Favorit motor tuning

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Wostík
Příspěvky: 3
Registrován: 04 črc 2006 21:09
Bydliště: Brno

Favorit motor tuning

Příspěvek od Wostík »

:? ..Neznáte náhodou někoho, kdo dělá tuning motoru Favorit (rv. 90 - karburátor) někde v Brně nebo okolí (do 100km). Chtěl bych toho lenocha trochu našlápnout (vačku, hlavu, nevím jestli i svody), vlastně se v tom moc zatím nevyznám :oops: jsem úplněj začátečník..nějakou představu co s tím dělat mám, ale jsem v Brně nováček a neznám tu nikoho s kým bych to probral a kdo by mi to udělal, já se v motorech nevyznám.. :cry: .. díky za helpa .. a užívejte letní jízdy.. 8)

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Wostík píše: :? ..Neznáte náhodou někoho, kdo dělá tuning motoru Favorit (rv. 90 - karburátor) někde v Brně nebo okolí (do 100km). Chtěl bych toho lenocha trochu našlápnout (vačku, hlavu, nevím jestli i svody), vlastně se v tom moc zatím nevyznám :oops: jsem úplněj začátečník..nějakou představu co s tím dělat mám, ale jsem v Brně nováček a neznám tu nikoho s kým bych to probral a kdo by mi to udělal, já se v motorech nevyznám.. :cry: .. díky za helpa .. a užívejte letní jízdy.. 8)
možná ing. Michl....

http://www.michl-motorsport.cz/

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od MarAt »

Od michla to bude za hubicku:D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od honza 2.0 16v »

MarAt píše:Od michla to bude za hubicku:D
:lol: svatá pravda... ale proč ne :wink:

Uživatelský avatar
Wostík
Příspěvky: 3
Registrován: 04 črc 2006 21:09
Bydliště: Brno

Příspěvek od Wostík »

:nono: podle té stránky určitě za hubičku..to jste mi moc nepomohli :(

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

no já nevim, ale myslim si, že dost lidí to dělá doma samo - samožřejmě to chce radu zkušených a vlastní ruce s umem automechanika, o žádné konkrétní firmě kam bys přijel s favoritem 50HP a odjížděl se 100HP nevim.

qpc
Příspěvky: 1459
Registrován: 18 lis 2005 18:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qpc »

pokud by někdo věděl o takovém šikulovi v Praze,rád si s nim také popovídám

Uživatelský avatar
Tommy1978
Moderátor
Příspěvky: 5635
Registrován: 25 pro 2005 21:41
Bydliště: Vidlákof - Věk: 33 - Body: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy1978 »

qpc píše:pokud by někdo věděl o takovém šikulovi v Praze,rád si s nim také popovídám
V Praze to dělal Cimbu Motorsport kámoš si kdysi u nich nechal dělat 136 motor z rapida a bylo tam kolem 100 koní ale nevim kolik to vyšlo a jak to je dnes :?: 8)
Mi mame Ňů Býtla a taki noví Toledo f tuninku dost kua voe neasi :lol:

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

Tommy1978 píše:
qpc píše:pokud by někdo věděl o takovém šikulovi v Praze,rád si s nim také popovídám
V Praze to dělal Cimbu Motorsport kámoš si kdysi u nich nechal dělat 136 motor z rapida a bylo tam kolem 100 koní ale nevim kolik to vyšlo a jak to je dnes :?: 8)
pocitej kolem 40 000,-
VW PASSAT B5

qpc
Příspěvky: 1459
Registrován: 18 lis 2005 18:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qpc »

dikStačila by mě ostřejší vačka a něco provést s karburátorem..

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od Fiesta »

Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....

1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak

Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )

Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.

No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
vodnik
Příspěvky: 281
Registrován: 23 bře 2004 16:59
Bydliště: Sedčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od vodnik »

Fiesta píše:Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....

1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak

Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )

Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.

No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
Zapomels jeste dodat, vzduchovej filtr, protoze zrovna Karbec Facko ma znatelnej rozdil, bez a s nim, vlastni zkusenost s karb filtrem od Greena, ted ho ma ode mne kamos na svem a uz mi referoval, ze nechtel ani verit.

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od Fiesta »

jjj...mas pravdu...ale filtr bych dal az po urcitejch upravach...
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od PJ »

vodnik: a nemas foto jak tam byl a jak to bylo odstineny od motoru?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Sagi
Příspěvky: 582
Registrován: 05 dub 2005 17:05
Bydliště: VM
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od Sagi »

Fiesta píše:Pokud mas aspon trochu moznosti vybaveni a trochu vic sikovny ruce tak plno veci zvaldnes sam....

1. Motor dat do 100% stavu
2. Vylestit a spasovat saci a vyfuk. kanaly
3. Vacku si taky prehodis sam
4. Snizit hlavu o 0,5mm
5. Stocit remenici a setrvak

Pak, az toto udelas se skus projet a uvidis zda ti to bude stacit ( i kdyz s jidlem roste chut )

Pote bych sel do svodu a do plneni...2xDellOrto ci 2xSolex nebo klasiku 2x Weber ,zlazi kolik na to budes mit financi.

No jenze pak prijde problem se spojkou atd atd...takze nez neco udelas davkrat si to rozmysli.
Presne tak..zvladnul sem to i ja,takze se do toho muze pustit kazdej... :lol:
VW Passat Variant 1,8 T

qpc
Příspěvky: 1459
Registrován: 18 lis 2005 18:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qpc »

co si mam představit pod pojmem spasovat kanály?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

engitec.wz.cz :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od PJ »

Beaver: tohle je celkem zajimavy -> úprava na objem 1341 ccm
– obsahuje sadu pístů, pístních kroužků, pístních čepů, převrtané sériové vložky válců
– cena 4200,- Kč – vhodné rovněž jako výbrusová sada pro sériové motory
jenom by to chtelo asi s tim vymenit asi i saly a nejaky veci teoreticky a upravit hlavu, kolik by to tak mohlo bejt celkem cena?? a kolik by se dal pocitat narust z puvodnich 46kW
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od Beaver »

PJ píše:Beaver: tohle je celkem zajimavy -> úprava na objem 1341 ccm
– obsahuje sadu pístů, pístních kroužků, pístních čepů, převrtané sériové vložky válců
– cena 4200,- Kč – vhodné rovněž jako výbrusová sada pro sériové motory
jenom by to chtelo asi s tim vymenit asi i saly a nejaky veci teoreticky a upravit hlavu, kolik by to tak mohlo bejt celkem cena?? a kolik by se dal pocitat narust z puvodnich 46kW
To se neptej me, ale posli e-mail primo Chovancovi. Pokud bys to chtel udelat jako GO motoru, nebylo by od veci pochopitelne omrknout i kliku a saly, zalezi v jakym stavu mas spodek motoru. Jinak ja bych tipnul, ze narust bude hlavne kroutaku diky tem par cm3 navrch.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od PJ »

Beaver píše:To se neptej me, ale posli e-mail primo Chovancovi. Pokud bys to chtel udelat jako GO motoru, nebylo by od veci pochopitelne omrknout i kliku a saly, zalezi v jakym stavu mas spodek motoru. Jinak ja bych tipnul, ze narust bude hlavne kroutaku diky tem par cm3 navrch.
No a s vackou z feldy nebo fabky by byli i nejaky ty kone :wink:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Bobas
Příspěvky: 6
Registrován: 11 črc 2006 20:24
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bobas »

Já jsem dělal jen tuning motorového prostoru. :P [/img]
Přílohy
IMG_0081.JPG
IMG_0081.JPG (143.12 KiB) Zobrazeno 1815 x
IMG_0076.JPG
IMG_0076.JPG (131.96 KiB) Zobrazeno 1815 x
Provádím repase tlumičů pérování www.opravy-tlumicu.com

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od PJ »

Bobas: hm takovej motorovej prostor se u fava moc casto nevidi :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

gim.m
Příspěvky: 3
Registrován: 02 úno 2006 21:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od gim.m »

v praze je dobrej Saky http://www.skoda-upravy.wz.cz/ dela komplet motory do skodovek a facko zvlada taky :-)
a dalsi co dela skodovacky motory schwejk ale nevim stranky...

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Favorit motor tuning

Příspěvek od PJ »

gim.m: no ale Saky uz se asi na strankach dlouho neukazal zatim mi tam nereagoval na prispevek
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Falcon
Příspěvky: 24
Registrován: 19 srp 2005 09:52
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Motor

Příspěvek od Falcon »

Pokud úprava motoru 742/781, můžu doporučit jedině Schwejk Motorsport. Jednání solidní, poměr cena/výkon perfektní, díly kvalitní a spousta referencí. Sám jsem si od něj objednal generálkovou sadu na eRko a byl jsem nadmíru spokojen.
Co se týče cen, na webu je orientační ceník, dle referencí vyjde maximální úprava, s díly a prací na cca 20k Kč, ale je možné si domluvit i jiný rozsah úprav nebo si nechat poslat jen díly (mimochodem, ohledně vačky se doporučuji informovat na tzv. "vozejkovku" :wink: Mimo schwejk motorsport jsem o ní ještě nikdy neslyšel a pro motory Škoda má velice zajímavé časování).

http://schwejk.skoda110r.cz/
Škoda 110R coupé - Sportovní vůz pro náročné

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“