Favorit motor tuning
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Favorit motor tuning
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit motor tuning
možná ing. Michl....Wostík píše:..Neznáte náhodou někoho, kdo dělá tuning motoru Favorit (rv. 90 - karburátor) někde v Brně nebo okolí (do 100km). Chtěl bych toho lenocha trochu našlápnout (vačku, hlavu, nevím jestli i svody), vlastně se v tom moc zatím nevyznám
jsem úplněj začátečník..nějakou představu co s tím dělat mám, ale jsem v Brně nováček a neznám tu nikoho s kým bych to probral a kdo by mi to udělal, já se v motorech nevyznám..
.. díky za helpa .. a užívejte letní jízdy..
http://www.michl-motorsport.cz/
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit motor tuning
Od michla to bude za hubicku:D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit motor tuning
MarAt píše:Od michla to bude za hubicku:D
- Tommy1978
- Moderátor
- Příspěvky: 5635
- Registrován: 25 pro 2005 21:41
- Bydliště: Vidlákof - Věk: 33 - Body: 0
- Kontaktovat uživatele:
V Praze to dělal Cimbu Motorsport kámoš si kdysi u nich nechal dělat 136 motor z rapida a bylo tam kolem 100 koní ale nevim kolik to vyšlo a jak to je dnesqpc píše:pokud by někdo věděl o takovém šikulovi v Praze,rád si s nim také popovídám
Mi mame Ňů Býtla a taki noví Toledo f tuninku dost kua voe neasi 
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit motor tuning
Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....
1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak
Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )
Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.
No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak
Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )
Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.
No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
VW PASSAT B5
Re: Favorit motor tuning
Zapomels jeste dodat, vzduchovej filtr, protoze zrovna Karbec Facko ma znatelnej rozdil, bez a s nim, vlastni zkusenost s karb filtrem od Greena, ted ho ma ode mne kamos na svem a uz mi referoval, ze nechtel ani verit.Fiesta píše:Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....
1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak
Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )
Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.
No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit motor tuning
jjj...mas pravdu...ale filtr bych dal az po urcitejch upravach...
VW PASSAT B5
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit motor tuning
vodnik: a nemas foto jak tam byl a jak to bylo odstineny od motoru?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: Favorit motor tuning
Presne tak..zvladnul sem to i ja,takze se do toho muze pustit kazdej...Fiesta píše:Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....
1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak
Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )
Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.
No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
VW Passat Variant 1,8 T
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit motor tuning
Beaver: tohle je celkem zajimavy -> úprava na objem 1341 ccm
– obsahuje sadu pístů, pístních kroužků, pístních čepů, převrtané sériové vložky válců
– cena 4200,- Kč – vhodné rovněž jako výbrusová sada pro sériové motory
jenom by to chtelo asi s tim vymenit asi i saly a nejaky veci teoreticky a upravit hlavu, kolik by to tak mohlo bejt celkem cena?? a kolik by se dal pocitat narust z puvodnich 46kW
– obsahuje sadu pístů, pístních kroužků, pístních čepů, převrtané sériové vložky válců
– cena 4200,- Kč – vhodné rovněž jako výbrusová sada pro sériové motory
jenom by to chtelo asi s tim vymenit asi i saly a nejaky veci teoreticky a upravit hlavu, kolik by to tak mohlo bejt celkem cena?? a kolik by se dal pocitat narust z puvodnich 46kW
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: Favorit motor tuning
To se neptej me, ale posli e-mail primo Chovancovi. Pokud bys to chtel udelat jako GO motoru, nebylo by od veci pochopitelne omrknout i kliku a saly, zalezi v jakym stavu mas spodek motoru. Jinak ja bych tipnul, ze narust bude hlavne kroutaku diky tem par cm3 navrch.PJ píše:Beaver: tohle je celkem zajimavy -> úprava na objem 1341 ccm
– obsahuje sadu pístů, pístních kroužků, pístních čepů, převrtané sériové vložky válců
– cena 4200,- Kč – vhodné rovněž jako výbrusová sada pro sériové motory
jenom by to chtelo asi s tim vymenit asi i saly a nejaky veci teoreticky a upravit hlavu, kolik by to tak mohlo bejt celkem cena?? a kolik by se dal pocitat narust z puvodnich 46kW
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit motor tuning
No a s vackou z feldy nebo fabky by byli i nejaky ty koneBeaver píše:To se neptej me, ale posli e-mail primo Chovancovi. Pokud bys to chtel udelat jako GO motoru, nebylo by od veci pochopitelne omrknout i kliku a saly, zalezi v jakym stavu mas spodek motoru. Jinak ja bych tipnul, ze narust bude hlavne kroutaku diky tem par cm3 navrch.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Já jsem dělal jen tuning motorového prostoru.
[/img]
- Přílohy
-
- IMG_0081.JPG (143.12 KiB) Zobrazeno 1971 x
-
- IMG_0076.JPG (131.96 KiB) Zobrazeno 1971 x
Provádím repase tlumičů pérování www.opravy-tlumicu.com
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit motor tuning
Bobas: hm takovej motorovej prostor se u fava moc casto nevidi 
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
v praze je dobrej Saky http://www.skoda-upravy.wz.cz/ dela komplet motory do skodovek a facko zvlada taky
a dalsi co dela skodovacky motory schwejk ale nevim stranky...
a dalsi co dela skodovacky motory schwejk ale nevim stranky...
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Favorit motor tuning
gim.m: no ale Saky uz se asi na strankach dlouho neukazal zatim mi tam nereagoval na prispevek
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Motor
Pokud úprava motoru 742/781, můžu doporučit jedině Schwejk Motorsport. Jednání solidní, poměr cena/výkon perfektní, díly kvalitní a spousta referencí. Sám jsem si od něj objednal generálkovou sadu na eRko a byl jsem nadmíru spokojen.
Co se týče cen, na webu je orientační ceník, dle referencí vyjde maximální úprava, s díly a prací na cca 20k Kč, ale je možné si domluvit i jiný rozsah úprav nebo si nechat poslat jen díly (mimochodem, ohledně vačky se doporučuji informovat na tzv. "vozejkovku"
Mimo schwejk motorsport jsem o ní ještě nikdy neslyšel a pro motory Škoda má velice zajímavé časování).
http://schwejk.skoda110r.cz/
Co se týče cen, na webu je orientační ceník, dle referencí vyjde maximální úprava, s díly a prací na cca 20k Kč, ale je možné si domluvit i jiný rozsah úprav nebo si nechat poslat jen díly (mimochodem, ohledně vačky se doporučuji informovat na tzv. "vozejkovku"
http://schwejk.skoda110r.cz/
Škoda 110R coupé - Sportovní vůz pro náročné
