jak máš pořešené sání dost jsem experimentoval.......a myslel jsem si že tomu pomůžu a byl opak......
u našich modelů bylo sání dopředu ....kolem světla bylo dobré ale když uděláš facelift tak se to musí vyhodit a nasává to vzduch s prostoru motoru a to neni vůbec dobré......
proto jsem na to dal docela tlustej plastovej husí krk a natáhl do přední mřížky kde je čidlo venkovní teploty.....vysledek totálně spatný auto nejelo přestalo táhnout při 5 5.5 jak kdy podle vzduchu prostě malej obsah trubky....
udělám to jako to má new model díra do boční stěny u blatníku a jiné kolínko od boxu....a bude
cooler mám orig jen udělaná mřížka v nadkolí.....jako má AUDi
MartinRS píše:jak máš pořešené sání dost jsem experimentoval.......a myslel jsem si že tomu pomůžu a byl opak......
u našich modelů bylo sání dopředu ....kolem světla bylo dobré ale když uděláš facelift tak se to musí vyhodit a nasává to vzduch s prostoru motoru a to neni vůbec dobré......
proto jsem na to dal docela tlustej plastovej husí krk a natáhl do přední mřížky kde je čidlo venkovní teploty.....vysledek totálně spatný auto nejelo přestalo táhnout při 5 5.5 jak kdy podle vzduchu prostě malej obsah trubky....
udělám to jako to má new model díra do boční stěny u blatníku a jiné kolínko od boxu....a bude
cooler mám orig jen udělaná mřížka v nadkolí.....jako má AUDi
sani mam zatim tak ze saje teplo z motoru
ale chtel jsem to delat jako si to zkousel ty.. z leveho nafuku to dotahnout k filtru.. takze ted nevim
jinak jsem musel trochu vystrihnout i plasty z podbehu, aby mi sel vic vzduch k brzdam..
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Pane brzdy máš původní 2.0?????já už na dvoulitra dával z 1.8T 288 a nyní jsem sehnal přední RS 312mm a zadní mám zatim původní kotoučové .........jen nové kotouče a desky....
no to sání nedělej nebo udelej pokus.........problem je s místem už takhle jsem tam cpal trubku jako hovado a výsledek 0....... docela mne to zarazilo....
MartinRS píše:Pane brzdy máš původní 2.0?????já už na dvoulitra dával z 1.8T 288 a nyní jsem sehnal přední RS 312mm a zadní mám zatim původní kotoučové .........jen nové kotouče a desky....
no to sání nedělej nebo udelej pokus.........problem je s místem už takhle jsem tam cpal trubku jako hovado a výsledek 0....... docela mne to zarazilo....
nj, ale jak privest studeny vzduch??
jj mam zatim origo 2.0 nestacil jsem zatim nic jineho udelat nez vymenit motor.
ta vymena z 280 na 288 jde to vubec poznat??? stoji to za to??
musim vymenit i prasatka??
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
jjj je to orig původní 180koní a preprogramovaná jednotka od SPORTMOTOR až doladim vyfuk a nějaké drobnosti chci to odměřit........a pak kdyžtak reklamovat..............
jinak fotky jsou u nas v sekci ale temata se posouvaji na konec když tam dlouho nikdo nic nenapíše......
Dave0401 píše:
svetla jsou v poradi.. potrebuju sehnal facelift za dobrou cenu a nebo rovnou xenon
pisni baurákovic...normoš má za 4500 a xenon za 9000 i s blikačema to je...nebo kukni do aviza a jak tam je inzerat z Haviřova na ND tak ten měl new lampy za 2ku kus, bral sem od něj funglovky origo.
se necukej...ne?
nic sprostýho...Dan je fotograf on to zmákne...pustíš music...babovka zatančí a Dan má také to charisma jak cyp tak sama něco shodí... joke
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
barry píše:se necukej...ne?
nic sprostýho...Dan je fotograf on to zmákne...pustíš music...babovka zatančí a Dan má také to charisma jak cyp tak sama něco shodí... joke
woe
je videt ze ji neznas
a to je dobre
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI