Poradte - problém se spojkou - Honda
Moderátor: Idaho
Poradte - problém se spojkou - Honda
Kdo mne zná, ví že mám Accorda 2.2 16V ve verzi coupe.
Zhruba před 27tis km jsem nechával měnit celý spojkový set ( přítlačák, spojková lamela, ložiska ) ve značkvém servisu Hondy. Doporučili mi druhovýrobu ( vzhledem k cene originálu cca 20tis ) jsem ochotně souhlasil.. Zaplatil jsme i s prací cca 15tis a autíko jezdilo suprově. Nepoužíval jsem ho na sprinty ( no přiznám se párkrát jsem tomu naložil ale na druhou stranu spojka nezasmrděla ani jendou, a na podřazování jsem si dával pozor ). V pruběhu posední dvou měsícu se mi asi 3x stalo že jsme měl pocit jako by se spojkovej pedál nevracel jak měl, on se teda vracel, ale netlačil mi proti noze jako klasicky ( takovej ten efekt jako když máte tempomat, přidáte plyn nohou , zapnete ho a pustíte plyn, ten s evrací, ale po chvilce se jakoby "zasekne " na potřebném stlačení pro tempomat) . Jelikož se mi to s tou spojkou stalo vždy nečekaně a hned bylo zase vše OK nidky jsem nevěděl zda sme i to jen nezdálo, protože problém se neopakoval. Až do pondělka, vracím se z prahy a stalo se to znovu, ted jsme měl jistotu zkusil jsme opět, ale vše OK , jedu no a na strakonické jsem si trošku pozávodil s Octávii RS v kombajnu. Dojedu na Dobříšskou čerpačku, řazení v pohodě, pedál se vracel do téhle chvíle bylo vše ok, dokud jsme vuz znovu nenastartoval. Ve chvíli kdy zmáčknu pedál prudce spadnou otáčky, motor se začne dusit, a to přestane až když zařadím a rozjedu se a uplně pustím spojku. Vzal jsem to do servisu, kde mi druhý den volali, že spojka je "na hadry". Nechápal jsme jejich vyjádřená tak jsem se šel podívat. Spojka není spálená, ale jsou z utrhnané nýty.. .prostě je ta spojka uplne roztrhaná. Vzali to jako reklamaci a objednali nový spojkový set. Problém je že nový set dělá uplně to samé, také začne motor dusit, i když ne v takové míře jako ten starý. Nevíte co by mohlo zpusobovat zátěž motoru při zmáčknutí spojky? ve značkovém servisu Hondy si neví rady ( !! ). JInak dodávám pro lidi co vuz neznají, spojka je hydraulická, nepoužívá žádne čerpadlo, které by zatěžovalo chod jen klasické písty..
Zasekávání spojky mi řekli že mohlo být neodvzdušněnou spojkou.. ale to mne ted nebolí, vadí mi to dušení motoru. Navíc pokud je motor vypnutý, otevřu kapotu a poslouchám když mechanik mačká spojku, vychází mís přítlačného kotouče divné vrzání, jako by něco o sebe dřelo. zkoušeli jsm etu páku co odtahuje přítlačák promazat - dříve to pomáhalo, ted je promazaná ale stejně to vrže dál a dost hlasitě ( ta páka to není ).
Zhruba před 27tis km jsem nechával měnit celý spojkový set ( přítlačák, spojková lamela, ložiska ) ve značkvém servisu Hondy. Doporučili mi druhovýrobu ( vzhledem k cene originálu cca 20tis ) jsem ochotně souhlasil.. Zaplatil jsme i s prací cca 15tis a autíko jezdilo suprově. Nepoužíval jsem ho na sprinty ( no přiznám se párkrát jsem tomu naložil ale na druhou stranu spojka nezasmrděla ani jendou, a na podřazování jsem si dával pozor ). V pruběhu posední dvou měsícu se mi asi 3x stalo že jsme měl pocit jako by se spojkovej pedál nevracel jak měl, on se teda vracel, ale netlačil mi proti noze jako klasicky ( takovej ten efekt jako když máte tempomat, přidáte plyn nohou , zapnete ho a pustíte plyn, ten s evrací, ale po chvilce se jakoby "zasekne " na potřebném stlačení pro tempomat) . Jelikož se mi to s tou spojkou stalo vždy nečekaně a hned bylo zase vše OK nidky jsem nevěděl zda sme i to jen nezdálo, protože problém se neopakoval. Až do pondělka, vracím se z prahy a stalo se to znovu, ted jsme měl jistotu zkusil jsme opět, ale vše OK , jedu no a na strakonické jsem si trošku pozávodil s Octávii RS v kombajnu. Dojedu na Dobříšskou čerpačku, řazení v pohodě, pedál se vracel do téhle chvíle bylo vše ok, dokud jsme vuz znovu nenastartoval. Ve chvíli kdy zmáčknu pedál prudce spadnou otáčky, motor se začne dusit, a to přestane až když zařadím a rozjedu se a uplně pustím spojku. Vzal jsem to do servisu, kde mi druhý den volali, že spojka je "na hadry". Nechápal jsme jejich vyjádřená tak jsem se šel podívat. Spojka není spálená, ale jsou z utrhnané nýty.. .prostě je ta spojka uplne roztrhaná. Vzali to jako reklamaci a objednali nový spojkový set. Problém je že nový set dělá uplně to samé, také začne motor dusit, i když ne v takové míře jako ten starý. Nevíte co by mohlo zpusobovat zátěž motoru při zmáčknutí spojky? ve značkovém servisu Hondy si neví rady ( !! ). JInak dodávám pro lidi co vuz neznají, spojka je hydraulická, nepoužívá žádne čerpadlo, které by zatěžovalo chod jen klasické písty..
Zasekávání spojky mi řekli že mohlo být neodvzdušněnou spojkou.. ale to mne ted nebolí, vadí mi to dušení motoru. Navíc pokud je motor vypnutý, otevřu kapotu a poslouchám když mechanik mačká spojku, vychází mís přítlačného kotouče divné vrzání, jako by něco o sebe dřelo. zkoušeli jsm etu páku co odtahuje přítlačák promazat - dříve to pomáhalo, ted je promazaná ale stejně to vrže dál a dost hlasitě ( ta páka to není ).
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
šel jsem tam jenom proto, že se jedná o reklamaci zásahu který oni dělali, jinak k nim už nechodímTOm píše:Normální stav. Autorizovaný servis kterej by mel všechno vyřešit si neví rady. To není poprvé co to slyším .Já nevím tam snad pracují nejaký dřeva nebo coJe to mimo téma ale dost mě to štve
Od OPELa sem tohle slyšel taky. Nějaká závažná porucha a oni si s tím neví rady
Fakt hrozný

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Poradte - problém se spojkou - Honda
skoro bych rekl ze to jsou vysypany spojkovy valce, chce to oba vymenit, utesnit a odvzdusnit hydrauliku...Idaho píše:Kdo mne zná, ví že mám Accorda 2.2 16V ve verzi coupe.
