Kompletter Bausatz bestehend aus: Turbo mit Krümmer und Flammrohr, Flowtec Saugrohr, Ladeluftkühler, Flowmaster Sportfilter mit Flow Pipe, GR A Edelstahlanlage und Metall-Sportkatalysator, Motronicanpassung sowie Montagematerial
4.980,-- €
Bei bereits vorhandenem Flowtec-System:
4.150,-- €
Sice to vypada, ze k tomu davaj kovovej katalyzator (proto to asi dostalo i TUV), zato jsem nepostrehnul jak resi palivovej system. A za ty prachy 20 koni teda nic moc (patrne proto, ze tam neni zadnej ten upgrade palivovyho systemu a nemuze to tlacit vic nez jen par PSI).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Sice to vypada, ze k tomu davaj kovovej katalyzator (proto to asi dostalo i TUV), zato jsem nepostrehnul jak resi palivovej system. A za ty prachy 20 koni teda nic moc (patrne proto, ze tam neni zadnej ten upgrade palivovyho systemu a nemuze to tlacit vic nez jen par PSI).
20 PS? X16XEL má v základu nějakech 106PS a s tímhe 210PS
Sice to vypada, ze k tomu davaj kovovej katalyzator (proto to asi dostalo i TUV), zato jsem nepostrehnul jak resi palivovej system. A za ty prachy 20 koni teda nic moc (patrne proto, ze tam neni zadnej ten upgrade palivovyho systemu a nemuze to tlacit vic nez jen par PSI).
20 PS? X16XEL má v základu nějakech 106PS a s tímhe 210PS
Ahaaaa, tak to jsem z toho nepochopil Ja se v Oplech holt nevyznam, takze tyhle kody mi nic nerikaj. Kdyby tam bylo 7M-GTE a 2JZ-GTE, tak je to o necem jinym
Nicmene, narust vykonu o tolik uz ROZHODNE upgrade palivovyho systemu vyzaduje, to je bez debat.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
sice moc nemecky neumím ale chybí mi tam kopfdichtung neo cokoliv jiného co by měnilo kompresní poměr ?? co změna časování ventilu/ vstřiku? Co třeba lepší vnitřnosti, nevěřím že by opel nebo jakákoliv automobilka vyráběla takto poddimenzované motory v normálních vozech - bylo by to plýtvání materiálem... - muj názor
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
zase na druhou stranu na ford puma se dělali turbokity až na 220 PS bez zásahu do vnitřností motoru.........a serie je 125 model ST měl výkon 165PS a to jen s jiným softem,výfukem a poupravenou hlavou....
u pumy se výfukem a softem dá dosáhnout k hranici 150PS.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
jj ale pořád v tom "kompletním " kitu nemáš obsažené potřebné zásahy do elektroniky, zmeny map atd.. nebo myslíš že to nebude potřeba?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
jak s eot vezme seženu turbo kit na supru za 1500USD nebo za 5tis USD a výše jde dost o kvalitu a skutečné množství věcí - to co vše ten kit obsahuje.. myslím že ceny kolem 3tis USD ya kiut který obsdahuje jen svody turbo a WG je celkem bežná cena ( u dobré značky) kompletní bývají až kolem 4tis USD a výše..
a i v tech je málokd yuplně vše co potřebuješ takže to nikdy nebývá konečná investice..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
na tu pumu je to vlastně komplet včetně palivový soustavy svodů turba vejfuku sání prostě vše co je potřeba a cena byla okolo 5000 euro......ale se zárukou a certifikátem
V týceně jsou ale i větší brzdy jiný pružiny a tlumiče......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
Ten kit obsahuje: turbo,svody,chladič stlačenýho vzduchu,sací rám,sport. filtr,sport. katalyzátor,středový potrubí + konc tlumič,montážní materiál a úpravu vstřikování
a pravda je že dimitry bilas patří mezi špičku mezi upravci na oply.