vlozka do airboxu na INTEGRU
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
vlozka do airboxu na INTEGRU
nikde ji nemuzu sehnad akorad u rieggera ji maj od K§N za 4200kc mi psali a to zato nedam za samotnou vlozku
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
To uz je motor v cajku?
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jak u Integry, ale např. u mého Civica jsou veškeré dostupné CAI kity jednoznačně horší než sériový airbox a spol. Ty kity by se měly jmenovat spíše HAI. Bez řezání děr do čehokoli na kastli prostě nelze přivézt k otevřenému filtru dostatek studeného vzduchu. Uzavřené sání si podtlakem bere vzduch z nejchladnějšího místa pod kapotou před pravým podběhem. Takže u mně je to jasné - taky vložka, kokrétně Green...Tommy1978 píše:Buldo nebylo by lepší udělat komplet přímý sání?
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
Tak si ku HKS vložku, já už jí mám doma a K&N konus půjde do džaBulda píše:nikde ji nemuzu sehnad akorad u rieggera ji maj od K§N za 4200kc mi psali a to zato nedam za samotnou vlozku
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
sme to zkouseli ty kity a vseljak to kroutit a vzdy vyslo jelip origo sani tak to ty zkusit jeste s vlozkou natom sme se schodly ze to bude nejlepsi reseni
Nepletes si nahodou CAI a SRI?? SRI bere vetsinou teply vzduch od motoru, tudiz jeho prinost neni takovy jako klasicky CAI.Ondras píše:Nevím jak u Integry, ale např. u mého Civica jsou veškeré dostupné CAI kity jednoznačně horší než sériový airbox a spol. Ty kity by se měly jmenovat spíše HAI. Bez řezání děr do čehokoli na kastli prostě nelze přivézt k otevřenému filtru dostatek studeného vzduchu. Uzavřené sání si podtlakem bere vzduch z nejchladnějšího místa pod kapotou před pravým podběhem. Takže u mně je to jasné - taky vložka, kokrétně Green...Tommy1978 píše:Buldo nebylo by lepší udělat komplet přímý sání?
Napriklad Injen CAI pridava 10-11HP dle dyna. Coz mi nepride horsi nez seriove..
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
co rikate na tohle vlozka je za 2800kc a Racive Cold Air Intake System je za 3800kc tak tetkon nevim 

- Přílohy
-
- E-2427.jpg (43.83 KiB) Zobrazeno 693 x
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
je to ten napravo cena 3800kc
- Přílohy
-
- 018.jpg (67.01 KiB) Zobrazeno 688 x
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
čtyřklapku od twm bych tam dal 

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
MarAt píše:čtyřklapku od twm bych tam dal

at je sranda..
čtyřklapka mě čeká příští rok, nebo dokonce možná už během léta..
jinak sám mám ověřeno , že mi na autě nejlíp funguje lehce modifikovanej origo box s bavlněnou vložkou - navíc co se týče odstínění tepla a od bordelu je to asi jedno z nej řešení...
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
Kámoš má Injen na Integře a rozhodně to horší není to, že CAI pro Japonce je nahovno mohlo napadnout jen jednoho nejmenovaného místního člena počítám
))

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Z toho, co jsem zatím pro svůj model (EP2) a motor (d16v1) našel se mi nic nelíbilo. SRI kity mají filtr nad převodovnou zhruba v místě modré spojky na tomto CAI kitu:sandokan píše:Nepletes si nahodou CAI a SRI?? SRI bere vetsinou teply vzduch od motoru, tudiz jeho prinost neni takovy jako klasicky CAI.
Napriklad Injen CAI pridava 10-11HP dle dyna. Coz mi nepride horsi nez seriove..
http://clubhondaspirit.com/foro/index.p ... t&id=37271
Filtr u toho CAI kitu visí přímo za chladičem, což ho zcela jistě studeným vzduchem nezásobí. Vzhledem k tomu, že veškerou plochu otvoru v nárazníku i masky zabírají chladiče, tak nepřichází v úvahu ani přivedení studeného vzduchu alu rourou nebo podobně (leda zpod nárazníku, ale nevím


|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
ta Integra je z Mimoně ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
děláš tohle i na pandu? vložku myslím, CAI by asi byl na prd, to jsme tady už řešili, ale asi ani ta vložka nemá smysl ne?Krosmen píše:kdyby si chtěl tu vložku K&N od nás tak ti udělám deset procent slevu,neni to moc ale přeci jen něco....
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
pokud ji máme na netu www.riegger.cz tak umim slevu deset procent.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
to je dost za 3780kc muzu ho mit za 2800kc od K§N
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
ale musel bych cekat 14dni
ňikde ji u nás na netu nevidim na integru....ale psal si nějakoou cenu vod nás a já sem schopen ti udělat deset procent slevičku......
ale pochybuju že někdo bude mít zajímavější ceny K&N protože máme jediný licenci na prodej v čr.....
ale pochybuju že někdo bude mít zajímavější ceny K&N protože máme jediný licenci na prodej v čr.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Což je sice krásné, nicméně v globálním světě k ničemuKrosmen píše:...protože máme jediný licenci na prodej v čr.....

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
čas vs. prachy - věčná to otázka priorit 

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: vlozka do airboxu na INTEGRU
Měl jsem teď pár dní dovolenou a strávil jsem ji na motorové brzdě. Zkoušel jsem různý turbo skříně,vačky,časování vaček,benzíny no a tak mě napadlo zjistit,kolik mi ubírá můj "parádní americký filtr-konus", který sice vypadal strašně "cool" a reklama o něm tvrdila,že optimalizuje proudění vzduchu a chladí jej(je celokovový),ale na druhou stranu i přes nedprůměrnou cenu mi připadal jen jako estetická frajeřinka s minimální filtrací(jemná kovová síťka).Tak jsme jej oddělali a nechali turbo nasávat volně.
Ani nevěřím tomu,že to sem píšu,ale kdybychom to opakovaně neprověřili,tak tomu sám nevěřím-krouťák bez filtru klesl ve špičce o 5Nm! S výkonem to bylo podobné,ale proměřovali jsme to na krouťáku.Je to sice jen 1% nárust,ale je opakovaně měřitelný a mohu potvrdit,že můj hříbek od AC opravdu optimalizuje proudění nasávaného vzduchu.Nevím jestli to bylo mou konkrétní konfigurací(filtr hned na turbu) a geom. turba atd,nebo je to obecná vlastnost filtru,ale je to tak! Jednalo se ale o 200-400l/s
Ani nevěřím tomu,že to sem píšu,ale kdybychom to opakovaně neprověřili,tak tomu sám nevěřím-krouťák bez filtru klesl ve špičce o 5Nm! S výkonem to bylo podobné,ale proměřovali jsme to na krouťáku.Je to sice jen 1% nárust,ale je opakovaně měřitelný a mohu potvrdit,že můj hříbek od AC opravdu optimalizuje proudění nasávaného vzduchu.Nevím jestli to bylo mou konkrétní konfigurací(filtr hned na turbu) a geom. turba atd,nebo je to obecná vlastnost filtru,ale je to tak! Jednalo se ale o 200-400l/s
Naposledy upravil(a) MarAt dne 11 črc 2006 23:29, celkem upraveno 1 x.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz