Širokopásmová lambda
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Širokopásmová lambda
Mám v úmyslu si jednu pořídit, ale nevím jakou. Všechny co jsem zatím viděl používají Bosch sensor, takže po stránce přesnosti na tom asi budou podobně. Liší se ale v možnostech monitorování dalších hodnot. Některý umí jenom základ, tj. lambda+otáčky a další mají vstup ze sensoru polohy plynu, EGT, boost atd. Bohužel je v nich značný cenový rozdíl. Jelikož se budu pokoušet o namapování jednotky sám a nikdy jsem to ještě nedělal
(jeden odvařenej motor SR20DET budu mít potom na prodej
), tak bych potřeboval vědět jaký hodnoty při programování je dobrý mít k dispozici. EVO500, ty to budeš určitě vědět, poraď prosím 
Zdar Barbucho, skus se opatat kolegáčka z www.toyotasupra.cz říkal mi že si něco takového obědnal a že si ho hodlá v sobotu natlačit do autína. Má Supru MK3. Jinak pokud budeš cokoliv dělat na motoru tak musíš monitorovat rozhodně:
1) Množství vzduchu
2) Tlak v sání (tam bude asi podtlak)
3) Tlak turba
4) Teploty sání, na IC, výfukových plynů
5) Bohatost směsi
6) Množství vstřikovaného paliva
Taky něco plánuju a vždycky se pro něco nadchnu a druhej den mi to někdo vymluví, že je to totální kravina a tak to jde furt.
1) Množství vzduchu
2) Tlak v sání (tam bude asi podtlak)
3) Tlak turba
4) Teploty sání, na IC, výfukových plynů
5) Bohatost směsi
6) Množství vstřikovaného paliva
Taky něco plánuju a vždycky se pro něco nadchnu a druhej den mi to někdo vymluví, že je to totální kravina a tak to jde furt.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Dík
Jinak si nemyslím, že by jsi se na tu lambdu měl vykašlat. Jasně, můžeš to nechat někde na brzdě namapovat a zalatíš za to zhruba stejně jako za tu lambdu, ale co až zase na autě něco změníš? To tam pak pojedeš znovu? to by se asi pěkně prodražilo. Je mi jasný, že to nebude ze začátku jednoduchý, ale až se to nějak naučím, tak mi to potom při každý další úpravě přijde vhod.
Barbucha: Ahoj..,ta Boshacka lambda je fakt super,pouziva se i v profi-sportu ve spoluipraci se systemy Motec ,Haltec atd.Ja osobne bych volil lambdu,ktera nema zadne pridavne funkce...proste lambda ma svou zakladni funkci a kazda dalsi pridavna funkce uz nikdy nebude tak presna,jako od specializovane sondy na dany typ mereni.Akorat bych si vzal k tomu digitalni budik,ktery bude primo zobrazovat Air/Fuel Ratio.
Normalni lambda posila urcitou hodnotu napeti....tyto spickove lambdy uz umi primo prevadet na dany pomer.
K tomu odladeni motoru...samo,ze na brzde je to idealni,ale kdo tam bude porad jezdit. Ja si to ladim sam,a ze zacatku jsem z toho byl vytresteny,ale postupem casu se to clovek nauci a jde jen o to jezdit a zkouset. Nejlepe se poradit s nekym kdo tomu rozumi,a pak se podle jeho rad snazit naladit motor na urcity Air/Fuel ratio.
Udelat si nekolik map a pak uz je jen menit a upravovat.
Je to proste jedna velka sranda.
Normalni lambda posila urcitou hodnotu napeti....tyto spickove lambdy uz umi primo prevadet na dany pomer.
K tomu odladeni motoru...samo,ze na brzde je to idealni,ale kdo tam bude porad jezdit. Ja si to ladim sam,a ze zacatku jsem z toho byl vytresteny,ale postupem casu se to clovek nauci a jde jen o to jezdit a zkouset. Nejlepe se poradit s nekym kdo tomu rozumi,a pak se podle jeho rad snazit naladit motor na urcity Air/Fuel ratio.
Udelat si nekolik map a pak uz je jen menit a upravovat.
Je to proste jedna velka sranda.
