kroužky, sání rozřízni v půlce a pootoč ho nat ten bowden nebo co ti to tam jde nad filtrem nebo tam není místo??GTE píše:Tady je foto jak to mám teď. Potřebuji to "prodloužit" a dát to od té hadice.
Renault 5 GTE, Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Re: trubky na sport.filtr
po necem se podivam, jaka ma byt delka?
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Re: trubky na sport.filtr
Já sám nevím. Ale fakt kousek. Však jsi viděl na obrázku. Ty máš 70 mm? To je nerez?Lukaash píše:po necem se podivam, jaka ma byt delka?
Renault 5 GTE, Alfa Romeo 156 2.4 JTD
- FD_Ondra
- Příspěvky: 161
- Registrován: 02 zář 2005 11:15
- Bydliště: Sezimovo Ústí I.
- Kontaktovat uživatele:
Myslel jsem to rozříznout za ohybem kvůli pootočení, jestli to máš takhle, tak jedině nastavit nějakou tou trubkou...GTE píše:Včera jsem s tím už pootočil a mám to nad. Právě to potřebuju nadstavit, protože mám díru v kapotě a když to prodloužím tak půjde vzduch přímo na filtr. Takže jestli to dobře chápu: změřit vnitřní průměř sání, prodloužit trubkou (stáhnout) a na tu trubku hodit filtr (chci kupovat nový).FD_Ondra píše:Psal jsem ti SZ. Ale při pohledu na tu fotku mě napadá jiný řešení jestli ti jde jen o vzdálenost od té trubky k chladiči (cápu to tak správně ne?) sežeň si jen malinkej kousek trubky o vnitřním průměru toho sání, dva stahovací kroužky, sání rozřízni v půlce a pootoč ho nat ten bowden nebo co ti to tam jde nad filtrem nebo tam není místo??GTE píše:Tady je foto jak to mám teď. Potřebuji to "prodloužit" a dát to od té hadice.

Renault Clio '99 RSi | "Cléopatre" 
Renault Laguna II 1.8i 16V | manželčin rodinný kočár
FD-CustomStyle.cz - Elektronický Obchod

Renault Laguna II 1.8i 16V | manželčin rodinný kočár

FD-CustomStyle.cz - Elektronický Obchod
Re: trubky na sport.filtr
takhle jak to říkáš je to pěkná hovadina, proč by jinak automobilky experimentovali s proměnlivou délkou sání a podobně??Vecernicek píše:Čím větší délka od sání tím hůř...bude ti pak k něčemu ten sportovní filtr?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: trubky na sport.filtr
Jj, nejsem si jist, ale někde jsem početl, že co je za klapkou ven je už jedno, tak asi takIdaho píše:takhle jak to říkáš je to pěkná hovadina, proč by jinak automobilky experimentovali s proměnlivou délkou sání a podobně??Vecernicek píše:Čím větší délka od sání tím hůř...bude ti pak k něčemu ten sportovní filtr?
Re: trubky na sport.filtr
šíša kdepak.. na délce sání závisí točivý moment a mylsím že i výkon ( tím si nejsme jistej ) ve vyšších nebo nižších otáčkách .. experimentovalas tím jeden ča sHOnda, v sání byl klapka co měla dvě polohy a tím přepínala mezi dlouhým a krátkým sáním. další funkci samozřejmě plní rezonátory v sání atd... určitě neplatí že krátké = nejlepší, záleží napoužití a co od toho čekáš..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: trubky na sport.filtr
souhlas...Idaho píše:šíša kdepak.. na délce sání závisí točivý moment a mylsím že i výkon ( tím si nejsme jistej ) ve vyšších nebo nižších otáčkách .. experimentovalas tím jeden ča sHOnda, v sání byl klapka co měla dvě polohy a tím přepínala mezi dlouhým a krátkým sáním. další funkci samozřejmě plní rezonátory v sání atd... určitě neplatí že krátké = nejlepší, záleží napoužití a co od toho čekáš..
ještě dodám že mě se osvědčila původní délka sání od filtru po klapku a zbytek před filtrem vyházenej (cca 1m různejc hadic zatček atd..)
Re: trubky na sport.filtr
Zkusím to najít, je to už dlouho co jsem to porlejzal ated si nejsem jistej, zda je ta řídící klapka před nebo za klapkou sání ( kterou větev vlastne prodlužuje ) - Každopádne CD7 měla něco podobného ale byl to rezonátor v sání, kde byla podtlaková membrána, která proudícímu vzduchu při určitých otáčkách ( tlaku v sacím potrubí ) zpřístupnila a "otevřela" část s rezonátorem. Mělo to sloužit k ".. vyhlazení a optimalizaci rázů v sacím potrubí a napomáhat lepšímu airflow.." - citace z EN manuálu - možná to jen blbě překládám..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: trubky na sport.filtr
ještě mne napdalo nemáte někdo schéma VIS ?, nějak ho nemohu najít 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: trubky na sport.filtr
Jj s tím souhlas. Vím, že záleží na délce, ale myslel jsem si, že se to týká délky sání na motoru, tj klapka <-> motor a né airbox<->klapka<->motor Pakliže se do toho bere i to sání od klapky k airboxu, tak proč tam dávaj ty hruzné hadice se všelijakejma vlnovkama/žebrama a pod(chápu kvůli zpevnění např, ale taky to musí dělat slušné turbulence)?Idaho píše:šíša kdepak.. na délce sání závisí točivý moment a mylsím že i výkon ( tím si nejsme jistej ) ve vyšších nebo nižších otáčkách .. experimentovalas tím jeden ča sHOnda, v sání byl klapka co měla dvě polohy a tím přepínala mezi dlouhým a krátkým sáním. další funkci samozřejmě plní rezonátory v sání atd... určitě neplatí že krátké = nejlepší, záleží napoužití a co od toho čekáš..
Re: trubky na sport.filtr
JJ s tím souhlas. Právě to jsem si myslel, že se jedná o proměnou délku těch "parohů" co jsou na motoru. Že tam je nějaká klapka, co to pustí jinudy, když je třeba a prodlouží/zkrátí sání. Přece jen se některé výkonové varianty motoru liší sáním "kovovým", plast(airbox) je třeba stejnej. A taky přece sání musí být spočteno na milimetry(né li méně) a to u hadic k airboxu moc nejde, né? Takže mě právě zarazilo, že by se do toho měla počítat i délka těch plastů...Idaho píše:Zkusím to najít, je to už dlouho co jsem to porlejzal ated si nejsem jistej, zda je ta řídící klapka před nebo za klapkou sání ( kterou větev vlastne prodlužuje ) - Každopádne CD7 měla něco podobného ale byl to rezonátor v sání, kde byla podtlaková membrána, která proudícímu vzduchu při určitých otáčkách ( tlaku v sacím potrubí ) zpřístupnila a "otevřela" část s rezonátorem. Mělo to sloužit k ".. vyhlazení a optimalizaci rázů v sacím potrubí a napomáhat lepšímu airflow.." - citace z EN manuálu - možná to jen blbě překládám..

