ODBORNIK na LPG - dotazy
Moderátor: Idaho
ODBORNIK na LPG - dotazy
Chtel bych se zeptat,mam na B3 manulani system LPG.Do jakych nejvesich -..°C hodnot je realne v zime auto natocit.
Je nejaka extra povinna udrzba motoru, atd...
Diky
Je nejaka extra povinna udrzba motoru, atd...
Diky
Myslíš přepínání mezi benálem a plynem?Když máš benál , tak startuj na benál a v pohodě, nemusíš řešit, při trošku zahřátým motoru už není problém to přehodit.Když bys chtěl startovat jenom na plyn, což je o baterku, tak max do -10, a to ještě když jezdíš pravidelněji, když to dlouho stojí tak oničom.Když to stojí jenom chvilku a motor úplně nevychladne, tak je to v klidu.Startoval jsem p 5 hodinách na horách při - 18 stupních.Nejsem odborník, pouze dloholetý uživatel na Favoritu.Mě na favorita doiporučili svíčky Brisk Silver, dělaný na plyn a rozdíl je opravdu poznat a to zejména v zimě.Měl bys pravidelně projet i na benál, je to tak lepší.Jinak myslím nějakou speciální údržbu nepotřebují, akorát by se měla každej rok dělat prohlídka(teď si nevzpomenu jak se tomu nadává, trošku jsem to zanedbával :O), ale prý to chtějí při technický, na to se poptej.
je to jak pises, s manualnim prepinanim na plyn.Asi budu postupovat tak jak pises.Uz jsem se pro jistotu vyzbrojil na zimu a koupil jsem misto normalne pouzivane 55-baterky,tak jsem koupil novou 60.Ty svicky asi zkusim,jak pises.Nic za to nedam.Diky mocmacomb píše:Myslíš přepínání mezi benálem a plynem?Když máš benál , tak startuj na benál a v pohodě, nemusíš řešit, při trošku zahřátým motoru už není problém to přehodit.Když bys chtěl startovat jenom na plyn, což je o baterku, tak max do -10, a to ještě když jezdíš pravidelněji, když to dlouho stojí tak oničom.Když to stojí jenom chvilku a motor úplně nevychladne, tak je to v klidu.Startoval jsem p 5 hodinách na horách při - 18 stupních.Nejsem odborník, pouze dloholetý uživatel na Favoritu.Mě na favorita doiporučili svíčky Brisk Silver, dělaný na plyn a rozdíl je opravdu poznat a to zejména v zimě.Měl bys pravidelně projet i na benál, je to tak lepší.Jinak myslím nějakou speciální údržbu nepotřebují, akorát by se měla každej rok dělat prohlídka(teď si nevzpomenu jak se tomu nadává, trošku jsem to zanedbával :O), ale prý to chtějí při technický, na to se poptej.
Re: ODBORNIK na LPG - dotazy
Nemáš zač, ta baterka je určitě lepší.Máš stříkačku, bude se to trošku možná lišit(mám karbec), určitě neuděláš chybu, když se zeptáš někde kde to montují.U karbecu bylo ještě dobrý si to na pár stech metrech při dojetí přehodit na benál, aby si ho motor nabral a ráno jsem nemusel pumpovat, ale to u stříkačky asi nebude nutný, čerpadýlko zapracuje :O) Zkus se radši ještě poptat, budeš pak mít jistotu
no já shade nastartoval i při - 20 na plyn, ale tak na 4x jinak na poprvé vždy když bylo nad nulou,
důležité jsou dobré svíčky, dobrý plyn, čistý směšovač, dobré membrány, a perfektně seštelovaný motor
důležité jsou dobré svíčky, dobrý plyn, čistý směšovač, dobré membrány, a perfektně seštelovaný motor
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: ODBORNIK na LPG - dotazy
ted jsi me dostal,ani nevim jestli uz mam stikacku nebo mam jeste karbec.Ale pokud mam strikacku,tak to nemusim prepinat nekolik metrču pred ukoncenim jizdy.Ale muzu to prepnout rovnou pri startu? To by bylo perfektni.
4 Kentoya: svicky koupim nove Brisk Silver (dam na radu macomb
a),smesovac a membrany jsou v perfektnim stavu.Cely LPG system je tam namontovan novy v lonskem roce.Ted se pracuje na motoru,vse se pretesni,povimenuje,premeri se tlaky a jsem READY
4 Kentoya: svicky koupim nove Brisk Silver (dam na radu macomb
a),smesovac a membrany jsou v perfektnim stavu.Cely LPG system je tam namontovan novy v lonskem roce.Ted se pracuje na motoru,vse se pretesni,povimenuje,premeri se tlaky a jsem READY
Re: ODBORNIK na LPG - dotazy
mam dotaz:
kdyz jedu treba na LPG na 4 stupen nebo 5 stupen a tocim to tak kolem 3 tis. otacek a vyradim na neutral tak me to neudrzi otacky a zdechne motor.Kdyz ale nevyradim a normalne pribrzdim tak to je uplne v pohode.A na benzin je to uplne bez problemu.
Nenapada nekoho neco ???
kdyz jedu treba na LPG na 4 stupen nebo 5 stupen a tocim to tak kolem 3 tis. otacek a vyradim na neutral tak me to neudrzi otacky a zdechne motor.Kdyz ale nevyradim a normalne pribrzdim tak to je uplne v pohode.A na benzin je to uplne bez problemu.
Nenapada nekoho neco ???
Re: ODBORNIK na LPG - dotazy
SkejT píše:mam dotaz:
kdyz jedu treba na LPG na 4 stupen nebo 5 stupen a tocim to tak kolem 3 tis. otacek a vyradim na neutral tak me to neudrzi otacky a zdechne motor.Kdyz ale nevyradim a normalne pribrzdim tak to je uplne v pohode.A na benzin je to uplne bez problemu.
Nenapada nekoho neco ???
Taky mi to dela a nevim proc, pri tom startuju na poprve (i studeny start).
Jinak pouzivam Brisk Silver a jsem s nima spokojenej.
Re: ODBORNIK na LPG - dotazy
PROBLEM VYRESEN !!!CAD píše:SkejT píše:mam dotaz:
kdyz jedu treba na LPG na 4 stupen nebo 5 stupen a tocim to tak kolem 3 tis. otacek a vyradim na neutral tak me to neudrzi otacky a zdechne motor.Kdyz ale nevyradim a normalne pribrzdim tak to je uplne v pohode.A na benzin je to uplne bez problemu.
Nenapada nekoho neco ???
Taky mi to dela a nevim proc, pri tom startuju na poprve (i studeny start).
Jinak pouzivam Brisk Silver a jsem s nima spokojenej.
Na foru www.vw-club.cz jsem dostal vecnou radu.Problem lze vyresit uplne elegantne.Staci pouze odpojit privod vzduchu z masky do vzduchoveho boxu.Problem byl na 100% odstranen.Motor si tak bude brat pouze tolik vzduchu,kolik bude potrebovat.Od urcite rychlosti totiz,proudi vetsi tlak vzduchu ktery prorazi membranu u plynu a tim dojde k tomu,ze motor neudrzi dane otacky.
Z vlastni zkusenosti muzu rict,ze to zarucene funguje.Uz se me tak povedlo vyresit dve auta s LPG