Ona ta sranda může taky v mým případě skončit brekemevo500 píše:Barbucha: Ahoj..,ta Boshacka lambda je fakt super,pouziva se i v profi-sportu ve spoluipraci se systemy Motec ,Haltec atd.Ja osobne bych volil lambdu,ktera nema zadne pridavne funkce...proste lambda ma svou zakladni funkci a kazda dalsi pridavna funkce uz nikdy nebude tak presna,jako od specializovane sondy na dany typ mereni.Akorat bych si vzal k tomu digitalni budik,ktery bude primo zobrazovat Air/Fuel Ratio.
Normalni lambda posila urcitou hodnotu napeti....tyto spickove lambdy uz umi primo prevadet na dany pomer.
K tomu odladeni motoru...samo,ze na brzde je to idealni,ale kdo tam bude porad jezdit. Ja si to ladim sam,a ze zacatku jsem z toho byl vytresteny,ale postupem casu se to clovek nauci a jde jen o to jezdit a zkouset. Nejlepe se poradit s nekym kdo tomu rozumi,a pak se podle jeho rad snazit naladit motor na urcity Air/Fuel ratio.
Udelat si nekolik map a pak uz je jen menit a upravovat.
Je to proste jedna velka sranda.
Rád se také nechám ispirovat takže pokud víš kde co a jak koupit, myslím konkrétní označení a parametry tak prosím napiš. No a co se týká výstupu tak pokud je to výstup analogový tak ten se dá velmi snadno pomocí odporového můstku, který ti klidně spočítám, převézt. Jde tedy jen o to aby jsi věděl kolik je rozsah původní a požadovaný a já ti to přepočítám na sadu odporů které se tam dají a je to. Samozřejmně snazší by bylo zjistit vnitřní odpor sondy ale ten se bude asi měnit a tak bude můstek fungovat lépe. Já vím možná nevíte co tu plácám ale to je fuk - prostě pomožte mně a já pomůžu vám a voto tu běží.barbucha píše:Ona ta sranda může taky v mým případě skončit brekemNevíš jestli existuje něco, co konvertuje výstup s širokopásmový lambdy na klasický rozsah napětí, který by šlo připojit do ECU(tuším že je to 0-1V). Myslím tím vlastně emulaci normální lambdy, abych nemusel vrtat druhou díru pro sondu. A kde si vlastně tu svojí sehnal, a kolik tě stála?
Jedet zejtra do Panenského Týnce?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Bohužel musím zítra odvézt synovce z tábora, fakt mě to mrzí, protože bych si moc rád zajezdilleon4x4 píše:Rád se také nechám ispirovat takže pokud víš kde co a jak koupit, myslím konkrétní označení a parametry tak prosím napiš. No a co se týká výstupu tak pokud je to výstup analogový tak ten se dá velmi snadno pomocí odporového můstku, který ti klidně spočítám, převézt. Jde tedy jen o to aby jsi věděl kolik je rozsah původní a požadovaný a já ti to přepočítám na sadu odporů které se tam dají a je to. Samozřejmně snazší by bylo zjistit vnitřní odpor sondy ale ten se bude asi měnit a tak bude můstek fungovat lépe. Já vím možná nevíte co tu plácám ale to je fuk - prostě pomožte mně a já pomůžu vám a voto tu běží.barbucha píše:Ona ta sranda může taky v mým případě skončit brekemNevíš jestli existuje něco, co konvertuje výstup s širokopásmový lambdy na klasický rozsah napětí, který by šlo připojit do ECU(tuším že je to 0-1V). Myslím tím vlastně emulaci normální lambdy, abych nemusel vrtat druhou díru pro sondu. A kde si vlastně tu svojí sehnal, a kolik tě stála?
Jedet zejtra do Panenského Týnce?
Jinak k tomu rozsahu sériový lambdy. Zkusím to dohledat přesně, ale myslím že rozsah je 0-1voltu, ale menší problém je že průběh je hodně nelineární. Jinak na výběr je docela slušný množství A/F měřáků. Já pokukuju po tomhle
http://www.innovatemotorsports.com/lm1.php
výsledky na počítači pak vypadají nějak takhle
http://www.innovatemotorsports.com/screen_grab.html
cena je docela slušná, ale problém je, že v základu je jen jednotka a sonda. Při koupi dalších adaptérů pro zachytávání hodnot jako otáčky průtok vzduchu, poloha pedálu plynu a tak se docela prodraží. Další výhodou je programovatelný analogový výstup 0-5voltu, což by možná vyřešilo problém emulace standartní lambdy.
Další moc hezkej kousek je tenhle
http://widebandcommander.com/
Cena je už vyšší, ale zase se prodává jako komletně vybavený kit. Buhužel to ale vypadá, že ho rozesílají jenom po USA a Kanadě.
Jo,jo,ty dva odkazy to je presne vono.
Osobne s tim zatim zkusenosti nemam,. Ja mam na aute zatim dvojici standardnich lambda sond.Jedna je original Toyota a jedna je secundarni od Greddyho. Neni to sice Widebandka ,ale meri uz solidne.
A i na tehle se da rozumne odladit auto,samozdrejme ne s takovou presnosti,ale kdyz si das pozor,tak nic nehrozi.
Co se tyce vyvrtani diry,tak lambdy tusim,ze maji standardizovany prumer,takze kdyz budes objednavat Downpipe(teda pokud ji budes objed.) ,tak ti to bezporblemu vyvrtaji vyrobci.Jinak je to tusim zavit Witford -18 - jemne stoupani.
Osobne s tim zatim zkusenosti nemam,. Ja mam na aute zatim dvojici standardnich lambda sond.Jedna je original Toyota a jedna je secundarni od Greddyho. Neni to sice Widebandka ,ale meri uz solidne.
A i na tehle se da rozumne odladit auto,samozdrejme ne s takovou presnosti,ale kdyz si das pozor,tak nic nehrozi.
Co se tyce vyvrtani diry,tak lambdy tusim,ze maji standardizovany prumer,takze kdyz budes objednavat Downpipe(teda pokud ji budes objed.) ,tak ti to bezporblemu vyvrtaji vyrobci.Jinak je to tusim zavit Witford -18 - jemne stoupani.
Je jasný, že to vyvrtání zase takovej problém nebude, ale chtěl jsem najít řešení, abych se tomu vyhnul. A Nakonec jsem ho našelevo500 píše:Jo,jo,ty dva odkazy to je presne vono.
Osobne s tim zatim zkusenosti nemam,. Ja mam na aute zatim dvojici standardnich lambda sond.Jedna je original Toyota a jedna je secundarni od Greddyho. Neni to sice Widebandka ,ale meri uz solidne.
A i na tehle se da rozumne odladit auto,samozdrejme ne s takovou presnosti,ale kdyz si das pozor,tak nic nehrozi.
Co se tyce vyvrtani diry,tak lambdy tusim,ze maji standardizovany prumer,takze kdyz budes objednavat Downpipe(teda pokud ji budes objed.) ,tak ti to bezporblemu vyvrtaji vyrobci.Jinak je to tusim zavit Witford -18 - jemne stoupani.
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm
Cena je víc než dobrá, a už v základu to omožňuje monitorovat RPM TPS. Navíc to má Přesně to co jsem hledal - analogový výstup emulující sériovou lambdu. Smozřejmě vždycky musí být nějaká potíž, a tou je to, že akceptují pouze platbu PayPalem
Na těch stánkách co prodávají jednotky Zeitronix jsem našel i ten průběh napětí sériovýho sensoru.leon4x4 píše: No a co se týká výstupu tak pokud je to výstup analogový tak ten se dá velmi snadno pomocí odporového můstku, který ti klidně spočítám, převézt. Jde tedy jen o to aby jsi věděl kolik je rozsah původní a požadovaný a já ti to přepočítám na sadu odporů které se tam dají a je to.

No vidíš tady máš průběh zhruba od 0 do 1V a to je třeba i u mé supry.barbucha píše:Na těch stánkách co prodávají jednotky Zeitronix jsem našel i ten průběh napětí sériovýho sensoru.leon4x4 píše: No a co se týká výstupu tak pokud je to výstup analogový tak ten se dá velmi snadno pomocí odporového můstku, který ti klidně spočítám, převézt. Jde tedy jen o to aby jsi věděl kolik je rozsah původní a požadovaný a já ti to přepočítám na sadu odporů které se tam dají a je to.
Já jsem dnes mluvil s jedním borcem z Tsusha (Toyota) a ten mně ubezpečil že u mého auta pokud se budu chtít dostat na to co auto umí tak mi stejně nebude palivová soustava dávat tolik paliva kolik budou dávat turba vzduchu a tak se tím prý nemám trápit
Nevíte kde koupit za rozumnou cenu měřák teploty váfukových plynů ? takový ten do 1000°C ?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo to řeším pořád, nemám takovou kartu kterou by šlo přez net platit a taky se toho dost bojím. Nevím proč asi jsem staromódní a nebo do internetu moc vidímbarbucha píše:Je jasný, že to vyvrtání zase takovej problém nebude, ale chtěl jsem najít řešení, abych se tomu vyhnul. A Nakonec jsem ho našel![]()
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm
Cena je víc než dobrá, a už v základu to omožňuje monitorovat RPM TPS. Navíc to má Přesně to co jsem hledal - analogový výstup emulující sériovou lambdu. Smozřejmě vždycky musí být nějaká potíž, a tou je to, že akceptují pouze platbu PayPalemAle třeba se s nima dá nějak dohodnout.
