je tady nejaka sikovna firmicka ktera si poradi s montazi turba nebo kompresoru do CRX 3G?? delsol... shmotor??
pripadne co vsechno by se melo upravit kdyz se na takovyhle NA motor dava preplnovani a co by bylo lepsi kompresor nebo turbo...to bude spis otazecka pro tabaa kterej se v tom pohybuje
GReddy píše:je tady nejaka sikovna firmicka ktera si poradi s montazi turba nebo kompresoru do CRX 3G?? delsol... shmotor??
pripadne co vsechno by se melo upravit kdyz se na takovyhle NA motor dava preplnovani a co by bylo lepsi kompresor nebo turbo...to bude spis otazecka pro tabaa kterej se v tom pohybuje
Urcite turbo... s Kompresorem by byly u takoveho motoru ztraty... Zalezi co od toho cekas, ten B16A2 se da s performance vecma poladit na cca 400-600hp, se seriovejma vnitrnostma to nema cenu.. De to, ale vem si kolik do toho vrazis, a jakej budes mit narust vykonu... vykon ti moc nahoru nepujde, pokud chces aby ti ten motor prezil par jizd.
Naposledy upravil(a) sejki dne 27 čer 2006 12:16, celkem upraveno 1 x.
GReddy píše:je tady nejaka sikovna firmicka ktera si poradi s montazi turba nebo kompresoru do CRX 3G?? delsol... shmotor??
pripadne co vsechno by se melo upravit kdyz se na takovyhle NA motor dava preplnovani a co by bylo lepsi kompresor nebo turbo...to bude spis otazecka pro tabaa kterej se v tom pohybuje
Urcite turbo... s Kompresorem by byly u takoveho motoru ztraty...
par civin sem uz tady s kompresorem videl tak proto sem se ptal taky si myslim ze turbo bude lepsi..realnej vykon s jistyma upravama a skoro nezmenenou zivotnosti se pohybuje tak kolem 200-250HP?? ze 160HP vtec verze
GReddy píše:je tady nejaka sikovna firmicka ktera si poradi s montazi turba nebo kompresoru do CRX 3G?? delsol... shmotor??
pripadne co vsechno by se melo upravit kdyz se na takovyhle NA motor dava preplnovani a co by bylo lepsi kompresor nebo turbo...to bude spis otazecka pro tabaa kterej se v tom pohybuje
Urcite turbo... s Kompresorem by byly u takoveho motoru ztraty...
par civin sem uz tady s kompresorem videl tak proto sem se ptal taky si myslim ze turbo bude lepsi..realnej vykon s jistyma upravama a skoro nezmenenou zivotnosti se pohybuje tak kolem 200-250HP?? ze 160HP vtec verze
To uvadi prodejce...realita je jina. Jestli mas na konte statisice tak si to nech klidne udelat, ale prijde me to zbytecne vyhozeny prachy. Jestli chces vykon, sezen si seriove auto uz z turbomotorem.
sejki píše:
Urcite turbo... s Kompresorem by byly u takoveho motoru ztraty...
par civin sem uz tady s kompresorem videl tak proto sem se ptal taky si myslim ze turbo bude lepsi..realnej vykon s jistyma upravama a skoro nezmenenou zivotnosti se pohybuje tak kolem 200-250HP?? ze 160HP vtec verze
To uvadi prodejce...realita je jina. Jestli na konte statisice tak si to nech klidne udelat, ale prijde me to zbytecne vyhozeny prachy. Jestli chces vykon, sezen si seriove auto uz z turbomotorem.
nee to se ptam ja jakej tlak je tam realny natlacit aniz by se rapidne zmenila zivotnost aby to byla "daily ride".....
reálný nárust výkonu při zachování životnosti bych viděl tak max +30-50PS, pokud bys ovšem vyměnil střeva dá se toho vytlačit více, ale to už je investice v jiném řádu ....
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Idaho píše:reálný nárust výkonu při zachování životnosti bych viděl tak max +30-50PS, pokud bys ovšem vyměnil střeva dá se toho vytlačit více, ale to už je investice v jiném řádu ....
Idaho píše:reálný nárust výkonu při zachování životnosti bych viděl tak max +30-50PS, pokud bys ovšem vyměnil střeva dá se toho vytlačit více, ale to už je investice v jiném řádu ....
Za prvé,začal bych od bloku Sice existujou v us lidi,kteří naladili na seriovým spodku(od těsnění dolů) přes 400hp,ale připomíná to souťěž v běhu v pytlích,kde se někdo snaží o svých ladičských kvalitách přesvědčit takovýmto způsobem.
Takže odpověď na tvou otázku kolik možno přidat,aby bylo daily driven je:záleží to na spoustě okolností a pokud to vše uděláš pořádně a správně(což není u hondy za USD2000,-)můžeš mít klidně 500hp pro dení ježdění.Pokud plánuješ nerozdělávat motor,je úváha o nějakým zázraku na dlouho uplně zcestná,ten motor už je z výroby dost vyhnanej a hlavně pokud nebude ani novej,opotřebení se hodně urychlí...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
sejki píše:
jasny ale co to ma co spolecne s vnitrnostma?
ja se ptal co musim vymenit a tou spojkou bylo mysleno oddeleni strev...nechci slovickarit..
Jaka zas spojka? Sme se bavili o svodech.
slovesna spojka "a"....uz mi dochazi sila na tohle radsi nic prosimte
ti tu vetu volne prelozim "streva teda ktery musim vymenit ojnice pisty klikovku a pak K TOMU jeste svody ktery seriovy asi nevydzej a pak samozrejmnenejspis upraveny vyfukovy potrubi...
GReddy píše:
ja se ptal co musim vymenit a tou spojkou bylo mysleno oddeleni strev...nechci slovickarit..
Jaka zas spojka? Sme se bavili o svodech.
slovesna spojka "a"....uz mi dochazi sila na tohle radsi nic prosimte
ti tu vetu volne prelozim "streva teda ktery musim vymenit ojnice pisty klikovku a pak K TOMU jeste svody ktery seriovy asi nevydzej a pak samozrejmnenejspis upraveny vyfukovy potrubi...
No hlavne na ty seriovy svody to turbo rozhodne nedas Naopak vyfukovy potrubi by mozna nejak na turbo jeste napasovat slo - hypoteticky, pac pochopitelne bude stejne na prd.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
přesně tak svody neměníš, že by nevydržely. ale proto že ti budou k ničemu, potřebuješ svody na turbo.. uff..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz