Budiky
Budiky
cus kluci byli byste tak hodny a nafotily mi vase pristrojovky? a dalsi otazka zni mela ibiza otackomer?
Diesel power 

sem se trošku doma nudil atak sem si trochu pohral s budiky asi zaměsic je začnu dělat na obědnavku když by měl někdo zajem dejte vědět na icq 212-110-951 občas sem šoupnu něco na inspiraci mužu tam dat i vašeho seatika když mi pošlete fotku
- Přílohy
-
- 1 kopie2.JPG (35.29 KiB) Zobrazeno 1678 x
-
- 1 copy1.JPG (36.68 KiB) Zobrazeno 1677 x

Re: Budiky
Tamty budíky z 90týho-7mýho jsou skutečně z 90týho-7mýho??? To se mi ňák nezdá!!! Polepy budíků chci dělat už strašně dlouho, jen sakra nevim motiv!!! To je jediný, co to zdržuje, asi nemám fantazii!!!
$
Re: Budiky
Jiný číslice, to je jasný, pak mě napadlo nějaký flame, speed logo Seatu, nebo tak něco, ale jenom bílý budíky....to asi ne!!! Ešče přemejšlim, jestli mám ručky podsvítit červeně, navzdory tomu, že všechno dělám do modrý....ale modrá a červená, to jde do sebe!!!
$
Re: Budiky
Tak problém s motivem budíků jsem ješče nevyřešil, ale vím, že ty svoje modrý budíky předělávat nebudu, páč tam chci loupnout budíky ze Sportlina, páč maj ještě navíc tu teplotu oleje a tacháč do 220!!! Vim sice, že tolik s timhle v životě nepojedu, ale vypadá to efektnějc
!!! Nebojte, už jsem zjistil, kerej kablík vede od teplotního čidla a kam, a gde to teplotní čidlo vůbec je!!! Včera jsem i se štelováním světel ten kablík natáhl a připojil, teď už jenom vnitřní elektroinstalace, páč je trochu jiná, než ta moje!!!! Chtěl jsem jenom vědět, jaxe daj vyndat ty štítky pod ročkama, aniž bych poškodil přístroje!?!

$
Re: Budiky
Nejaký podobný harakiry, jako jsou na tý první ukázce tam asi loupnu, jen se musim naučit ve Photoshopu!!! Jinaxe opravuju s tou teplotou oleje, to je blbost, je to tlak oleje!!! Na teplotě oleje se ale taky pracuje, zrovna jako na palubním napětí a čísle qualtu!!! Celý se to ale zabrzdilo na tom, že jsem si u GMka obědnal zatim ještě docela vzácný modrý 7mi-segmentofky a až po měsíci čekání z nich vypadlo, že bych si musel vzít 3800 ks (přičemž jedna stojí asi 150 Kč)!!! Nemáte někdo zbytečnej půl meloun??? Musim je někde splašit, jinak je fšechna snaha v háji!!!
$
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budiky
JamesT: no vidis ja mel taky dycky za to ze je to teplota, ale ten tlak je logickej pac cidlo tlaku tam musi bejt uz kuli kontrolce mazani
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
To souhlasim, čidlo tlaku tam bejt musí, ale když se dělá tlakový čidlo f kombinaci s tlakovým snímačem, tak nevidim důvod, proč by nemohlo bej tlakový čidlo f kombinaci s teplotním čidlem a třeba i fšechny 3 vjecy dohromady!!! To se jen prostě nedělá!!! Jestli to někoho zajímá, tak vysvětlim rozdíl mezi tlakovým čidlem a snímačem!!! Protože jsem to překopával na ty sportlinovi budíky, taxem se s timhle problémem setkal, neboť ten snímač byl v háji!!! Tlakový čidlo je jen rozpínací kontakt (NC), spínající proti kostře, kterej rozepne při dostatečným tlaku oleje!!! Proto kontrolka mazání před nastartováním svítí a po něm zhasne!!! Jde z něj teda jen jeden drátos!!!
Tlakovej snímač má v sobě drátovej potenciometr!!! Pravá strana odporový dráhy je vyvedena do budíků k ukazateli tlaku oilu a na běžec poťáku je přivedena kostra!!! Zároveň je přes takovej mechanizmus spojenej s pístkem, kterej reaguje na tlak!!! Když je snímač bez tlaku, je běžec f klidu a to uplně vlevo odporový dráhy, kde spíná kontakty rozsvěcející kontrolku mazání!!! Zároveň je mezi běžcem a pravou stranou odporový dráhy největší odpor, tudíž je ručka na tlakovým budíku uplně dole!!! Po nastartování tlak oleje pohne s pístkem, kterej pohne s běžcem doprava, tím se rozepne kontakt kontrolky, kerá zhasne, odpor mezi bežcem a pravou stranou odp. dráhy se zmenší, tím menší úbytek na ní vznikne, tím větší proud bude protýkat obvodem budíku a tím víc se vychýlí jeho ručka!!! Z celýho snímače jdou teda drátosy dva (k budíku a ke kontrolce)!!! Tak to máte i s funkcí
!!! Měl jsem ten snímač rozebranej, protože mi nafachčila ta kontrolka!!! Paxem se ani nedivil, protože ten běžec se nevracel uplně doleva do výchozí polohy a nesepnul tak ty kontakty!!!
Tlakovej snímač má v sobě drátovej potenciometr!!! Pravá strana odporový dráhy je vyvedena do budíků k ukazateli tlaku oilu a na běžec poťáku je přivedena kostra!!! Zároveň je přes takovej mechanizmus spojenej s pístkem, kterej reaguje na tlak!!! Když je snímač bez tlaku, je běžec f klidu a to uplně vlevo odporový dráhy, kde spíná kontakty rozsvěcející kontrolku mazání!!! Zároveň je mezi běžcem a pravou stranou odporový dráhy největší odpor, tudíž je ručka na tlakovým budíku uplně dole!!! Po nastartování tlak oleje pohne s pístkem, kterej pohne s běžcem doprava, tím se rozepne kontakt kontrolky, kerá zhasne, odpor mezi bežcem a pravou stranou odp. dráhy se zmenší, tím menší úbytek na ní vznikne, tím větší proud bude protýkat obvodem budíku a tím víc se vychýlí jeho ručka!!! Z celýho snímače jdou teda drátosy dva (k budíku a ke kontrolce)!!! Tak to máte i s funkcí

$