Celica 94-99 motor ???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Firearms
Příspěvky: 490
Registrován: 18 bře 2005 17:37
Bydliště: NBK

Celica 94-99 motor ???

Příspěvek od Firearms »

cus kluci, mate nekdo nejake zkusenosti s motorem CELICA 94-99 (co se tyka tuningu) ???
(GT verze ma peknejch 175 poniku)
DSM Team
Obrázek

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: Celica 94-99 motor ???

Příspěvek od GReddy »

Firearms píše:cus kluci, mate nekdo nejake zkusenosti s motorem CELICA 94-99 (co se tyka tuningu) ???
(GT verze ma peknejch 175 poniku)
motor je to dost kvalitni,hodne vydrzi a dobre tahne (3s-ge) co bys chtel konretne slyset....kazdy atmosfericky auto je slozity a drahy na tuning...

Uživatelský avatar
Firearms
Příspěvky: 490
Registrován: 18 bře 2005 17:37
Bydliště: NBK

Příspěvek od Firearms »

Dik to jsem potreboval slyset (co to turbo) kamos tedka vaha nad koupi tohoto vozu. Chtel by spis verzi 4x4 coz je u nas docela problem...
Mas konkretni zkusenosti s timto motorem co se tyce vykonu ???
Pak by me zajimalo jak je na tom prevodovka, spojka a celkova konstrukce vozu ? THX
DSM Team
Obrázek

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

turbo bude asi lepší varianta
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Firearms píše:Dik to jsem potreboval slyset (co to turbo) kamos tedka vaha nad koupi tohoto vozu. Chtel by spis verzi 4x4 coz je u nas docela problem...
Mas konkretni zkusenosti s timto motorem co se tyce vykonu ???
Pak by me zajimalo jak je na tom prevodovka, spojka a celkova konstrukce vozu ? THX
ted je na toyota clubu na prodej gt-four 4x4 za 290tis tusim ....da se sehnat musis hodne chtit :D.... je lepsi ale drazsi hlvne je i narocnejsi na udrzbu jinak 3s-ge motor je sam o sobe celkem bezudrzbovej.kdyz se k nemu budes chovat hezky a nebudes jen dolejvat benzin tak se ti odvdeci spolehlivosti..
hele reknu ti to takhle...jel sem s par autama 5. a 6. generace a jede to krasne..motor je zivej vysokootackovej ale vydrzi hrozne moc ..sem se divil..celica se 150tis najetymy KM je vetsinou pretocena :D..ale ty auta jsou konstruovany i do 400tis to stejny prevodovka zapada krasne kam ma nevyskakuje jde lehce..spojka...spojky odchazej ale jen pokud ses nezkusenej a jezdis jak dobytek vetsinou kdyz sem videl prodavat celdu tak mela v haji spojku...konstrukce...hele kdyz si vemes ze celicy a 4x4 tuplem maj sasi staveny s rally specialama takze i predokolky maj vyjimacny vlastnosti sedej krasne a do zatacky je proste dokonale cejtis.maj dobrej kontakt s vozovkou a ridicem....podvozky maj proste vyborny...sam jezdim celicou 5. generace a ta ma limity hodne vysoko...to sem opravdu necekal ze i s takovouhle predokolkou se jde pobavit....navic jsou dobre vybaveny za ty penize...jinak co se tyce uprv motoru...nic velkyho necekej pokud nemas tucny konto.na 3s-ge se shani blbe a ne preplnovany 3s-gte tak mozna z anglie a usa..tady na to skoro nic nesezenes...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

3S-GTE motor je prý náchylnější k přidření na klice, takže je potřeba dopřávat kvalitní olej a pravidelně měnit. Jinak je potřeba pohlídat si stav turba - je tam CT26 jako mám já, ale s odlišným housingem, nicméně co se týká repase, problémy jsou shodný (nikdo to neumí zrepasovat pořádně, resp. neumí na to sehnat náhradní díly - osičky, vrtulky). Co se týká 3S motoru obecně, tak se obecně považuje za držák.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Didi
Příspěvky: 55
Registrován: 23 čer 2006 16:41

Příspěvek od Didi »

ja resim podobnej problem...
Rozhoduju se mezi prave zminenou Celicou 2.0 GT nebo Mits Eclipse 2.0 GSI

Investovat hodlam 150 000 klacku...
Co by jste doporucili (co se tyce spolehlivosti, dostupnosti nahr. dilu a pripadnymi upravami motoru v budoucnu)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Didi píše:ja resim podobnej problem...
Rozhoduju se mezi prave zminenou Celicou 2.0 GT nebo Mits Eclipse 2.0 GSI

Investovat hodlam 150 000 klacku...
Co by jste doporucili (co se tyce spolehlivosti, dostupnosti nahr. dilu a pripadnymi upravami motoru v budoucnu)
Oba dva dvoulitry jsou dobry, ale v obou pripadech bych sahnul po preplnovanych verzich s pohonem 4x4. Jinak servisy na Mitsu i na Toyotu v CR jsou, s dostupnosti dilu na upravy je to u obou aut zhruba stejne mizerny :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Firearms
Příspěvky: 490
Registrován: 18 bře 2005 17:37
Bydliště: NBK

Příspěvek od Firearms »

GReddy píše:
Firearms píše:Dik to jsem potreboval slyset (co to turbo) kamos tedka vaha nad koupi tohoto vozu. Chtel by spis verzi 4x4 coz je u nas docela problem...
Mas konkretni zkusenosti s timto motorem co se tyce vykonu ???
Pak by me zajimalo jak je na tom prevodovka, spojka a celkova konstrukce vozu ? THX
ted je na toyota clubu na prodej gt-four 4x4 za 290tis tusim ....da se sehnat musis hodne chtit :D.... je lepsi ale drazsi hlvne je i narocnejsi na udrzbu jinak 3s-ge motor je sam o sobe celkem bezudrzbovej.kdyz se k nemu budes chovat hezky a nebudes jen dolejvat benzin tak se ti odvdeci spolehlivosti..
hele reknu ti to takhle...jel sem s par autama 5. a 6. generace a jede to krasne..motor je zivej vysokootackovej ale vydrzi hrozne moc ..sem se divil..celica se 150tis najetymy KM je vetsinou pretocena :D..ale ty auta jsou konstruovany i do 400tis to stejny prevodovka zapada krasne kam ma nevyskakuje jde lehce..spojka...spojky odchazej ale jen pokud ses nezkusenej a jezdis jak dobytek vetsinou kdyz sem videl prodavat celdu tak mela v haji spojku...konstrukce...hele kdyz si vemes ze celicy a 4x4 tuplem maj sasi staveny s rally specialama takze i predokolky maj vyjimacny vlastnosti sedej krasne a do zatacky je proste dokonale cejtis.maj dobrej kontakt s vozovkou a ridicem....podvozky maj proste vyborny...sam jezdim celicou 5. generace a ta ma limity hodne vysoko...to sem opravdu necekal ze i s takovouhle predokolkou se jde pobavit....navic jsou dobre vybaveny za ty penize...jinak co se tyce uprv motoru...nic velkyho necekej pokud nemas tucny konto.na 3s-ge se shani blbe a ne preplnovany 3s-gte tak mozna z anglie a usa..tady na to skoro nic nesezenes...
Jasny dik...
Hm 4x4 by bral taky jedinej problem tkvi v cene ... :mad:
Takze ty motory 5 a 6 generace se prilis nelisej (mozna mu reknu at jde do 5. s turbem (AWD) ta se bude urco shanet lepe...
DSM Team
Obrázek

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Firearms píše:
GReddy píše:
Firearms píše:Dik to jsem potreboval slyset (co to turbo) kamos tedka vaha nad koupi tohoto vozu. Chtel by spis verzi 4x4 coz je u nas docela problem...
Mas konkretni zkusenosti s timto motorem co se tyce vykonu ???
Pak by me zajimalo jak je na tom prevodovka, spojka a celkova konstrukce vozu ? THX
ted je na toyota clubu na prodej gt-four 4x4 za 290tis tusim ....da se sehnat musis hodne chtit :D.... je lepsi ale drazsi hlvne je i narocnejsi na udrzbu jinak 3s-ge motor je sam o sobe celkem bezudrzbovej.kdyz se k nemu budes chovat hezky a nebudes jen dolejvat benzin tak se ti odvdeci spolehlivosti..
hele reknu ti to takhle...jel sem s par autama 5. a 6. generace a jede to krasne..motor je zivej vysokootackovej ale vydrzi hrozne moc ..sem se divil..celica se 150tis najetymy KM je vetsinou pretocena :D..ale ty auta jsou konstruovany i do 400tis to stejny prevodovka zapada krasne kam ma nevyskakuje jde lehce..spojka...spojky odchazej ale jen pokud ses nezkusenej a jezdis jak dobytek vetsinou kdyz sem videl prodavat celdu tak mela v haji spojku...konstrukce...hele kdyz si vemes ze celicy a 4x4 tuplem maj sasi staveny s rally specialama takze i predokolky maj vyjimacny vlastnosti sedej krasne a do zatacky je proste dokonale cejtis.maj dobrej kontakt s vozovkou a ridicem....podvozky maj proste vyborny...sam jezdim celicou 5. generace a ta ma limity hodne vysoko...to sem opravdu necekal ze i s takovouhle predokolkou se jde pobavit....navic jsou dobre vybaveny za ty penize...jinak co se tyce uprv motoru...nic velkyho necekej pokud nemas tucny konto.na 3s-ge se shani blbe a ne preplnovany 3s-gte tak mozna z anglie a usa..tady na to skoro nic nesezenes...
Jasny dik...
Hm 4x4 by bral taky jedinej problem tkvi v cene ... :mad:
Takze ty motory 5 a 6 generace se prilis nelisej (mozna mu reknu at jde do 5. s turbem (AWD) ta se bude urco shanet lepe...
to kazdopadne...me se 5. generace libi asi nejvic :D....navic je na silnici i lip citit co sem slysel

Didi
Příspěvky: 55
Registrován: 23 čer 2006 16:41

Příspěvek od Didi »

Beaver píše:
Didi píše:ja resim podobnej problem...
Rozhoduju se mezi prave zminenou Celicou 2.0 GT nebo Mits Eclipse 2.0 GSI

Investovat hodlam 150 000 klacku...
Co by jste doporucili (co se tyce spolehlivosti, dostupnosti nahr. dilu a pripadnymi upravami motoru v budoucnu)
Oba dva dvoulitry jsou dobry, ale v obou pripadech bych sahnul po preplnovanych verzich s pohonem 4x4. Jinak servisy na Mitsu i na Toyotu v CR jsou, s dostupnosti dilu na upravy je to u obou aut zhruba stejne mizerny :D
No prave to je ten problem.. nahradni dily... ale asi pujdu do ty celdy...
Eclipsa (2g) se u nas v turbu prakticky neda sehnat a za 150 klacku uz vubec ne...
Jinak GSi jsem moc chtel ale prekopavka na turbo neni taky vubec levna zalezitost - a navic neviom kdo by mi to tady v Cesku dokazal udelat. (byl jsem v servisu v praze a tam mi rekli cenu okolo 160 klacku - coz mi prijde jako dobrej ulet ... :mad: jeste mi ani nedokazali rict jestli by to vubec zvladli...

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Didi píše:
Beaver píše:
Didi píše:ja resim podobnej problem...
Rozhoduju se mezi prave zminenou Celicou 2.0 GT nebo Mits Eclipse 2.0 GSI

Investovat hodlam 150 000 klacku...
Co by jste doporucili (co se tyce spolehlivosti, dostupnosti nahr. dilu a pripadnymi upravami motoru v budoucnu)
Oba dva dvoulitry jsou dobry, ale v obou pripadech bych sahnul po preplnovanych verzich s pohonem 4x4. Jinak servisy na Mitsu i na Toyotu v CR jsou, s dostupnosti dilu na upravy je to u obou aut zhruba stejne mizerny :D
No prave to je ten problem.. nahradni dily... ale asi pujdu do ty celdy...
Eclipsa (2g) se u nas v turbu prakticky neda sehnat a za 150 klacku uz vubec ne...
Jinak GSi jsem moc chtel ale prekopavka na turbo neni taky vubec levna zalezitost - a navic neviom kdo by mi to tady v Cesku dokazal udelat. (byl jsem v servisu v praze a tam mi rekli cenu okolo 160 klacku - coz mi prijde jako dobrej ulet ... :mad: jeste mi ani nedokazali rict jestli by to vubec zvladli...
lidi od kageki racing to urcite zvladnou...ale je to financne narocnejsi no..hlavne asi na to neni stavenej podvozek a prevodovka...ted nevim

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“