..Neznáte náhodou někoho, kdo dělá tuning motoru Favorit (rv. 90 - karburátor) někde v Brně nebo okolí (do 100km). Chtěl bych toho lenocha trochu našlápnout (vačku, hlavu, nevím jestli i svody), vlastně se v tom moc zatím nevyznám jsem úplněj začátečník..nějakou představu co s tím dělat mám, ale jsem v Brně nováček a neznám tu nikoho s kým bych to probral a kdo by mi to udělal, já se v motorech nevyznám.. .. díky za helpa .. a užívejte letní jízdy..
Wostík píše: ..Neznáte náhodou někoho, kdo dělá tuning motoru Favorit (rv. 90 - karburátor) někde v Brně nebo okolí (do 100km). Chtěl bych toho lenocha trochu našlápnout (vačku, hlavu, nevím jestli i svody), vlastně se v tom moc zatím nevyznám jsem úplněj začátečník..nějakou představu co s tím dělat mám, ale jsem v Brně nováček a neznám tu nikoho s kým bych to probral a kdo by mi to udělal, já se v motorech nevyznám.. .. díky za helpa .. a užívejte letní jízdy..
no já nevim, ale myslim si, že dost lidí to dělá doma samo - samožřejmě to chce radu zkušených a vlastní ruce s umem automechanika, o žádné konkrétní firmě kam bys přijel s favoritem 50HP a odjížděl se 100HP nevim.
qpc píše:pokud by někdo věděl o takovém šikulovi v Praze,rád si s nim také popovídám
V Praze to dělal Cimbu Motorsport kámoš si kdysi u nich nechal dělat 136 motor z rapida a bylo tam kolem 100 koní ale nevim kolik to vyšlo a jak to je dnes
MimameŇů Býtla a taki novíToledof tuninku dost kua voe neasi
qpc píše:pokud by někdo věděl o takovém šikulovi v Praze,rád si s nim také popovídám
V Praze to dělal Cimbu Motorsport kámoš si kdysi u nich nechal dělat 136 motor z rapida a bylo tam kolem 100 koní ale nevim kolik to vyšlo a jak to je dnes
Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....
1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak