barbucha píše:Měl jsem kdysi GSI 16V a z tehdejší (možná i pozdější) konkurence byl rozhodně nejostřejší. To že by GIII GTi byl rychlejší, jak tu někdo psal, je holej nesmysl. Já jsem s ním nikdy potíže neměl a nevím že by ten motor kromě turbo verze měl nějaký problémy. Dával se dokonce do nějakejch modelů Lotus.
Zajimavé že kolega Dolph má GOlfa III GTi 16v a žádné GSI už mu dlouho na prdel nedalo...na sprintech se taky nedostávají do čela...GIII ano a je často na stupních vítězů...
tak nepiš nepodložené info typu že je to holý nesmysl! fakta kamaráde...fakta
Zeptej se Dolpha jake GSI ho naposledy udelalo a to byla spojka celkem uz kantare a casy z g-techu Dolphove a weslyho si myslim videl.... Uz se na |Dolpha tesim, jen co gsi dodelam tak jedu za nim...
jinak bych rekl, ze poladene Sunny asi kadetta udela, ale o moc ne. Jinak bych nerekl ze GIII GTI je mrdka, jede to hodne dobre a jak Barry pise, Dolph nema v soucastnosti moc velkou konkurenci v jeho kategorii.
leggatstreetcars píše:mel jsem jak GSI 16V tak MRTE GTi cek a abych rekl PRAVDU, tak hodne zalezi na motoru. Ono neni motor, jako motor. Kdyz udelam GO motoru na GSi, budu tam za stejnej peniz jako u GTi, mozna to GSi vyjde Nepatrne draz. Ale postavim-li tyto dve auta vedle sebe, volil bych asi GTi. V te dobe byly 2 adepti na bednu a to 205 GTi a GII GTi, kde GII mel navrch a to diky zadni ose, kde se 205 lehce pretaci. ale jestli ma budouci majitel moznost koupit peknej kousek GSi, at nevaha - jde preci jenom o ten stav.
Jinak 205 T16 BYLY a to 3 druhy motoru o objemu 1,7
A v CR jedna JE!!!!!!!
barry píše:Mi 16 je N/A
T16 je turbína...do 205 se nedával ale do 405 ano...
napiš SZ Weslymu TDi
měl Kadeta GSI asi 3 roky...165hp ze serie
pohybuje se v místnosti Karviná
ale ale... jak jsi na to přišel... T16 se dávali i do 205...
barry píše:Mi 16 je N/A
T16 je turbína...do 205 se nedával ale do 405 ano...
napiš SZ Weslymu TDi
měl Kadeta GSI asi 3 roky...165hp ze serie
pohybuje se v místnosti Karviná
ale ale... jak jsi na to přišel... T16 se dávali i do 205...
tak tak ale dnes se jejich cena pohybuje okolo 40000 EUR
barry píše:Mi 16 je N/A
T16 je turbína...do 205 se nedával ale do 405 ano...
napiš SZ Weslymu TDi
měl Kadeta GSI asi 3 roky...165hp ze serie
pohybuje se v místnosti Karviná
ale ale... jak jsi na to přišel... T16 se dávali i do 205...
tak tak ale dnes se jejich cena pohybuje okolo 40000 EUR