Mám golfa IV 1.8 s laděným koncovým výfukem na každý straně a zvuk je super tak akorát. ale zjistil jsem že středový tlumič už je docela dost špatnej, rezatej jak mrcha a začínají se dělat dírky, takže brzo asi odejde. mám ho nahradit jen trubkou nebo kupovat jinej tlumič?
jaký by to mělo vliv na zvuk, případně na další věci...díky za rady
pokud má najeto víc jak 100tis km tak už ten katík stejne neplní svuj učel..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
i když ho tam necháš tak učel neplní naopak ti bude zhoršovat char. motoru.. ale tvoje volba.. začal bych tam.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
proto s eptám už jsme si říkla od fiata bych to čekal ale od VW ne, asi jsem se spletl
-Joke - nechci tu rozproudit flame
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
no to je otázka zda projdou možná je to jen na limitu a třeba příšt eneprojde, nebo je ten kat už vykuchanej.. každopádne funkci ajko má mít tu už na 90% neplní ( š120 je taky bez katu a projde emisema )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
hmm, tak to nevím teda.. vždyť není jasný co to bude po vyhození katu dělat, jestli se to zlepší nebo začne víc chlastat atd.. kdybych ale vyhodil kat i ten střeďák a zůstal by tam jen laďák, tak zvuk by byl asi moc brutál, ne?!
Se vám sem vetřu, páč se mi nechce zakládat nový téma. Chci si udělat laďák na scháde( motor fávo 136). Zatim sem stvořil jen tohle, ale asi to bude mít moc malej odpor a délku. Trubka má pruměr 40mm, tlumič je absorbák bez přepážek, 60mm pruměr. Celková délka je zatim asi 150cm. Tak jestli máte někdo zkušenosti, tak poradtě, jestli je to OK. Nebo co změnit a jak by se to mohlo projevit na charakteristice výkonu. Nerad bych motoru tímhle ublížil.
IDAHO: Zvlastni ze ja byl na emisich kdyz sem mel najeto necelejch 200tis.km, a prosel sem v pohode,zadny na limitu-od tech limitu co jsou na protokolu z mereni jsem byl hooodne vzdalenej-takze to tak jednoznacny ze po 100tis. kat neplni funkci nebude
Nemyslim si ze by kat po 100 tisicich uz nemoh plnit svuj ucel, dokud se nevysype tak by mel slapat. Se skodovkou se projiti emisema absolutne srovnavat neda, kdyz nemela kat ani v zakladu.
Nejde o to jestli se vysype, ale jestli motor spálí všechen benzín dokonale. Takže pokud je někde chybička a motor ti nespálí všechen benzín tak ten jde do katu a takhle se to zničí. Jinak by to mělo vydržet dlouho.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000 Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900 And PRV
pretoze jeho zivotnost je tak do 150'000 km?
a to len v pripade, ze motor je v dobrom stave.
spalovanie oleja, moc bohata zmes, kratke trasy so studenym motorom, nekvalitny benzin.... a milion dalsich veci mozu zivotnost katalyzatoru znacne skratit.