čéče a co něco od Apexi, HKS atd...?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Já sice mám kartu, kterou se platit dá, ale bohužel hodně on-line obchodů akceptuje pouze karty vydané v určitých zemích, to znamená ne z bývalé východní Evropy. Amíci si prostě pořád myslí, že Česko je to samý jako Čečensko.leon4x4 píše:Jo to řeším pořád, nemám takovou kartu kterou by šlo přez net platit a taky se toho dost bojím. Nevím proč asi jsem staromódní a nebo do internetu moc vidímbarbucha píše:Je jasný, že to vyvrtání zase takovej problém nebude, ale chtěl jsem najít řešení, abych se tomu vyhnul. A Nakonec jsem ho našel![]()
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm
Cena je víc než dobrá, a už v základu to omožňuje monitorovat RPM TPS. Navíc to má Přesně to co jsem hledal - analogový výstup emulující sériovou lambdu. Smozřejmě vždycky musí být nějaká potíž, a tou je to, že akceptují pouze platbu PayPalemAle třeba se s nima dá nějak dohodnout.
![]()
čéče a co něco od Apexi, HKS atd...?
K tomu Apexi a HKS: Možná že vyrábějí nějaký A/F měřáky, ale bude se u nich určitě hodně připlácet za značku. Myslím že ty, o jakých jsem tu psal, odvedou svojí práci stejně dobře.
Já nevím co všechno jsi chtěl kupovat, a osobně bych to nakombinoval. V Liberci měl Enge dealerství VW a to přesunul do nového saloonu a ze starého udělal "BOSH service centrum" co kdybych se tam zašel zeptat na WideLambdu?
koupil bych Lamdu a pak bych skusil vybastlit nějaký ukazatel. Nebo případně převodník do PC (někdo by mi musel pomoci) a program na vizualizaci dat už je detail.
Jinak stejně chci kupovat S-AFC II od APexi a to by mělo poporovat vstup z takovéto Lambdy?
koupil bych Lamdu a pak bych skusil vybastlit nějaký ukazatel. Nebo případně převodník do PC (někdo by mi musel pomoci) a program na vizualizaci dat už je detail.
Jinak stejně chci kupovat S-AFC II od APexi a to by mělo poporovat vstup z takovéto Lambdy?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Relativně levnější jsou od Autometeruleon4x4 píše:
Nevíte kde koupit za rozumnou cenu měřák teploty váfukových plynů ? takový ten do 1000°C ?
http://hp.autometer.com/products/carbon ... ctric.html
U nás od téhle firmy prodává SHmotors
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts/index.php
Sice tam přímo EGT nenabízejí, ale možná by mohli udělat zvláštní objednávku. Kdyby jsi se ale rozhodl pro ten Zeitronix, tak tam nabízejí za příplatek 59 dolarů teplotní sondu i s kabelem, takže to stačí jen propojit do jejich jednotky a údaje pak můžeš odečítat buď na displeji nebo noťasu.
Když já nevím "SHmotor" jsou v podstatě stejní začátečníci jako já a ty. Nemám k nim zatínm dostatek důvěry. Snaží se dost to jo, ale máš na ně nějakou recenzi? Nevíš o někom komu něco dělali?barbucha píše:Relativně levnější jsou od Autometeruleon4x4 píše:
Nevíte kde koupit za rozumnou cenu měřák teploty váfukových plynů ? takový ten do 1000°C ?
http://hp.autometer.com/products/carbon ... ctric.html
U nás od téhle firmy prodává SHmotors
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts/index.php
Sice tam přímo EGT nenabízejí, ale možná by mohli udělat zvláštní objednávku. Kdyby jsi se ale rozhodl pro ten Zeitronix, tak tam nabízejí za příplatek 59 dolarů teplotní sondu i s kabelem, takže to stačí jen propojit do jejich jednotky a údaje pak můžeš odečítat buď na displeji nebo noťasu.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
V podstatě A/F metr je obyčejný A/D převodník. Když znáš přesnou charakteristiku tý sondy od Bosche, tak už by neměl být problém něco sesmolit. Teoreticky by stačilo pouze nainstalovat sondu a měřit výstup voltmetrem. Jenže ono to asi zase tak jednoduchý nebude, protože širokopásmová lambda má na rozdíl od obyčejný výstup pěti kabelů a já vůbec netuším na co jsou. A hlavně to chce všechno přesně nastavit, protože na tom závisí život motoruleon4x4 píše:Já nevím co všechno jsi chtěl kupovat, a osobně bych to nakombinoval. V Liberci měl Enge dealerství VW a to přesunul do nového saloonu a ze starého udělal "BOSH service centrum" co kdybych se tam zašel zeptat na WideLambdu?
koupil bych Lamdu a pak bych skusil vybastlit nějaký ukazatel. Nebo případně převodník do PC (někdo by mi musel pomoci) a program na vizualizaci dat už je detail.
Jinak stejně chci kupovat S-AFC II od APexi a to by mělo poporovat vstup z takovéto Lambdy?
Myslel jsem nechat si od nich něco dovézt, ne montovat. Jestli prodávají věci od Autometeru, tak by pro ně neměl být problém dovézt i něco jinýho od stejný firmy.leon4x4 píše:Když já nevím "SHmotor" jsou v podstatě stejní začátečníci jako já a ty. Nemám k nim zatínm dostatek důvěry. Snaží se dost to jo, ale máš na ně nějakou recenzi? Nevíš o někom komu něco dělali?barbucha píše:Relativně levnější jsou od Autometeruleon4x4 píše:
Nevíte kde koupit za rozumnou cenu měřák teploty váfukových plynů ? takový ten do 1000°C ?
http://hp.autometer.com/products/carbon ... ctric.html
U nás od téhle firmy prodává SHmotors
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts/index.php
Sice tam přímo EGT nenabízejí, ale možná by mohli udělat zvláštní objednávku. Kdyby jsi se ale rozhodl pro ten Zeitronix, tak tam nabízejí za příplatek 59 dolarů teplotní sondu i s kabelem, takže to stačí jen propojit do jejich jednotky a údaje pak můžeš odečítat buď na displeji nebo noťasu.
Nemyslíš doufám tohle:

To už by totiž ten Voltmetr byl lepší.
Já jsem nad tou lambdou přemýšlel. Třeba teploměr funguje tak že buď mění odpor nebo sám generuje napětí. Ale jak přesně funguje "elektricky" lambda? Možná tam bude napájení, třeba i ovládání rozsahu, výstup hodnot atd.... Pokusím se to zjistit. Možná to může lézt i číslicově - kdo ví.

To už by totiž ten Voltmetr byl lepší.
Já jsem nad tou lambdou přemýšlel. Třeba teploměr funguje tak že buď mění odpor nebo sám generuje napětí. Ale jak přesně funguje "elektricky" lambda? Možná tam bude napájení, třeba i ovládání rozsahu, výstup hodnot atd.... Pokusím se to zjistit. Možná to může lézt i číslicově - kdo ví.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Nejlevnejsi a pritom vysoce kvalitni wideband poridis bud komplet nebo stavebnici (spajej si sam) od TechEdge (australie)
www.wbo2.com
2a0 DIY kit
LD01
S konektorama a par dalsima drobnostma nutnejma pro kompletaci te to prijde na cca 270 USD
Bosch sensor : 0 258 007 057 by mel jit sehnat tady v CZ, otazka jestli tak levne jako ve statech (cca $30)
www.wbo2.com
2a0 DIY kit
LD01
S konektorama a par dalsima drobnostma nutnejma pro kompletaci te to prijde na cca 270 USD
Bosch sensor : 0 258 007 057 by mel jit sehnat tady v CZ, otazka jestli tak levne jako ve statech (cca $30)
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Širokopásmová lambda
sroup: a na co prosimte
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Širokopásmová lambda
konečně tenhle kripl prokec že je Strup ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Širokopásmová lambda
http://www.wbo2.com/lsu/default.htm
v prvni tretine toho dokumentu je napsano do jakych aut to davaji ai bosch, lisi se jenom konektorem
v prvni tretine toho dokumentu je napsano do jakych aut to davaji ai bosch, lisi se jenom konektorem

