
napiste mi prosim co nejvic reseni

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
co to je za verzi?n_ píše:chlapi jak bych zvysil vykon u G2?-1,8 GT![]()
napiste mi prosim co nejvic reseni
Kolego, prosímtě nezakládej pro každou součástku Tvého auta nové příspěvky. Už jsi tady založil téma stěrače na Golfu 2, výfuk na Golfu 2, posilovač řízení na Golfu 2 aj. Kdyžtak do příště dej prosím všechno do jednoho příspěvku. Díky.n_ píše:chlapi jak bych zvysil vykon u G2?-1,8 GT![]()
napiste mi prosim co nejvic reseni
tak ten tam nedáš ani náhodou , a když jo tak tě z toho bude hodně dlouho bolet hlava než to vymyslíš jak ho tam dát...jediný co si můžeš dovolit je dát tam vložku od KN a trochu rozvrtat airbox...n_ píše:jo a este co rikate na tenhle filtr http://e-shop.tuning-centrum.cz/index.p ... ected=2152 davaj fo tam gratis za 2000+ tk neim estli ho tam mam dat bo koupit jinej-co myslite??
na sprinty to asi nebude, ted se dam hlavne do stylingu-aby to vypadalofakie vw píše:Já mám 1.8 karbec a podle prospektů to má větší kroutát než tvoje GT. Chystám se taky na upravu motoru a kluci mají pravdu co tady píšou. Alez toho karbece vymlátíš víc. Ta stříkačka je dost problém kvůli toho jsem si koupil karbecpokud to chceš jen na ježdění tak ta převodovka vydrží, ale pokud to chceš na sprinty a na pořádný bordel jízdu tak tam dej něco jiného např 20V turbo a nebo převodovku z 16V nebo corada. V Německu má borec motor 1.6 karbec a převodovku z audi 6kvalt. 0 - 100 5.8s samozřejmě, že je ta převodovka překopaná.
no v ty 1.6 tooh bude prekopanyho trochu vic.. rek bych ze to bude auto z Berg Cupu:) ktery ma s autem do normos provozu malo spolecnyho...n_ píše:na sprinty to asi nebude, ted se dam hlavne do stylingu-aby to vypadalofakie vw píše:Já mám 1.8 karbec a podle prospektů to má větší kroutát než tvoje GT. Chystám se taky na upravu motoru a kluci mají pravdu co tady píšou. Alez toho karbece vymlátíš víc. Ta stříkačka je dost problém kvůli toho jsem si koupil karbecpokud to chceš jen na ježdění tak ta převodovka vydrží, ale pokud to chceš na sprinty a na pořádný bordel jízdu tak tam dej něco jiného např 20V turbo a nebo převodovku z 16V nebo corada. V Německu má borec motor 1.6 karbec a převodovku z audi 6kvalt. 0 - 100 5.8s samozřejmě, že je ta převodovka překopaná.
jj to je hustýMarauderZ28 píše:nejlíp jak upravit GII je tu:
http://www.cwstuning.com/gallery/coupe-degolf
Zatočit asi dokáže, ale proti 16V je určitě jako pírkoMarauderZ28 píše:proč ? já myslím že to dokáže zatočit ne ? Jako že to je těžký na předek ? to asi jo, ale Northstar není zas tak těžkej ....
no ale tuhle uprvau doporucuje kamos u motoru ve 100%stavu ale je lepsi s ena ot stejne vysr....Vecernicek píše:Zatočit asi dokáže, ale proti 16V je určitě jako pírkoMarauderZ28 píše:proč ? já myslím že to dokáže zatočit ne ? Jako že to je těžký na předek ? to asi jo, ale Northstar není zas tak těžkej ....![]()
Ještě zmíním jednu věc a to že se dá přidělat na prví klapku takové pojítko tak aby se ti při sešlápnutí plynu otvíraly obě klapky zaráz, ale při vyššách otáčkách už to nefunguje a žere to jak sviňa.