ODBORNIK na LPG - dotazy
Moderátor: Idaho
ODBORNIK na LPG - dotazy
Chtel bych se zeptat,mam na B3 manulani system LPG.Do jakych nejvesich -..°C hodnot je realne v zime auto natocit.
Je nejaka extra povinna udrzba motoru, atd...
Diky
Je nejaka extra povinna udrzba motoru, atd...
Diky
Myslíš přepínání mezi benálem a plynem?Když máš benál , tak startuj na benál a v pohodě, nemusíš řešit, při trošku zahřátým motoru už není problém to přehodit.Když bys chtěl startovat jenom na plyn, což je o baterku, tak max do -10, a to ještě když jezdíš pravidelněji, když to dlouho stojí tak oničom.Když to stojí jenom chvilku a motor úplně nevychladne, tak je to v klidu.Startoval jsem p 5 hodinách na horách při - 18 stupních.Nejsem odborník, pouze dloholetý uživatel na Favoritu.Mě na favorita doiporučili svíčky Brisk Silver, dělaný na plyn a rozdíl je opravdu poznat a to zejména v zimě.Měl bys pravidelně projet i na benál, je to tak lepší.Jinak myslím nějakou speciální údržbu nepotřebují, akorát by se měla každej rok dělat prohlídka(teď si nevzpomenu jak se tomu nadává, trošku jsem to zanedbával :O), ale prý to chtějí při technický, na to se poptej.