ze 40kW udělat 50kw? + úpravy na favoritu
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- kujon
- Příspěvky: 2409
- Registrován: 24 črc 2004 23:34
- Bydliště: Chotěboř, Brno.
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?
Čéče my doma máme 50kW Bosch monotronik fáčko a oproti 40kW (kterejch sem taky pár řídil) skoro žádnej rozdíl. Pravda felinu 1.3 50kW to naše dá kdy si vzpomene, ale žádnej závoďák to není. Kdyby si sehnal celej motor za pěknej peníz a neměl co dělat, tak proč ne, ale jinak bych se do toho nepouštěl, dle mýho je to zbytečnost.
Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička 
A také něco většího německého.

A také něco většího německého.
hlava tak o 0.6-0.7, tím doženeš rovný písty u 136. 1mm je už moc. konus filtr, vyhodit tu ekologickou vychytávku za svodama,popř. jí rovnou prorvat tyčí (vyjde to levněji), nandat karbec a pokud chceš zůstat na snesitelný spotřebě, tak max vačku 280-280... Bude to žrát okolo 10, výkonem ala filcka 1,6 mpi... Hodí se i nějakej koncák+vypálit střed a trochu líznout setrvák.. Když se zadaří tak cena okolo 3000-4000,-, změna k nezaplacení...
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Re: ze 40kW udělat 50kw?
na spotřebe kolem 10 jsem už teď
radši bych spotřebu snižoval než zvyšoval
mě jde hlavně o to,že za chvíli budu jezdit každou chvíli do Prahy,tak abych dokázel celoucestu udržet 130 a ještě měl rezervu při předjíždění


VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
ten karbec z fuega mám taky jsem ho zkoušel, jinak než snižovat hlavu a nechat písty s deflektorama, je lepší rovný písty a ještě snížit palici a klidně o milimetr, dostaneš se na statickou kompresi 1/10,5až 11 a to je furt v klidu, jenom musíš plastelínou promeřit zdvih vaček a té plastelíny by ti mělo zůstat na pístu tak 1,2mm
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Hlavu snizit o milimetr, cokoliv pod milimetr nema smysl, cokoliv nad uz je moc. Zavodni auta mely hlavou sjetou o 2mm, ale k tomu adekvatni upravy, cili tak daleko bych nesel.
Monovstrik u Favoucha bohuzel pro zvysovani vykonu smysl nema, karbec ma tu vyhodu, ze ti davkuje palivo podle mnozstvi vzduchu, co jde skrz, takze kdyz das vacku a zvysis prutok vzduchu, bude karbec porad michat smes ok, akorat pro ty opravdu ostrejsi vacky zaostava a upgrade karbecu by to pak urcite chtelo. Dava se i karbec z Tatry. Mel to jeden clovek, chvilku to mel rozstelovany, takze se preplnovala plovakova komora - liboval si ale, ze to naprosto nehorazne jelo pod plnym plynem jak se motor roztocil (hafo vzduchu a benzinu na WOT)
Monovstrik u Favoucha bohuzel pro zvysovani vykonu smysl nema, karbec ma tu vyhodu, ze ti davkuje palivo podle mnozstvi vzduchu, co jde skrz, takze kdyz das vacku a zvysis prutok vzduchu, bude karbec porad michat smes ok, akorat pro ty opravdu ostrejsi vacky zaostava a upgrade karbecu by to pak urcite chtelo. Dava se i karbec z Tatry. Mel to jeden clovek, chvilku to mel rozstelovany, takze se preplnovala plovakova komora - liboval si ale, ze to naprosto nehorazne jelo pod plnym plynem jak se motor roztocil (hafo vzduchu a benzinu na WOT)

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?




VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
-
- Příspěvky: 276
- Registrován: 06 črc 2005 22:49
- Bydliště: Praha , Věk: 22
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?
A ty aby ses z toho Golfa náhodou nepoVecernicek píše:LOOLLL Fáčko lepší než golf... Hoši hoši...
![]()
![]()

Ford Escort 1.6 XR3i 77KW/105Ps-6000ot/min, 138Nm-4800ot/min , ale od roku 88 jich už asi pár pochcípalo

- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?
Jasný prodávám Golfa kupuju FáčkoMad Chick píše:A ty aby ses z toho Golfa náhodou nepoVecernicek píše:LOOLLL Fáčko lepší než golf... Hoši hoši...
![]()
![]()

Re: ze 40kW udělat 50kw?
Takže zásadní volba-kámošovi odešel motor ve Fávu (50kW) a prodává z toho hlavu a 280/280 vačky... má to smysl? co na to řekne monovstřik???
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?
no nějakej smysl to má.. ale s motnovstřikem to nebude ono..chce to karbec, nebo aspon čípek - pokud to teda jdeBALI píše:Takže zásadní volba-kámošovi odešel motor ve Fávu (50kW) a prodává z toho hlavu a 280/280 vačky... má to smysl? co na to řekne monovstřik???
Re: ze 40kW udělat 50kw?
mě spíš jde o to,jak to ta ŘJ pobere... jestli nebudou problémy... čípek je v plánu
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: ze 40kW udělat 50kw?
nissan je uplně někde jindeVecernicek píše:Kentoya: Nejsem vtipálek jsem realista.
Zvedni zvedákem celý auto a dívej se na golfa a na favorita. Výjde ti že favorit je jaksi levnější kopie Golfa. Ale Golf má lepší podvozek (kdo říká že ne je de*il měsíce), tudíž lepší jízdní vlastnosti. Navíc tam nemusíš vrtat do motoru jelikož výkon a spotřeba jsou úplně někde jinde. Prakticky za stejný peníz máš lepší svezení. Onehda jsem jel do servisu a tam mi byl zapůjčen Forman. Zkoušel jsem z něho udělat závodničku, ale prostě to nejde.vytočím to k 3000 a konec. U golfa jsem na 3000okamžitě a dál to vytáčím a to už je hudba jak poníci cválají.
Můžeš se dělat s Favoritem, ale nikdy nedosáhneš dobrýho auta. Ceny náhradních komponent jsou leckdy levnější a dostupnější než u Fava kterej pomaličku už končí. A co se týká Nisana... hmm... takže říkáš nedej se odradit tím kdo ti doporučuje golfa, jelikož já ti doporuču nisana? Nevím s touhle značkou nemám zkušenosti, ale vem si za kolik pořídíš špičkovýho golfa a za kolik ojetinu nisana a ještě do toho budeš muset něco vrazit ?

večerníček neřeš to, pro mě má nissan větší cenu než rols royce, a pro něj má forman větší cenu než tvůj golf, tak to pochop, já když jsem tunil shadyny, tak jsi mi mohl o golfech vyprávět bajky a stejně bych tě poslal do pr.... tak mu nech jeho fáčko a mysli si jakej je to vůl a jaký máš ty špičkový fáro a co si budu myslet já po tom je všem hovno
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: ze 40kW udělat 50kw?
Cipek si strcte do prdele, ale necpete ho do motoruBALI píše:mě spíš jde o to,jak to ta ŘJ pobere... jestli nebudou problémy... čípek je v plánu

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?
Beaver: souhlas, ale neni to moc prijemny strkat si to do riti 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?
A má to vůbec cenu dělat ze 40 kW 50 kW? 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?
Zase ber to tak - je to +25%Ivan píše:A má to vůbec cenu dělat ze 40 kW 50 kW?
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Re: ze 40kW udělat 50kw?
Je to takovy decentni poladeni, ale pomuze. Apropo, ma smysl upravovat Nexiu ?Ivan píše:A má to vůbec cenu dělat ze 40 kW 50 kW?

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: ze 40kW udělat 50kw?
jako člověk se v tomhle pohybující doporučuju, sežen 1,3MPi nejsilnější verzi z feldy. u tý nech vyleštit spalovací prostor, T-písty, odlehčenej setrvák a svody a maximálně třeba převložkovat na 1450ccm. dej to fagoše a jezdi. rozhodně bych se vyvaroval snižování hlavyBALI píše:mě spíš jde o to,jak to ta ŘJ pobere... jestli nebudou problémy... čípek je v plánu


ps: mor z feliny obrat o všechu eletroniku a udělat z toho klasiku karbec

.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?
A není náhodou legálně zvednutelnej výkon jen 20%Ondras píše:Zase ber to tak - je to +25%Ivan píše:A má to vůbec cenu dělat ze 40 kW 50 kW?

