význam "register" ???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

význam "register" ???

Příspěvek od MarauderZ28 »

netušíte co tady myslej slovem register ? sem z toho zmatenej ...

http://static.summitracing.com/global/i ... 82%291.pdf
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

optimalni/doporuceny rozsah ?

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: význam "register" ???

Příspěvek od semysak »

nejsem ani strojar ani anglictinar ale register v tomdle pripade jak jsem to pochopil je dosedaci plocha na bloku kam ty main caps zapadaji neco jako ''suplik'' proste vybrani na ty main caps aby byli usazene dobre v bloku a zarovne to zapada do toho vybrani v main caps - asi jak kdyz si pionyri staveji hranici na vopejkani burtu tak ty polena maji v sobe vybrani aby se jim to nerozkutalelo

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: význam "register" ???

Příspěvek od MarauderZ28 »

jo tohle přesně mě taky napadlo ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

"Registers" nejsou primo ty horizontalni dosedaci plochy na bloku, ale oblasti tech malych "schodu", kde se stykaji venkovni hrany tech main caps s blokem. Ty registers zabranuji tem main caps v pohybu a krouceni a jejich vzajemne tolerance jsou velice kriticke. Samozrejme hrany tech registers musi byt perfektnich 90 stupnu k podelne ose bloku (klikove hrideli) a u tech 4-bolt mains musi byt ten rozdil mezi hloubkou toho block register a vyskou toho cap register jen dostatecny natolik, aby doslo k deformaci tech main caps a jejich registers se zakously po utazeni do bloku bez toho, aby pritom zdeformovaly i loziska klikove hridele. Ta main bore ("dira" pro klikovou hridel) musi byt samozrejme po instalaci tech main caps (a utazeni jejich studs anebo sroubu do patricnych specifikaci, ktere budou pozdeji pouzity pri konecnem assembly) prevrtana a "align-honed". Po opetovnem uvolneni tech main studs anebo sroubu dojde k uvolneni te deformace tech main caps a bude je mozno oddelit od bloku k instalaci lozisek.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: význam "register" ???

Příspěvek od MarauderZ28 »

jo aháá proto mi tam nešly ty new caps nasadit, ty starý tam rukou nacvaknu, ty new ne ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: význam "register" ???

Příspěvek od semysak »

Taboo: jukni prosim do SZ :-)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“