me by spis zajimalo, kdy to konecne pojedeMarauderZ28 píše:Lotus Omega má 4 písty tuším na 310 a brzdí naprosto bombově, na Camaru budou 315 + 4 písty konečně to začne brzdit ....

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
me by spis zajimalo, kdy to konecne pojedeMarauderZ28 píše:Lotus Omega má 4 písty tuším na 310 a brzdí naprosto bombově, na Camaru budou 315 + 4 písty konečně to začne brzdit ....
a víš, že takovejch je nás víc ?Danecek píše:me by spis zajimalo, kdy to konecne pojedeMarauderZ28 píše:Lotus Omega má 4 písty tuším na 310 a brzdí naprosto bombově, na Camaru budou 315 + 4 písty konečně to začne brzdit ....
A tak to potom jo noMarauderZ28 píše:dyť teprve včera sem na to nandal brzdy jí to dám v momentě až to bude komplet hotový a ne nějakej polotovar ...
U Mk.III to srovnání vychází stejně - mám zadní kotouče o chlup větší, než má Probe II předníMarauderZ28 píše:tak TDi maj všeobecně větší brzdy vždy, navíc to bylo novější auto nepoměrně ... ale jak píšu v tomhle Mazdu nechápu ... Jinak Leon má zadní brzdy stejně velký jak Probe to máš naprostou pravdu ale Probe má přední stejně velký jak zadní což Leon určitě ne