Drag racing Hungary rules

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Já sem taky neoh bejt spokojenej když sem ve svý kategorii skončil čtvrtej ale jinak v celkovim pořadí bych byl pátej....jedinej kdo se z ostatních přede mně dostal byla MKIII s 2JZ motorem........
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od Idaho »

tý vole.. a kdo to byl? nebyla to ta jak jí kleklo jendo turbo?? :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

spíš ta jak jí nejeli žádný a pak vobě napůl najednou..... :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
TupiNo
Příspěvky: 30
Registrován: 26 kvě 2006 19:31
Bydliště: skoro v asii :)

Příspěvek od TupiNo »

Taboo píše:Neni to ale stejne, jako stavet cervene auto jen proto, aby nekdo byl nejlepsi v kategorii cervenych aut? Na tom, s cim a jak nekdo porazi sveho soupere prece vubec nezalezi... Treba Zemi se svou 1.6L FWD CRX by dokazal porazit seriovou 2.0L AWD GSX startujici (diky tomu povedenemu turbo koeficientu) v kategorii do 2.5L (ve ktere by taky startovala treba i jina GSX s trojnasobnym vykonem) - ale zadny poharek za to samozrejme nedostane, protoze ve sve 1.6L kategorii byl treba ctvrty, 2.0L kategorii by vyhral a v 2.5L kategorii by skoncil treba druhy. Ty se svou GSX muzes po nekolika upravach porazit kdejake Ferrari anebo Porsche startujici o tridu anebo i dve vyse, ale zadny poharek za to nedostanes taky. Jak je potom objem motoru nejakou zarukou vyrovnanosti akcelerace a ty udelovane oceneni na zaklade objemovych kategorii nejak spravedlive? Jednim z tech "fun" faktoru drag racing je prave fakt, ze clovek se muze se svou N/A 1.6L FWD CRX postavit proti treba 2.0L turbo AWD Evu anebo N/A 5.7L RWD Corvette - a dat jim na prdel, ne to, ze nekdo porazi jiny vuz stejneho objemu motoru - jen aby za to dostal nejaky poharek. Jakou ma ten poharek potom cenu, kdyz ho vyhraji ve sve kategorii treba se svym V8 Camarem - a treba Zemi, ktery se svou CRX ve sve kategorii nevyhral vubec nic, mi da na ceste domu na prdel? Jak se potom clovek muze utesovat tim, ze byl nejrychlejsi v kategorii do 6.0L - kdyz ho porazila i 1.6L CRX :? ?
píšeš pořád dokoleča dokola to samé od prvního příspěvku, nelze přece brát celý drag racing jako souboj o čas a o nic jiné!! v nějaké open třídě!!

proto je např. 1.4 16V je konkurenceschopná ve své třídě a 10 aut bude jezdit tři jízdy o čas, na open by ani nepřijela, stejně jako diesel, 2.0, 1.8T atd atd, vyřezaných a od základu rozkopaných a rádoby upravených bestií tady není víc jak 30 celkově

podle tvého vzorce by jezdilo 10aut všechno a popularita by byla na mínus 125stupních, protože kromě levných vykuchaných bestií a super aut za xyz peněž by nic ani nepřijelo, tohle není amer

ikdyž to samozřejmě smysl dává, není to realizovatelné a nemá to žádnou budoucnost a proto se tu taky nikde ostatně takový open ani nikde nejezdí, proto alespon třídy mají mít schopnost zajistit nějaký systém a v rámci možností děj

nebudu sem teď plést poháry nebo jakýkoliv cup, to je jen druhotný efekt, podle kterého se to tu ale bohužel podvědomně posuzuje a výsledný pohled je tím samozřejmě degradován
G4 AWP & G4 ASV - 380Hp a 640Nm

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

TupiNo píše:píšeš pořád dokoleča dokola to samé od prvního příspěvku, nelze přece brát celý drag racing jako souboj o čas a o nic jiné!! v nějaké open třídě!!
proto je např. 1.4 16V je konkurenceschopná ve své třídě a 10 aut bude jezdit tři jízdy o čas, na open by ani nepřijela, stejně jako diesel, 2.0, 1.8T atd atd, vyřezaných a od základu rozkopaných a rádoby upravených bestií tady není víc jak 30 celkově
podle tvého vzorce by jezdilo 10aut všechno a popularita by byla na mínus 125stupních, protože kromě levných vykuchaných bestií a super aut za xyz peněž by nic ani nepřijelo, tohle není amer
ikdyž to samozřejmě smysl dává, není to realizovatelné a nemá to žádnou budoucnost a proto se tu taky nikde ostatně takový open ani nikde nejezdí, proto alespon třídy mají mít schopnost zajistit nějaký systém a v rámci možností děj
nebudu sem teď plést poháry nebo jakýkoliv cup, to je jen druhotný efekt, podle kterého se to tu ale bohužel podvědomně posuzuje a výsledný pohled je tím samozřejmě degradován
preboha o com inom to je, ked nie o tom zajazdit co najlepsi cas?
naozaj myslis ze by nikto nedosiel? ked by sa mohol pozriet na vysledkovu listinu a ukazat ludom "Ha, s mojou 1.6 crx som pojel 3.0 bawo"
pripadne clovek so skoro seriovym evom povedat "Ha, a tu som pojel ferrari, lambo a dve porshe..."

proste je to sport. ked do toho clovek investuje cas, prachy a skusenosti moze vyhrat. ak dojde s opastovanym favom tak nie

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Jsem kruci nejak pozapomnel na Taboouv prispevek... :oops:

Jak upozornil, tady je primo priklad... Nejradsi se divam do vyssich kategorii a porovnavam... Ja jsem sice oproti Hvtecovi pomerne pomalej (0,464s pozadu), ale i tak jsou za mnou napr. new Focus ST, BMW 325, 328, VR6 VWs, Crossfire, 200SX atd... Kdybych nepohnojil druhou jizdu tak jsem si mohl osobak jeste vylepsit. :(



http://www.t-base.cz/vysledky/mimon06b. ... a794666853
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 10:04, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Proč by se první tři ve svých kategoriich nemohli utkat o absolutního vítěze?
Můj názor je ten že je otázka pár let a budou tady auta která budou velmi rychlá na sprintech myslim že je bude těšit s jejich AWD 2.0 turbo porážet všechny ostatní nehledě na jejich objem motoru a počet hnaných náprav......
a myslím že i jiná auta se připravují a dodělávají na zajímavé výkony.....
Myslim že mě bude víc těšit soupeřit třeba s porsche než s jinýma mitsubishi..... :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Krosmen píše:...myslim že je bude těšit s jejich AWD 2.0 turbo porážet všechny ostatní nehledě na jejich objem motoru a počet hnaných náprav......
len to sa zas majitelia vykonnych zadokoliek naseru a nakupia "Street legal drag radials" a bude vymalovane :lol:

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

proč ne...a já si je koupim i dopředu a zase jim ujedu.... :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

A1 - 0-999
A2 - 1000-1600
A3 - 1601-2000
A4 - 2001-3000
A5 - 3001+
A6 - special
A7 - diesel
A8 - 0-2100 AWD
A9 - 2100+ AWD

Jsem ted stahnul posledni jejich (madaru) video na 1/8mile a maj to takhle... S tim treba ze 1,6T jede proti 1,8 Integre... :) Vostrota...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“