

Moderátor: Idaho
Jirulanek píše:čuss hansno ve svištu už sem lital taky a jede to jak krává už v serii takže mrkni na vetyly (esi tam nejsou hydroštely) =) to už si nepamatuju, nebo bych stím zajel na diagnostiku jestli máš všechno na motoru OK a ta hlava z 1,6 16V tam pasuje a slyšel sem o jednom co to tak udělal a pak se toho malýho autíčka začal bát a rači ho prodal,že prej už je to ulet =o)) držím palec čuss
zkusim se ti na to zejtra v práci podiva-dělám v autorizovanym servisu suzuki a pozeptám se jestli to jde nebo nee.......HansE34 píše:Čus all, měch bych pár dotazů ohledně tohoto auta. Koupil jsem si ho totiž minulý týden. Je to sice r.v. 89, ale bylo kompletní s TP za směšnou cenu. Jde mi jen o to, že mi připadá že ot nejede tak jak má... 101 koní musí přece s tak malym a lehkym autem dělat divi, ne? Kámoš má starý Poolo 1.3GT 75 koní a jede mu líp něž ten můj Swišť.Proto zjišťuju v čem je problém a způsoby jak z toho vymačkat oc nejvíc koní.... Včera jsem měřil tlaky a na všech válcích v pohodě (12), ale svíčky byly K.O. Tak že bych koupil nějaký dobrý, co třeba SplitFire?? Určitě tam přijde přímé sání a udělat výfuk. Ale pak jsem seště někde čet že na tenhle typ motoru pasuje hlava z 1.6 16V a že to potom má mít cca 130 koní. Neví o tom někdo něco? A jestli jo tak jestli ot tam jde bez nějakej větších úprav.... to je zatím asi vše. Dík... Hans
Nedává se hlava z 1,6ky, ale blok z 1,6ky, protože se zvětšuje objem. Design hlavy z G13B je hodně dobrý.HansE34 píše:Čus all, měch bych pár dotazů ohledně tohoto auta. Koupil jsem si ho totiž minulý týden. Je to sice r.v. 89, ale bylo kompletní s TP za směšnou cenu. Jde mi jen o to, že mi připadá že ot nejede tak jak má... 101 koní musí přece s tak malym a lehkym autem dělat divi, ne? Kámoš má starý Poolo 1.3GT 75 koní a jede mu líp něž ten můj Swišť.Proto zjišťuju v čem je problém a způsoby jak z toho vymačkat oc nejvíc koní.... Včera jsem měřil tlaky a na všech válcích v pohodě (12), ale svíčky byly K.O. Tak že bych koupil nějaký dobrý, co třeba SplitFire?? Určitě tam přijde přímé sání a udělat výfuk. Ale pak jsem seště někde čet že na tenhle typ motoru pasuje hlava z 1.6 16V a že to potom má mít cca 130 koní. Neví o tom někdo něco? A jestli jo tak jestli ot tam jde bez nějakej větších úprav.... to je zatím asi vše. Dík... Hans
Lander píše:Nedává se hlava z 1,6ky, ale blok z 1,6ky, protože se zvětšuje objem. Design hlavy z G13B je hodně dobrý.HansE34 píše:Čus all, měch bych pár dotazů ohledně tohoto auta. Koupil jsem si ho totiž minulý týden. Je to sice r.v. 89, ale bylo kompletní s TP za směšnou cenu. Jde mi jen o to, že mi připadá že ot nejede tak jak má... 101 koní musí přece s tak malym a lehkym autem dělat divi, ne? Kámoš má starý Poolo 1.3GT 75 koní a jede mu líp něž ten můj Swišť.Proto zjišťuju v čem je problém a způsoby jak z toho vymačkat oc nejvíc koní.... Včera jsem měřil tlaky a na všech válcích v pohodě (12), ale svíčky byly K.O. Tak že bych koupil nějaký dobrý, co třeba SplitFire?? Určitě tam přijde přímé sání a udělat výfuk. Ale pak jsem seště někde čet že na tenhle typ motoru pasuje hlava z 1.6 16V a že to potom má mít cca 130 koní. Neví o tom někdo něco? A jestli jo tak jestli ot tam jde bez nějakej větších úprav.... to je zatím asi vše. Dík... Hans
Ale jak už jsem ti psal v jiném tématu, prostě stavět tu 1,6ku je nesmysl, klika nic nevydrží atd...
Mnohem lepší je postavit pořádnou 1,3ku, které bez problémů bude točit až do 8600 otáček. Já ze své 13tky mám momentálně nějakých 140 - 145 koní, jakmile namontuji čtyřklapkové sání a rozchodím programovatelnou řídící jednotku, bude tam 160 koní. Již teďka má Swift zrychlení pod 6 vteřin na 100 kmh a věřím tomu, že 400 metrů udělá za 13,XXs (prozatím nejrychlejší čas 14,30 s 130 koňmi).
Lander