

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Jaký problémy jako myslíš ? Vzduch bude skrz váhu procházet stejně jako před tím.G.eorg píše:Chtěl bych udělat přímé sání na mondeo 1,8 ale mám strach aby mi nedělala problémy váha vzuchu potřeboval bych poradit.![]()
dik za vysvetleni, ja ze casto slysim co sni, ale na svim aute ani nevim ze by nekde byla:)milos píše:podle jednoho kusu nehodnoť značku, máme jenom fordy jak nové tak i poměrně staré a spokojenost... ikdyž připouštím že jsou i lepší. máš scorpio v naftě, že? měli jsme tuším ´98 ale benzín a taky pohoda auto...
ryba: váha vzduchu - zjednodušeně řečeno opravdu váží (spíš měří) množství vzduchu nasávaného do motoru, podle toho se určuje množství paliva atd... obvykle se ohřívá speciální drátek který je ochlazován proudícím vzduchem, a čím větší množství (hmotnost) vzduchu, tím víc je drátek ochlazován a ECU to z toho vyhodnocuje
ne, jde to i bez ní, karbec nepotřebuje vůbecjinak se měří třeba tlak a teplota vzduchu atd...
podle toho co sem slysel sem si to tak myslel no, ja tam prave nic nemam:)milos píše:bude někde mezi filtrem a klapkou sání (jestli bude) ten samotnej měřící drátek je u téhle forďácké necelej centimetr dlouhej, teda, jsou tam dva
ten výlev byl jen kvuli špatné náladě ( i když top zkušensoti s fordama zrovna nemámmilos píše:podle jednoho kusu nehodnoť značku, máme jenom fordy jak nové tak i poměrně staré a spokojenost... ikdyž připouštím že jsou i lepší. máš scorpio v naftě, že? měli jsme tuším ´98 ale benzín a taky pohoda auto...
ryba: váha vzduchu - zjednodušeně řečeno opravdu váží (spíš měří) množství vzduchu nasávaného do motoru, podle toho se určuje množství paliva atd... obvykle se ohřívá speciální drátek který je ochlazován proudícím vzduchem, a čím větší množství (hmotnost) vzduchu, tím víc je drátek ochlazován a ECU to z toho vyhodnocuje
ne, jde to i bez ní, karbec nepotřebuje vůbecjinak se měří třeba tlak a teplota vzduchu atd...
se zančkou auta top dost silně souvisí, japoonce mi v pohodě orpaví jakýkoliv trošku zručný mechanik,a le jakmiel mne za jeden den vyhodí ze sedmi servisu s tím, že naftové motory od fordu nedělají , porotže jim nerozumí ( a maj tam rozebraný tři HDI od pežotu ) tak je někde chyba - pokud to servisy odmítají opravovat.mrazik píše:Idaho, ale to neni chyba auta, ale servisu. Se značkaou auta to nemá nic společnýho. Zatratit automobilku je sice jednoduché, ale dost mimo.
Ono také záleží jaké byli problémy s Escorty, Mondey a jaká byla jejich minulost, ale to je u všeho.
G.eorg - váha vzduchu to zvládne, ale přínos bude nulový, nic od toho nečekej, bohužel realita.
Počkej draku,a byl jsi s tim v autorizáku?Idaho píše:se zančkou auta top dost silně souvisí, japoonce mi v pohodě orpaví jakýkoliv trošku zručný mechanik,a le jakmiel mne za jeden den vyhodí ze sedmi servisu s tím, že naftové motory od fordu nedělají , porotže jim nerozumí ( a maj tam rozebraný tři HDI od pežotu ) tak je někde chyba - pokud to servisy odmítají opravovat.mrazik píše:Idaho, ale to neni chyba auta, ale servisu. Se značkaou auta to nemá nic společnýho. Zatratit automobilku je sice jednoduché, ale dost mimo.
Ono také záleží jaké byli problémy s Escorty, Mondey a jaká byla jejich minulost, ale to je u všeho.
G.eorg - váha vzduchu to zvládne, ale přínos bude nulový, nic od toho nečekej, bohužel realita.
Anno chápu že to neumí, al ev čem se teda liší od odstatních naftáku, které běžne opravují??? O to mi jde...