rozumik píše:
mozna tak 1-3%. spis se ti zlepsi vytaceni a pruznost motoru.
Takže se to vyplatí
tak to kazdopadne. kup si filtr za 500,-, kus silikonove hadice a nacpi to nekam kde to nebude sat teply vzduch z motoru.
tak s tim zrovna nemůžu souhlasit, tahle sranda AEM bude krapec za jinej peníz, a pokud se tím jen inspiroval, tak přesto bych doporučil nějaký značkový kužel - BMC, KN, GREEN
tak to kazdopadne. kup si filtr za 500,-, kus silikonove hadice a nacpi to nekam kde to nebude sat teply vzduch z motoru.
tak s tim zrovna nemůžu souhlasit, tahle sranda AEM bude krapec za jinej peníz, a pokud se tím jen inspiroval, tak přesto bych doporučil nějaký značkový kužel - BMC, KN, GREEN
Ondras píše:Jak se praví v jedné reklamě:
"It sucks an air"
"Yes, it's deffinitely sucking".
Obecně je cílem tohoto zařízení umožnit motoru nasát chladnější vzduch s menší restrikcí, než umožňuje sériový díl.
a jak ho ochladi samotny filtr?
spis chces rict, ze se filtr premisti na misto s lepsim proudenim vzduchu ne?
On ho neochladi, spis diky tomu, ze vzduch rychleji (aniz by musel pomaleji prochazet seriovym filtrem a zahybama seriovyho potrubi) profrci do sani a nestihne se ohrat od motoru.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
tady není nic o zničení, ale o neúčinosti toho řešení .... CAI se dává z několika důvodů:
1, sání studenýho vzduchu
2, sání s menším odporem
3, odstranění restrikcí v sání
4, dosažení co nejhladšího vnitřního povrchu přívodu vzduchu (zamezení turbulencí apod)
MarauderZ28 píše:tady není nic o zničení, ale o neúčinosti toho řešení .... CAI se dává z několika důvodů:
1, sání studenýho vzduchu
2, sání s menším odporem
3, odstranění restrikcí v sání
4, dosažení co nejhladšího vnitřního povrchu přívodu vzduchu (zamezení turbulencí apod)
co asi to tvoje řešení postrádá ?
Nezapominej, ze se tu vyskytujou jedinci, co delaji CAI z novodurovych trubek od hajzlu
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
MarauderZ28 píše:tady není nic o zničení, ale o neúčinosti toho řešení .... CAI se dává z několika důvodů:
1, sání studenýho vzduchu
2, sání s menším odporem
3, odstranění restrikcí v sání
4, dosažení co nejhladšího vnitřního povrchu přívodu vzduchu (zamezení turbulencí apod)
MarauderZ28 píše:tady není nic o zničení, ale o neúčinosti toho řešení .... CAI se dává z několika důvodů:
1, sání studenýho vzduchu
2, sání s menším odporem
3, odstranění restrikcí v sání
4, dosažení co nejhladšího vnitřního povrchu přívodu vzduchu (zamezení turbulencí apod)
co asi to tvoje řešení postrádá ?
1) o studenym vzduchu psali prede mnou
2, 3) souhlasim s tebou pokud pri montazi nepremysli
4) doted sem myslel ze silikon je dostatecne hladky
Myslel sem to s nadsazkou a s tim ze mu nastinim reseni kdyz nechce vyhodit nekolik tacu za znackovy kit.
v momentě kdy na silikonový hadici uděláš ohyb tak uvnitř to udělá prima vlny - sám jí mám jako koleno ke kompresoru kde mě to netrápí, ale vím co to udělá a to jsi tam kde výrobce dal gumový koleno s harmonikou ...