Rada vačky Northstar ...

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Rada vačky Northstar ...

Příspěvek od MarauderZ28 »

kámoš do mě hučí abych se zeptal na vačky do Northstaru, mě to přijde jako blbost, ale tak se zeptám. Jsou od Crane Cams a má možnost koupit buď sadu:

1,
Up for auction is a brand new set of cams for a cadillac northstar. They are crane regrinds. Part numbers are H-240/420LI * H-240/420RI * H-224/384RE * H-224/384LE

Ex.268 advertised duration & 224 lift @ 50

In.284 advertised duration & 240 lift @ 50

nebo sadu:

2,
Up for auction is a brand new set of cams for a cadillac northstar. They are crane regrinds. Part numbers are F-252/422LE * F-252/422RE * F-260/438LI * F-260/438RI

Ex.290 advertised duration & 252 lift @ 50

In.298 advertised duration & 260 lift @ 50

obojí new z ebay, můžete doporučit co je lepší vhodnější a zda to má vůbec smysl ? děkuju ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

neni to moc "ostre" ?
a vobec, potrebujes tie kone nahanat este niecim dalsim okrem kompresora ? ;)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada vačky Northstar ...

Příspěvek od MarauderZ28 »

to je na Cadillaca a ten můj zůstane netklej doufám krom audia, ale to už tam je. Jinak ty druhý jsou asi fakt hardcore a na volnoběh to pojede jak pumpa na sračky. Jinak sem našel www kde to nabízej, asi by bylo dobrý koupit i pružky nebo to na ty "soft" není třeba ? A taky by mě zajímalo má to smysl se sériovou ecu tohle nebo se to úplně mine účinkem pak ?

http://www.chrfab.com/images/CHRF%20Ima ... hafts1.htm
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

pokud se s tím autem bude jezdit vobčas i v provozu, tak spíš tu 1 variantu - volnoběh a spodní otáčky budou lepší..s těma druhejma by to sice jelo, ale ve městě by to bylo utrpení (momentálně ted mám levou nohu jak nevim kdo od pátečního stání/popojíždění s coupečkem na barandově.. - vačky 294/285 atd.. ten motor je prostě pod 3000 mrtvola a pod touhle oblastí se s tím nedá prakticky ani rozjet)

osobně ve svým motoru s takovejma vačkama nemám měněný pružiny, ani dělaný podložky pod ně (problém zatím nenastal a to motor točí o 1000ot/min víc..).- jediný co se muselo udělat je soft na míru, protože seriová jednotka si s těma vačkama vůbec nerozuměla

k tý 1 variantě by možná stačil nějakej "obyč" chip

Uživatelský avatar
TupiNo
Příspěvky: 30
Registrován: 26 kvě 2006 19:31
Bydliště: skoro v asii :)

Příspěvek od TupiNo »

se sériovým softem se moc nebudou kamarádit ani ty horní, ke každé vačce chce doladit mapky
G4 AWP & G4 ASV - 380Hp a 640Nm

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“