Jeden jsem nasel - ten vlevo stoji za hovno, protoze ma pro Marauderuv turbokompresoromnohovalec moc vysokej kompresni pomer. Ten vpravo bude OK. BTW ty mosty kliky vypadaji oproti serii fakt brutalne, akorat pro ne zatim chybi diry pro to sikmy pripevneni, to bych se docela bal vrtat
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Beaver píše:Jeden jsem nasel - ten vlevo stoji za hovno, protoze ma pro Marauderuv turbokompresoromnohovalec moc vysokej kompresni pomer. Ten vpravo bude OK. BTW ty mosty kliky vypadaji oproti serii fakt brutalne, akorat pro ne zatim chybi diry pro to sikmy pripevneni, to bych se docela bal vrtat
jsou firmy co ti ty šikmé díry pro klikové zámky udělají a docela levně, profesionálně
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Beaver píše:Jeden jsem nasel - ten vlevo stoji za hovno, protoze ma pro Marauderuv turbokompresoromnohovalec moc vysokej kompresni pomer. Ten vpravo bude OK. BTW ty mosty kliky vypadaji oproti serii fakt brutalne, akorat pro ne zatim chybi diry pro to sikmy pripevneni, to bych se docela bal vrtat
jsou firmy co ti ty šikmé díry pro klikové zámky udělají a docela levně, profesionálně
No to verim, vsak sem ti povidal jak je to se mnou a s naradim Naposled co jsem daval na Supru ty desticky. Tak sem to nasledne jeste nekolikrat rozebral - poprve protoze jsem musel vratit pistek aby to slo nasadit zpatky. Podruhy protoze jsem tam zapomnel dat pruzinky do desticek. Potreti proto, ze jsem tam dal indikatory opotrebeni a z toho jedna deska byla urcena na druhou stranu, tj. na jednom kole dva indikatory, na druhym by nebyl zadnej. Kdyz jsem tam dal spravnou desku a slozil to, chybely tam podruhy ty pruzinky
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
není to lámanej spoj? někde sem čet že se ty oka dokonce lámou (dokonc emi to říkal jeden člověk u nás na průmce co tyhle ojnice jeden čas dělal jako melouch na CNCčku) aby byl spoj co nejlepší... nevím ale co je na tom pravdy...
jj lámou se protože ten zlom přesně sedí proti sobě a než když je uřízneš a vyleštíš a posadíš......
Ale hlavně lom unese větší zatížení při jeho stažení než rovná plocha.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
honza 2.0 16v píše:dy vytriny bych to daval az se to rozleti... kamosuv otec uz má pěknou sbirku z několika vozů:)
ja zacinam mít taky... rozlámaný vačky, přeražený ojnice atd..... a to to byly jen "seriový" motory , který nevydrželi naše pokusy
Takze se mam na co tesit az poridim new auto
Wheelman: pěkná práce, sám nebo někdo jinej šikovnej?
MarauderZ28: No lepší než zrdcadlo by mělo bejt jemný výření, ale toho asi těžko dostahneš tim že to malo vyleštiš to spiš budou nějaký turbulence. Doufam ze je z toho textu pochopit co myslim
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Ne-e nechával jsem to dělat v Engitecu, vypadají že vědí co dělají protože toho dělají docela dost. K tomu povrchu vevnitř kanálů, leštěný to neni, je to prostě vyfrzovaný, trochu změněnej tvar, hodně ubraný vodítka ventilů a a jakoby zaleštěný ale no taky nevim jak to říct, udělám lepší fotky a pak to sem hodim
Wheelman píše:Ne-e nechával jsem to dělat v Engitecu, vypadají že vědí co dělají protože toho dělají docela dost. K tomu povrchu vevnitř kanálů, leštěný to neni, je to prostě vyfrzovaný, trochu změněnej tvar, hodně ubraný vodítka ventilů a a jakoby zaleštěný ale no taky nevim jak to říct, udělám lepší fotky a pak to sem hodim
na kolik ta sranda vyšla?
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
11 a to byly ty nejlevnější a vypadali i dost důveryhodně, ať jsem volal kam jsem volal tak že buď vůbec nedělaj, nebo 30, 25 a podobný a že by to tvalo a támhle problém tady problém atd...
Tady ten člověk ať jsem se ptal na cokoliv tak věděl různý povrchový upravy, na co jak proč atd... Tak si myslim že menší reklama neuškodí
Wheelman píše:11 a to byly ty nejlevnější a vypadali i dost důveryhodně, ať jsem volal kam jsem volal tak že buď vůbec nedělaj, nebo 30, 25 a podobný a že by to tvalo a támhle problém tady problém atd...
Tady ten člověk ať jsem se ptal na cokoliv tak věděl různý povrchový upravy, na co jak proč atd... Tak si myslim že menší reklama neuškodí
Chovanec je rozhodne profik, tomu bych se nebal neco sverit, ostatne Lander s nim taky spolupracuje.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"