Zhruba před 27tis km jsem nechával měnit celý spojkový set ( přítlačák, spojková lamela, ložiska ) ve značkvém servisu Hondy. Doporučili mi druhovýrobu ( vzhledem k cene originálu cca 20tis ) jsem ochotně souhlasil.. Zaplatil jsme i s prací cca 15tis a autíko jezdilo suprově. Nepoužíval jsem ho na sprinty ( no přiznám se párkrát jsem tomu naložil ale na druhou stranu spojka nezasmrděla ani jendou, a na podřazování jsem si dával pozor ). V pruběhu posední dvou měsícu se mi asi 3x stalo že jsme měl pocit jako by se spojkovej pedál nevracel jak měl, on se teda vracel, ale netlačil mi proti noze jako klasicky ( takovej ten efekt jako když máte tempomat, přidáte plyn nohou , zapnete ho a pustíte plyn, ten s evrací, ale po chvilce se jakoby "zasekne " na potřebném stlačení pro tempomat) . Jelikož se mi to s tou spojkou stalo vždy nečekaně a hned bylo zase vše OK nidky jsem nevěděl zda sme i to jen nezdálo, protože problém se neopakoval. Až do pondělka, vracím se z prahy a stalo se to znovu, ted jsme měl jistotu zkusil jsme opět, ale vše OK , jedu no a na strakonické jsem si trošku pozávodil s Octávii RS v kombajnu. Dojedu na Dobříšskou čerpačku, řazení v pohodě, pedál se vracel do téhle chvíle bylo vše ok, dokud jsme vuz znovu nenastartoval. Ve chvíli kdy zmáčknu pedál prudce spadnou otáčky, motor se začne dusit, a to přestane až když zařadím a rozjedu se a uplně pustím spojku. Vzal jsem to do servisu, kde mi druhý den volali, že spojka je "na hadry". Nechápal jsme jejich vyjádřená tak jsem se šel podívat. Spojka není spálená, ale jsou z utrhnané nýty.. .prostě je ta spojka uplne roztrhaná. Vzali to jako reklamaci a objednali nový spojkový set. Problém je že nový set dělá uplně to samé, také začne motor dusit, i když ne v takové míře jako ten starý. Nevíte co by mohlo zpusobovat zátěž motoru při zmáčknutí spojky? ve značkovém servisu Hondy si neví rady ( !! ). JInak dodávám pro lidi co vuz neznají, spojka je hydraulická, nepoužívá žádne čerpadlo, které by zatěžovalo chod jen klasické písty..
Zasekávání spojky mi řekli že mohlo být neodvzdušněnou spojkou.. ale to mne ted nebolí, vadí mi to dušení motoru. Navíc pokud je motor vypnutý, otevřu kapotu a poslouchám když mechanik mačká spojku, vychází mís přítlačného kotouče divné vrzání, jako by něco o sebe dřelo. zkoušeli jsm etu páku co odtahuje přítlačák promazat - dříve to pomáhalo, ted je promazaná ale stejně to vrže dál a dost hlasitě ( ta páka to není ).
mel jsem civic 5D rok 2001 a odeslo to vsechno asi v 18 tisicich kilometru, takze vymena na garanci, potom zemrela predni naprava (pruziny, stabilozatory) tak zase garance, docela sem to mel problem v tomhle supr stavu prodat
neboj u mne je to zpusobeno vyloženě šptaným servisním zákrokempecak píše:Lidi já si chci kupovat ojetou hondu tak mě nestrašte...



Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
re
hele nevím přesně jak to má honda ale na fiatu jsem to řešil dělalo to to samý akorát ta druha taky vyreklamovaná sada se roztrhala ve schwajcu....v dědině schone welt .....pěkny svět no pro nas tenkrát moc ne....no a tam sem přišel na to že převodovka je šroubovaná v bloku čtyřma šroubama dva nahoře a dva dola a ty dolní dva šrouby mely zkurvenej závit takže to držely jen ty horní dva a při sešlápnutí se prevodovka od bloku rozevírala protože ty spodní šrouby to tahalo ven a jak se vyosovala ta převodovka tak to trhalo lamelu.... snad sem to napsal tak že se to dá pochopit.....
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
No ono to je jak kde.. např. na HONDU v Ústí nad Labem si zatím nemůžu stěžovat...Komár 1981 píše:Me pripada, ze servisy, kde se snazi lidi natahnout a vsechno osulit a kde pracujou jen samy hovada, kterym nezalezi na kvalite prace a spokojenosti zakaznika jsou prave ty znackove servisy. Pripadne me opravte...
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)

Tak jen pro info ten maník mi to skutečně dal dohromady za tři dny - byla to vyběhaná axiální ložiska, al eje tam ještě jeden svízel, který zavinili právě v tom servisu už při první opravě spojky- přehlídli menší problémek a výsledkem jej vydřený dulek ve vnitřní části bloku - usazení kliky takže nemohu ani požít origo axiální ložiska.. ted mi je vyrábějjí na zakázku... a s autíkem zatím neriskuji delší cesty..Komár 1981 píše:Me pripada, ze servisy, kde se snazi lidi natahnout a vsechno osulit a kde pracujou jen samy hovada, kterym nezalezi na kvalite prace a spokojenosti zakaznika jsou prave ty znackove servisy. Pripadne me opravte...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz