..Neznáte náhodou někoho, kdo dělá tuning motoru Favorit (rv. 90 - karburátor) někde v Brně nebo okolí (do 100km). Chtěl bych toho lenocha trochu našlápnout (vačku, hlavu, nevím jestli i svody), vlastně se v tom moc zatím nevyznám jsem úplněj začátečník..nějakou představu co s tím dělat mám, ale jsem v Brně nováček a neznám tu nikoho s kým bych to probral a kdo by mi to udělal, já se v motorech nevyznám.. .. díky za helpa .. a užívejte letní jízdy..
Wostík píše: ..Neznáte náhodou někoho, kdo dělá tuning motoru Favorit (rv. 90 - karburátor) někde v Brně nebo okolí (do 100km). Chtěl bych toho lenocha trochu našlápnout (vačku, hlavu, nevím jestli i svody), vlastně se v tom moc zatím nevyznám jsem úplněj začátečník..nějakou představu co s tím dělat mám, ale jsem v Brně nováček a neznám tu nikoho s kým bych to probral a kdo by mi to udělal, já se v motorech nevyznám.. .. díky za helpa .. a užívejte letní jízdy..
no já nevim, ale myslim si, že dost lidí to dělá doma samo - samožřejmě to chce radu zkušených a vlastní ruce s umem automechanika, o žádné konkrétní firmě kam bys přijel s favoritem 50HP a odjížděl se 100HP nevim.
qpc píše:pokud by někdo věděl o takovém šikulovi v Praze,rád si s nim také popovídám
V Praze to dělal Cimbu Motorsport kámoš si kdysi u nich nechal dělat 136 motor z rapida a bylo tam kolem 100 koní ale nevim kolik to vyšlo a jak to je dnes
MimameŇů Býtla a taki novíToledof tuninku dost kua voe neasi
qpc píše:pokud by někdo věděl o takovém šikulovi v Praze,rád si s nim také popovídám
V Praze to dělal Cimbu Motorsport kámoš si kdysi u nich nechal dělat 136 motor z rapida a bylo tam kolem 100 koní ale nevim kolik to vyšlo a jak to je dnes
Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....
1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak
Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )
Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.
No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
Fiesta píše:Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....
1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak
Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )
Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.
No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
Zapomels jeste dodat, vzduchovej filtr, protoze zrovna Karbec Facko ma znatelnej rozdil, bez a s nim, vlastni zkusenost s karb filtrem od Greena, ted ho ma ode mne kamos na svem a uz mi referoval, ze nechtel ani verit.
Fiesta píše:Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....
1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak
Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )
Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.
No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
Presne tak..zvladnul sem to i ja,takze se do toho muze pustit kazdej...
Beaver: tohle je celkem zajimavy -> úprava na objem 1341 ccm
– obsahuje sadu pístů, pístních kroužků, pístních čepů, převrtané sériové vložky válců
– cena 4200,- Kč – vhodné rovněž jako výbrusová sada pro sériové motory
jenom by to chtelo asi s tim vymenit asi i saly a nejaky veci teoreticky a upravit hlavu, kolik by to tak mohlo bejt celkem cena?? a kolik by se dal pocitat narust z puvodnich 46kW
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
PJ píše:Beaver: tohle je celkem zajimavy -> úprava na objem 1341 ccm
– obsahuje sadu pístů, pístních kroužků, pístních čepů, převrtané sériové vložky válců
– cena 4200,- Kč – vhodné rovněž jako výbrusová sada pro sériové motory
jenom by to chtelo asi s tim vymenit asi i saly a nejaky veci teoreticky a upravit hlavu, kolik by to tak mohlo bejt celkem cena?? a kolik by se dal pocitat narust z puvodnich 46kW
To se neptej me, ale posli e-mail primo Chovancovi. Pokud bys to chtel udelat jako GO motoru, nebylo by od veci pochopitelne omrknout i kliku a saly, zalezi v jakym stavu mas spodek motoru. Jinak ja bych tipnul, ze narust bude hlavne kroutaku diky tem par cm3 navrch.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Beaver píše:To se neptej me, ale posli e-mail primo Chovancovi. Pokud bys to chtel udelat jako GO motoru, nebylo by od veci pochopitelne omrknout i kliku a saly, zalezi v jakym stavu mas spodek motoru. Jinak ja bych tipnul, ze narust bude hlavne kroutaku diky tem par cm3 navrch.
No a s vackou z feldy nebo fabky by byli i nejaky ty kone
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
v praze je dobrej Saky http://www.skoda-upravy.wz.cz/ dela komplet motory do skodovek a facko zvlada taky
a dalsi co dela skodovacky motory schwejk ale nevim stranky...
Pokud úprava motoru 742/781, můžu doporučit jedině Schwejk Motorsport. Jednání solidní, poměr cena/výkon perfektní, díly kvalitní a spousta referencí. Sám jsem si od něj objednal generálkovou sadu na eRko a byl jsem nadmíru spokojen.
Co se týče cen, na webu je orientační ceník, dle referencí vyjde maximální úprava, s díly a prací na cca 20k Kč, ale je možné si domluvit i jiný rozsah úprav nebo si nechat poslat jen díly (mimochodem, ohledně vačky se doporučuji informovat na tzv. "vozejkovku" Mimo schwejk motorsport jsem o ní ještě nikdy neslyšel a pro motory Škoda má velice zajímavé časování).