co znamenají u "Open Diff" značení 1,5way a 2way - videl jsem nákresy ale popis jen v japonštine

MKIII GT má LSd diff ( alespon jsem si to dposdu mylsel ale toyota ho označuje jako "Open Diff " zatímco do MKIV se dával Open i LSD..???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
myslim že určitě ne, vycházim ze zkušeností s celicou kde jsou oba obaly shodný a nepoznáš to na 100% dokud ho neotevřeš.Idaho píše:edit : samo myslím bez toho abych ho otevřel -má nejaké spec konstrukční prvky které předpokládají jinou stavbu plášte??
Jasně, lamela bude vždy o krok napřed před torsnem. Ale co jsem mluvil s klukem co má audi 80 a jezdí s ní valašskou stopu tak řikal že lepší čtyřkolku neřídil. Má torsen uprostřed a vzadu. Jestli někdo viděl průjezdy Slováčka na Stopě pochopí o čem mluvímJonnY píše:Tejto teme moc nerozumiem, ale co viem, tak torsen vraj nieje moc dobry na sneh / lad (do podmienok s minimalnou adheziou)....
to by mně taky zajímalo, v anglii je všichni do saxa vts cpou. prý je to malinko poupravený torsen, něco na ten způsob.JonnY píše:ja z torsenom ziadne skusenosti nemam, ale podla toho co viem, to povazujem za genialny vynalez
btw a co quaife ?
http://www.quaife.co.uk/
myslim ze focus rs mal quaife