Dotaz ohledne sprintu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Dotaz ohledne sprintu

Příspěvek od sejki »

Kdyz budu mit Skodu 100 a v tom motor favorit, bere se to jako special? A co kdyz ten motor bude mit turbo, bere se to uz jako special? Nebo se to furt radi do prislusne kategorie s koeficientem pro turbo?

Prosim abyste se drzeli polozene otazky a neodbihali od tematu. Diky
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
škodik
Příspěvky: 64
Registrován: 04 čer 2006 11:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od škodik »

Special je všechno co není seriový anbo neopovídá pravidlu dané katogorie.Normalně to znamená ,že když na to přijdou jdeš do vyšší kategorie . Každá soutěž má svý pravidla.Hodně štěstí.
P.S.:Turbo se násobí koeficientem myslim 1,5 ale tím si už nejsem jistej.
GTI 16V POWER IS BACK!!!

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne sprintu

Příspěvek od Břéťa »

sejki píše:Kdyz budu mit Skodu 100 a v tom motor favorit, bere se to jako special? A co kdyz ten motor bude mit turbo, bere se to uz jako special? Nebo se to furt radi do prislusne kategorie s koeficientem pro turbo?

Prosim abyste se drzeli polozene otazky a neodbihali od tematu. Diky
To je dobra otazka... :D Pokud je v aute motor kterej se tam nedaval tak by to mel byt special, turbo uz je jen tuning... Co ale vim tak v CR zadne pravidla nejsou takze je to pouze na poradateli... :roll:
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne sprintu

Příspěvek od sejki »

Břéťa píše:
sejki píše:Kdyz budu mit Skodu 100 a v tom motor favorit, bere se to jako special? A co kdyz ten motor bude mit turbo, bere se to uz jako special? Nebo se to furt radi do prislusne kategorie s koeficientem pro turbo?

Prosim abyste se drzeli polozene otazky a neodbihali od tematu. Diky
To je dobra otazka... :D Pokud je v aute motor kterej se tam nedaval tak by to mel byt special, turbo uz je jen tuning... Co ale vim tak v CR zadne pravidla nejsou takze je to pouze na poradateli... :roll:
Ty motory jsou blokove totozne, podle me je nesmysl aby me hazeli do specialu, to pak rovnou muzu koupit 130ku a prevrtat ji na 1.5ku a delat ze to je 1.3 a nikdo me nic nedokaze, ale to je zas nefer zejo a jelikoz ja sem ferovej tak se chci dobrat rozumnou cestou, jak neprijit do specialu ale zustat v dane kategorii. Kdyz mas N/A motor a das na nej turbo tak uz to taky neni serie, ale to by pak jezdili vsechny auta s turbokitem ve specialech :) Asi napisu na par mist poradatelum a uvidim co kdo mi odepise.
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne sprintu

Příspěvek od Ivan »

Bohužel jsou nejednotná pravidla, takže těžko odpovědět.... Nicméně obvykle je na turbo koeficient 1,7.

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne sprintu

Příspěvek od MarAt »

Jak psal Břéťa,turbo/kompresor je tuning s koeficientem ale motor ,co se do toho auta nikdy nedával bude možná sporná otázka různící se sraz od srazu. PS.Asi budu projektově přeplňovat fabku 1.4 16v,tak mi kdyžtak písni sz ;)
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledne sprintu

Příspěvek od sejki »

MarAt píše:Jak psal Břéťa,turbo/kompresor je tuning s koeficientem ale motor ,co se do toho auta nikdy nedával bude možná sporná otázka různící se sraz od srazu. PS.Asi budu projektově přeplňovat fabku 1.4 16v,tak mi kdyžtak písni sz ;)
Tak to je jasny ten koeficient, jen se mi jedna aby me nesoupli do specialu...
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
škodik
Příspěvky: 64
Registrován: 04 čer 2006 11:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od škodik »

Dobře to maj vyřešený na vrchách tam sou jasně daný pravidla
( www.privat sprint.cz ),přesně popisují co je speciál a co se smí v dané kategorii,ale jak zde psali sprinty to asi neřeší.(o sprinty sem se zatím ještě nazajímal),ale pokud někde narazíte aspoň na nějaký pravidla tak dejte vědet,díky informací není nikdy dost.Dík
GTI 16V POWER IS BACK!!!

Uživatelský avatar
škodik
Příspěvky: 64
Registrován: 04 čer 2006 11:33
Kontaktovat uživatele:

oprava

Příspěvek od škodik »

Napsal sem blbě tu adresu takže www.privatsprint.cz jsou zde i např.rámy apod.
GTI 16V POWER IS BACK!!!

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Ted me tak napadlo, Zelva s dvojkovym golfem taky nejezdi ve specialech a to tam ma VR6 ze?:)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“