Re: trubky na sport.filtr
Šíša :právě myslím že ty ruzné prodloužení a rezonátory mají ty vibrace - rázy - v tom potrubí vyhladit ...
ted prolejzím systém T-Vis ( toyota ) a koukám jak blázen - má to už stará MKIII v NA verzi - moje 7MGE . přitom ve specifikacích jsem to nikdy nenašel
Btw jinak proměnlivá délka sání o které jsme mluvil souvisí skutečně v systému klapka- motor..
Nemám to podložené grafy a ničím, jen mou zkušeností, ael konkrétne u CD7 po nahrazení puvodního vedení Filtr - klapak , obyč trubkou o stejném pruměru i délce došlo ke zhorčšní jízdních vlastností.. ztrácela výkon ve vyšších otáčkách ( 6,5tis RPM + ) po vrácení do puvodního stavu ( s rezonátory na potrubí ) to jelo zase výborně..
bude záležet jaký motor a jak to měl řešenoo předtím, myslím že u "slabých" moturku to nebude hrát nijak velkou roli, naopak u výkonějších aplikací by to roli hrát mohlo, al echtělo by to vyjádření někoho povolanějšího..
ted prolejzím systém T-Vis ( toyota ) a koukám jak blázen - má to už stará MKIII v NA verzi - moje 7MGE . přitom ve specifikacích jsem to nikdy nenašel

Btw jinak proměnlivá délka sání o které jsme mluvil souvisí skutečně v systému klapka- motor..
Nemám to podložené grafy a ničím, jen mou zkušeností, ael konkrétne u CD7 po nahrazení puvodního vedení Filtr - klapak , obyč trubkou o stejném pruměru i délce došlo ke zhorčšní jízdních vlastností.. ztrácela výkon ve vyšších otáčkách ( 6,5tis RPM + ) po vrácení do puvodního stavu ( s rezonátory na potrubí ) to jelo zase výborně..
bude záležet jaký motor a jak to měl řešenoo předtím, myslím že u "slabých" moturku to nebude hrát nijak velkou roli, naopak u výkonějších aplikací by to roli hrát mohlo, al echtělo by to vyjádření někoho povolanějšího..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: trubky na sport.filtr
toto měnilo délku práve před klapkou.. mezi filtrem a klapkou.. porot si to pletu..Šíša píše:JJ s tím souhlas. Právě to jsem si myslel, že se jedná o proměnou délku těch "parohů" co jsou na motoru. Že tam je nějaká klapka, co to pustí jinudy, když je třeba a prodlouží/zkrátí sání. Přece jen se některé výkonové varianty motoru liší sáním "kovovým", plast(airbox) je třeba stejnej. A taky přece sání musí být spočteno na milimetry(né li méně) a to u hadic k airboxu moc nejde, né? Takže mě právě zarazilo, že by se do toho měla počítat i délka těch plastů...Idaho píše:Zkusím to najít, je to už dlouho co jsem to porlejzal ated si nejsem jistej, zda je ta řídící klapka před nebo za klapkou sání ( kterou větev vlastne prodlužuje ) - Každopádne CD7 měla něco podobného ale byl to rezonátor v sání, kde byla podtlaková membrána, která proudícímu vzduchu při určitých otáčkách ( tlaku v sacím potrubí ) zpřístupnila a "otevřela" část s rezonátorem. Mělo to sloužit k ".. vyhlazení a optimalizaci rázů v sacím potrubí a napomáhat lepšímu airflow.." - citace z EN manuálu - možná to jen blbě překládám..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: trubky na sport.filtr
vetsinu trubek mame primo skladem, je to zde vcetne vsech spojek : http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... tmentID=21
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
Re: trubky na sport.filtr
Právě jsem se tam díval, ale nemáte průměr 70mm? Jen 67.5mm a nevím jestli by to nevadilo, když vnitřní průměr sání mám 70mm.dynomax píše:vetsinu trubek mame primo skladem, je to zde vcetne vsech spojek : http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... tmentID=21
Renault 5 GTE, Alfa Romeo 156 2.4 JTD