Re: ze 40kW udělat 50kw?
Tyhle motory co ohledne snizovani hlavy tolerantni a nic spatnyho se nedeje. Jeste pripadne by se dala pouzit upravena klika z Fabie a ziskat tak zminovaneho Favoucha 1.4.Dejv píše:jako člověk se v tomhle pohybující doporučuju, sežen 1,3MPi nejsilnější verzi z feldy. u tý nech vyleštit spalovací prostor, T-písty, odlehčenej setrvák a svody a maximálně třeba převložkovat na 1450ccm. dej to fagoše a jezdi. rozhodně bych se vyvaroval snižování hlavyBALI píše:mě spíš jde o to,jak to ta ŘJ pobere... jestli nebudou problémy... čípek je v plánunení to zrovna nejlepší způsob jak zvyšovat výkon.
ps: mor z feliny obrat o všechu eletroniku a udělat z toho klasiku karbec
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: ze 40kW udělat 50kw?
coze???Vecernicek píše:A není náhodou legálně zvednutelnej výkon jen 20%

- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?
Myslím si, že ano. Výsledky mluví za všeBeaver píše:Je to takovy decentni poladeni, ale pomuze. Apropo, ma smysl upravovat Nexiu ?Ivan píše:A má to vůbec cenu dělat ze 40 kW 50 kW?

Ať si každej upravuje co chce, to bylo jen takové rejpnutí.
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
favo
Teda taky se priklanim k nazoru abys sehnal motor z feldy 1.3 50Kw a dneska ty ceny jsou smesny s porovnanim s jinyma motorama a pak se da i udelat cip nejaka firma to nabizela ze udelaji cip na 55kw a to je vykon ty 1.6 jestli se nepletu
Tenhle motor tech 40Kw bych prodal a neco pridal a sel do koupi 1.3 50 kw z feldy 


Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Re: ze 40kW udělat 50kw?
vykon bude ako na 1.6 ale krutak o 20Nm mensiBerry píše:Teda taky se priklanim k nazoru abys sehnal motor z feldy 1.3 50Kw a dneska ty ceny jsou smesny s porovnanim s jinyma motorama a pak se da i udelat cip nejaka firma to nabizela ze udelaji cip na 55kw a to je vykon ty 1.6 jestli se nepletuTenhle motor tech 40Kw bych prodal a neco pridal a sel do koupi 1.3 50 kw z feldy
1,3ccm 70kw 133Nm lepsie ako drotom do oka ... 

- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
vykon
Ano to mas naprostou pravdu
tady je to v tom ze tay harje roli zas ten oobjem a uplne jina koncepce toho motoru takze tam je tento 20 N.m. deficit
ale kdyz se vratime k zakladu toho topicu tak jasna volba je koupit motor z felice 



Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Re: ze 40kW udělat 50kw?
no já s tim zrovna dobrý zkušenosti nemám, když se tam dal ještě ostřejší vačku než 280/280 myslim že sem měl 320/320 tak se mu nechtělo do otáček ve kterých to jelo... čili šlo to do 5500 a pak začal kokrhat(a nebylo to směsí) dala se nesnížená halva šel vytáčet k 7500ot.Beaver píše:Tyhle motory co ohledne snizovani hlavy tolerantni a nic spatnyho se nedeje. Jeste pripadne by se dala pouzit upravena klika z Fabie a ziskat tak zminovaneho Favoucha 1.4.Dejv píše:jako člověk se v tomhle pohybující doporučuju, sežen 1,3MPi nejsilnější verzi z feldy. u tý nech vyleštit spalovací prostor, T-písty, odlehčenej setrvák a svody a maximálně třeba převložkovat na 1450ccm. dej to fagoše a jezdi. rozhodně bych se vyvaroval snižování hlavyBALI píše:mě spíš jde o to,jak to ta ŘJ pobere... jestli nebudou problémy... čípek je v plánunení to zrovna nejlepší způsob jak zvyšovat výkon.
ps: mor z feliny obrat o všechu eletroniku a udělat z toho klasiku karbec


.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Re: ze 40kW udělat 50kw?
jediný tak možná použít blok z fábky a dát do něj feliciáckou kliku, převrtaný vložky, feliciáckou halvu, vačku bych přiostřil na 290/290. tohla by se vyplatilo kůli silnějšímu bloku no..jinak z fábky bych moc věcí nepoužil:-)
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!