Greddy E-Manage

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Libas
Příspěvky: 187
Registrován: 28 bře 2006 10:57
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Greddy E-Manage

Příspěvek od Libas »

Zdravím, má někdo zkušenosti s touto ŘJ, má ji někdo ve svém autě, ať už v atmosférickém motoru nebo přeplňovaném. Hlavně mě zajímá samotné programování, jak probíhá, přes jaké přístroje, software atd. Díky

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

e-manage není řídící jednotka, je to přídavná jednotka na oblbnutí sériové jednotky
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

leon4x4 píše:e-manage není řídící jednotka, je to přídavná jednotka na oblbnutí sériové jednotky
Slovickareni.... slovo RJ je v obou pripadech. :D

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Greddy E-Manage

Příspěvek od street.racer »

Libas píše:Zdravím, má někdo zkušenosti s touto ŘJ, má ji někdo ve svém autě, ať už v atmosférickém motoru nebo přeplňovaném. Hlavně mě zajímá samotné programování, jak probíhá, přes jaké přístroje, software atd. Díky
Staci Ti na to podstate jakykoliv notebook s windowsama (XP na 100%) s USB portem. Koupis si k tomu komunikacni kit a je to. Jen upozornuju, ze tahle ECU neni zrovna idealni reseni, pokud chces jit s motorem na nejake extremni hodnoty... Hlavne pri vymene vstriku a velikych zmenach parametru v motoru. A neni tak rychla jako stand alone za x desitky tisic Kc. Kazdopadne pokud je to na nejake decent. doladeni a nechces z toho zdimat do posledniho kone, tak to neni spatna volba z hlediska $/funkcnost.

Libas
Příspěvky: 187
Registrován: 28 bře 2006 10:57
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

......

Příspěvek od Libas »

Ne, motor nechci ždímat do posledního koně, jen chci využít skrytý potenciál (rezervu, kterou mají všechny motory) za předpokladu bezvadné práci ŘJ co se týká snímá provozních hodnot, upravení sériových parametrů (tj. zvýšení vstřikovacího tlaku, zvýšení komprese, montáží ostřejších vaček, instalaci wideband lambdy atd. atd.). Konečná hodnota (podle prostředků) by měla znamenat nárůst asik 50 hp.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: ......

Příspěvek od JonnY »

Libas píše:Ne, motor nechci ždímat do posledního koně, jen chci využít skrytý potenciál (rezervu, kterou mají všechny motory) za předpokladu bezvadné práci ŘJ co se týká snímá provozních hodnot, upravení sériových parametrů (tj. zvýšení vstřikovacího tlaku, zvýšení komprese, montáží ostřejších vaček, instalaci wideband lambdy atd. atd.). Konečná hodnota (podle prostředků) by měla znamenat nárůst asik 50 hp.
hmmpfh? coze to chces? aky potencial?

a ak spravne predpokladam, ze mas na mysli atmosfericky benzinovy motor, tak tych 50hp mi prijde troska prehnanych
skryty potencial 50 hp??? obaja hovorime o nejakom Vee8 Small Blocku?

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Re: ......

Příspěvek od Placenta »

Libas píše:Ne, motor nechci ždímat do posledního koně, jen chci využít skrytý potenciál (rezervu, kterou mají všechny motory) za předpokladu bezvadné práci ŘJ co se týká snímá provozních hodnot, upravení sériových parametrů (tj. zvýšení vstřikovacího tlaku, zvýšení komprese, montáží ostřejších vaček, instalaci wideband lambdy atd. atd.). Konečná hodnota (podle prostředků) by měla znamenat nárůst asik 50 hp.
pokud bys mel zajem mam na prodej novou Greddy Ultimate v krabici, s CD, navodem, a zastrckou s kabelazi, cena okolo 15 000 :lol: specha
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Libas
Příspěvky: 187
Registrován: 28 bře 2006 10:57
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Re: ......

Příspěvek od Libas »

JonnY píše:
Libas píše:Ne, motor nechci ždímat do posledního koně, jen chci využít skrytý potenciál (rezervu, kterou mají všechny motory) za předpokladu bezvadné práci ŘJ co se týká snímá provozních hodnot, upravení sériových parametrů (tj. zvýšení vstřikovacího tlaku, zvýšení komprese, montáží ostřejších vaček, instalaci wideband lambdy atd. atd.). Konečná hodnota (podle prostředků) by měla znamenat nárůst asik 50 hp.
hmmpfh? coze to chces? aky potencial?

a ak spravne predpokladam, ze mas na mysli atmosfericky benzinovy motor, tak tych 50hp mi prijde troska prehnanych
skryty potencial 50 hp??? obaja hovorime o nejakom Vee8 Small Blocku?
Dobre, skryty potencial jest takych 20 hp, zbytok je tych 30 hp, ktore nazenu upravami :lol: :P

Libas
Příspěvky: 187
Registrován: 28 bře 2006 10:57
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Re: ......

Příspěvek od Libas »

Placenta píše:
Libas píše:Ne, motor nechci ždímat do posledního koně, jen chci využít skrytý potenciál (rezervu, kterou mají všechny motory) za předpokladu bezvadné práci ŘJ co se týká snímá provozních hodnot, upravení sériových parametrů (tj. zvýšení vstřikovacího tlaku, zvýšení komprese, montáží ostřejších vaček, instalaci wideband lambdy atd. atd.). Konečná hodnota (podle prostředků) by měla znamenat nárůst asik 50 hp.
pokud bys mel zajem mam na prodej novou Greddy Ultimate v krabici, s CD, navodem, a zastrckou s kabelazi, cena okolo 15 000 :lol: specha
Díky a zdravím do Hluboké nad Vltavou (snad se nebudete topit), ještě včera mě nějak přešla chuť na Greddy e-manage, existují levnější programed jednotky, navíc na moje plánované úpravy by to byl luxus. Jinak jak jezdí 3000GT, videl jsem te na JH Sprintu, bohužel ne v akci...... :cry:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“