Celica 94-99 motor ???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Celica 94-99 motor ???
cus kluci, mate nekdo nejake zkusenosti s motorem CELICA 94-99 (co se tyka tuningu) ???
(GT verze ma peknejch 175 poniku)
(GT verze ma peknejch 175 poniku)
Re: Celica 94-99 motor ???
motor je to dost kvalitni,hodne vydrzi a dobre tahne (3s-ge) co bys chtel konretne slyset....kazdy atmosfericky auto je slozity a drahy na tuning...Firearms píše:cus kluci, mate nekdo nejake zkusenosti s motorem CELICA 94-99 (co se tyka tuningu) ???
(GT verze ma peknejch 175 poniku)
ted je na toyota clubu na prodej gt-four 4x4 za 290tis tusim ....da se sehnat musis hodne chtitFirearms píše:Dik to jsem potreboval slyset (co to turbo) kamos tedka vaha nad koupi tohoto vozu. Chtel by spis verzi 4x4 coz je u nas docela problem...
Mas konkretni zkusenosti s timto motorem co se tyce vykonu ???
Pak by me zajimalo jak je na tom prevodovka, spojka a celkova konstrukce vozu ? THX

hele reknu ti to takhle...jel sem s par autama 5. a 6. generace a jede to krasne..motor je zivej vysokootackovej ale vydrzi hrozne moc ..sem se divil..celica se 150tis najetymy KM je vetsinou pretocena

3S-GTE motor je prý náchylnější k přidření na klice, takže je potřeba dopřávat kvalitní olej a pravidelně měnit. Jinak je potřeba pohlídat si stav turba - je tam CT26 jako mám já, ale s odlišným housingem, nicméně co se týká repase, problémy jsou shodný (nikdo to neumí zrepasovat pořádně, resp. neumí na to sehnat náhradní díly - osičky, vrtulky). Co se týká 3S motoru obecně, tak se obecně považuje za držák.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Oba dva dvoulitry jsou dobry, ale v obou pripadech bych sahnul po preplnovanych verzich s pohonem 4x4. Jinak servisy na Mitsu i na Toyotu v CR jsou, s dostupnosti dilu na upravy je to u obou aut zhruba stejne mizernyDidi píše:ja resim podobnej problem...
Rozhoduju se mezi prave zminenou Celicou 2.0 GT nebo Mits Eclipse 2.0 GSI
Investovat hodlam 150 000 klacku...
Co by jste doporucili (co se tyce spolehlivosti, dostupnosti nahr. dilu a pripadnymi upravami motoru v budoucnu)

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Jasny dik...GReddy píše:ted je na toyota clubu na prodej gt-four 4x4 za 290tis tusim ....da se sehnat musis hodne chtitFirearms píše:Dik to jsem potreboval slyset (co to turbo) kamos tedka vaha nad koupi tohoto vozu. Chtel by spis verzi 4x4 coz je u nas docela problem...
Mas konkretni zkusenosti s timto motorem co se tyce vykonu ???
Pak by me zajimalo jak je na tom prevodovka, spojka a celkova konstrukce vozu ? THX.... je lepsi ale drazsi hlvne je i narocnejsi na udrzbu jinak 3s-ge motor je sam o sobe celkem bezudrzbovej.kdyz se k nemu budes chovat hezky a nebudes jen dolejvat benzin tak se ti odvdeci spolehlivosti..
hele reknu ti to takhle...jel sem s par autama 5. a 6. generace a jede to krasne..motor je zivej vysokootackovej ale vydrzi hrozne moc ..sem se divil..celica se 150tis najetymy KM je vetsinou pretocena..ale ty auta jsou konstruovany i do 400tis to stejny prevodovka zapada krasne kam ma nevyskakuje jde lehce..spojka...spojky odchazej ale jen pokud ses nezkusenej a jezdis jak dobytek vetsinou kdyz sem videl prodavat celdu tak mela v haji spojku...konstrukce...hele kdyz si vemes ze celicy a 4x4 tuplem maj sasi staveny s rally specialama takze i predokolky maj vyjimacny vlastnosti sedej krasne a do zatacky je proste dokonale cejtis.maj dobrej kontakt s vozovkou a ridicem....podvozky maj proste vyborny...sam jezdim celicou 5. generace a ta ma limity hodne vysoko...to sem opravdu necekal ze i s takovouhle predokolkou se jde pobavit....navic jsou dobre vybaveny za ty penize...jinak co se tyce uprv motoru...nic velkyho necekej pokud nemas tucny konto.na 3s-ge se shani blbe a ne preplnovany 3s-gte tak mozna z anglie a usa..tady na to skoro nic nesezenes...
Hm 4x4 by bral taky jedinej problem tkvi v cene ...

Takze ty motory 5 a 6 generace se prilis nelisej (mozna mu reknu at jde do 5. s turbem (AWD) ta se bude urco shanet lepe...
to kazdopadne...me se 5. generace libi asi nejvicFirearms píše:Jasny dik...GReddy píše:ted je na toyota clubu na prodej gt-four 4x4 za 290tis tusim ....da se sehnat musis hodne chtitFirearms píše:Dik to jsem potreboval slyset (co to turbo) kamos tedka vaha nad koupi tohoto vozu. Chtel by spis verzi 4x4 coz je u nas docela problem...
Mas konkretni zkusenosti s timto motorem co se tyce vykonu ???
Pak by me zajimalo jak je na tom prevodovka, spojka a celkova konstrukce vozu ? THX.... je lepsi ale drazsi hlvne je i narocnejsi na udrzbu jinak 3s-ge motor je sam o sobe celkem bezudrzbovej.kdyz se k nemu budes chovat hezky a nebudes jen dolejvat benzin tak se ti odvdeci spolehlivosti..
hele reknu ti to takhle...jel sem s par autama 5. a 6. generace a jede to krasne..motor je zivej vysokootackovej ale vydrzi hrozne moc ..sem se divil..celica se 150tis najetymy KM je vetsinou pretocena..ale ty auta jsou konstruovany i do 400tis to stejny prevodovka zapada krasne kam ma nevyskakuje jde lehce..spojka...spojky odchazej ale jen pokud ses nezkusenej a jezdis jak dobytek vetsinou kdyz sem videl prodavat celdu tak mela v haji spojku...konstrukce...hele kdyz si vemes ze celicy a 4x4 tuplem maj sasi staveny s rally specialama takze i predokolky maj vyjimacny vlastnosti sedej krasne a do zatacky je proste dokonale cejtis.maj dobrej kontakt s vozovkou a ridicem....podvozky maj proste vyborny...sam jezdim celicou 5. generace a ta ma limity hodne vysoko...to sem opravdu necekal ze i s takovouhle predokolkou se jde pobavit....navic jsou dobre vybaveny za ty penize...jinak co se tyce uprv motoru...nic velkyho necekej pokud nemas tucny konto.na 3s-ge se shani blbe a ne preplnovany 3s-gte tak mozna z anglie a usa..tady na to skoro nic nesezenes...
Hm 4x4 by bral taky jedinej problem tkvi v cene ...![]()
Takze ty motory 5 a 6 generace se prilis nelisej (mozna mu reknu at jde do 5. s turbem (AWD) ta se bude urco shanet lepe...

No prave to je ten problem.. nahradni dily... ale asi pujdu do ty celdy...Beaver píše:Oba dva dvoulitry jsou dobry, ale v obou pripadech bych sahnul po preplnovanych verzich s pohonem 4x4. Jinak servisy na Mitsu i na Toyotu v CR jsou, s dostupnosti dilu na upravy je to u obou aut zhruba stejne mizernyDidi píše:ja resim podobnej problem...
Rozhoduju se mezi prave zminenou Celicou 2.0 GT nebo Mits Eclipse 2.0 GSI
Investovat hodlam 150 000 klacku...
Co by jste doporucili (co se tyce spolehlivosti, dostupnosti nahr. dilu a pripadnymi upravami motoru v budoucnu)
Eclipsa (2g) se u nas v turbu prakticky neda sehnat a za 150 klacku uz vubec ne...
Jinak GSi jsem moc chtel ale prekopavka na turbo neni taky vubec levna zalezitost - a navic neviom kdo by mi to tady v Cesku dokazal udelat. (byl jsem v servisu v praze a tam mi rekli cenu okolo 160 klacku - coz mi prijde jako dobrej ulet ...

lidi od kageki racing to urcite zvladnou...ale je to financne narocnejsi no..hlavne asi na to neni stavenej podvozek a prevodovka...ted nevimDidi píše:No prave to je ten problem.. nahradni dily... ale asi pujdu do ty celdy...Beaver píše:Oba dva dvoulitry jsou dobry, ale v obou pripadech bych sahnul po preplnovanych verzich s pohonem 4x4. Jinak servisy na Mitsu i na Toyotu v CR jsou, s dostupnosti dilu na upravy je to u obou aut zhruba stejne mizernyDidi píše:ja resim podobnej problem...
Rozhoduju se mezi prave zminenou Celicou 2.0 GT nebo Mits Eclipse 2.0 GSI
Investovat hodlam 150 000 klacku...
Co by jste doporucili (co se tyce spolehlivosti, dostupnosti nahr. dilu a pripadnymi upravami motoru v budoucnu)
Eclipsa (2g) se u nas v turbu prakticky neda sehnat a za 150 klacku uz vubec ne...
Jinak GSi jsem moc chtel ale prekopavka na turbo neni taky vubec levna zalezitost - a navic neviom kdo by mi to tady v Cesku dokazal udelat. (byl jsem v servisu v praze a tam mi rekli cenu okolo 160 klacku - coz mi prijde jako dobrej ulet ...jeste mi ani nedokazali rict jestli by to vubec zvladli...