
první dotaz se tedy týká jaké turbo lze použít u svodů píšou:
T3 Turbo Flange
dále pro výběr turba bude asi důležitý říct kolik HP + očekává to je 30-50 HP max. takže jaký turbo lze použít ?
dál by mě zajímalo co s kompresním poměrem, koukal jsem asi na 4 různý turbokity a při Stage 1 tedy cca tolik HP + co jsem tu napsal nikdo nic s kompresním poměrem nedělá, neměněj ani vstřiky a nepoužívaj ani žádnej boost controler ani silnější benzín pumpu a ani nepoužívaj intercooler, nakonec koukněte sami co ten kit obsahuje:
STAGE 1
Running 4 psi boost - 30-60 HP @ wheels on stock engine.
Basic kit to get the car completely up and running on boost.
Must cut front motor mount crossmember and relocate battery
* Probe stainless steel turbo piping (primaries , uppipe, downpipe)
* T3.To4e Turbo w/ 3" filter
* Type S blow off valve
* 35mm Wastegate
* Oil feed line and return kit (stainless braided hose with adapter fittings)
* Hose Techniques turbo hose couplers (asst. sizes)
* T-band turbo clamps (asst sizes)
* 12:1 FMU with fuel rail adapter and stainless steel braided hosing
* Assorted vaccum fittings, lines, nuts and bolts
* Battery relocation kit w/ circuit breaker and power/ground wire for relocating to the trunk (show quality)
pokud by šlo jen o toto tak mi to přijde naprosto triviálně jednoduchý, jen mi není jasný to ta sériová ECU to zvládne pokrejt ?
Další otázka dá se pro běžnou jízdu nějakým způsobem udělat aby to turbo to plnilo jen minimálně třeba jen +15 HP a v momentě když je potřeba výkon to nějakým kontrolorem nadopovat ???
Takže sorry za dotazy, ale o turbu vím absolutně pramálo ...