Favorit: ruční ovládání sytiče
Moderátor: Idaho
Favorit: ruční ovládání sytiče
Mel sem sundany karbec, a ted jak sem ho nahodil nak nevim jak zapojit lanko od ovladani. Vim kde a do ceho, nicmene jen tak pri pokusech sem zjistil ze by to nemelo zadny smysl, je tam takovy zoubek a ten ma asi s necim hybat/neco blokovat, nicmene at sem nad tim faral sebevic, nak sem na to neprisel. Nevi nekdo jak to ma byt ci nema nekdo navod na zapojeni na karburator?
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
musim rici ze naprosto souhlasim....!!!!Komár 1981 píše:Rucni ovladani je tam spis pro zlost. Kdyz to nemas poradne serizene, dela to akorat neplechu. A kdo tvrdi, ze automaticky sytic je spatny, ze se neda vypnout, tak asi neumi jezdit ve facku, protoze se vypnout da i tak...


neni to tak ze se da vypnout hnedka ale po 1km se urcite vypnout da a pochybuju ze by ten favorit zral na tom kilometru o tolik vic nez normalne...




Automatickej sytič je naprosto v pohodě. Pokud je v pořádku kabec i motor, tak šlape jako hodinky, jediný s čím si už moc neporadí je ostrá vačka 260°, to při studeným motoru volnoběh nechce moc držet a teprve tehdy bych asi už šel do ručního ovládání. Ale mezi náma - pokud někdo chce výkon, tak ho stejně časem vyhodí celej a dá tam dvojitej weber nebo solex.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no je pravda ze si zacinam prave nejak zhanet kontakty na prekopani agregatu FA a slysel sem ze prej ty Webry nejsou dobry protoze je neumi nekdo poradne seridit...?!Beaver píše:Automatickej sytič je naprosto v pohodě. Pokud je v pořádku kabec i motor, tak šlape jako hodinky, jediný s čím si už moc neporadí je ostrá vačka 260°, to při studeným motoru volnoběh nechce moc držet a teprve tehdy bych asi už šel do ručního ovládání. Ale mezi náma - pokud někdo chce výkon, tak ho stejně časem vyhodí celej a dá tam dvojitej weber nebo solex.
a tak zerou a zerou....tudiz kdyby nahodou nekdo vedel na koho se muzu obrati s prozbou upravy motoru meho fa budu moc zavazanej..

Webery prodává http://engitec.wz.cz, myslím že ti by dokázali poradit s jejich seřízením.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
No mělo by to být tak, že sytič vypne při prošlápnutí plynu.Effa píše:no mě ten automatickej fungoval tak, že když sem vytočil motor přes 1500 otáček tak mi automaticky vypnul (myslim tim při neutrálu)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
a to bych si i já na tavtiu mohl dát automatickej sytič (cucák)?
Felicia 1.3MPi Smraďoch racing!!!
www.hana-tuners.org
www.hana-tuners.org