turbo?!? 2T?!?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

kdo mi tohle pomuze udelat? zcela vazne...
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0295297703
Přílohy
3713.jpg
3713.jpg (26.52 KiB) Zobrazeno 823 x
3711.jpg
3711.jpg (30.98 KiB) Zobrazeno 823 x
3712.jpg
3712.jpg (59.13 KiB) Zobrazeno 823 x

Uživatelský avatar
OXiDE.cz
Příspěvky: 421
Registrován: 24 bře 2005 09:22
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od OXiDE.cz »

Tak to je mazec. Ty to chceš na jakou motorku?
Felda forever

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od JonnY »

aky je rozpocet?
predsalen 9500 otacok, to uz zo serioveho motoru neostane asi nic.

Uživatelský avatar
qwer
Příspěvky: 751
Registrován: 25 čer 2004 12:46
Bydliště: Praha-10, Hostivař
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od qwer »

no myslim že 9500 otacek treba na skutra mirne postelovanyho je akorat.. no ale byl by to mazec na skutru
Passat B5.5 TDI 96kw

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

:slina: Vespa 8)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavel-tenista »

ja to chci do Aprilky SR50-9500 nejni vubec zadnej problem-me to ted toci asi 11500ot/min a kdyz to bude tocit do 14 000 tak se to jeste da porad nejak zvladnout...
v motoru mam ted tyhle dily:
vzduchovej filtr: RAM AIR
karbec: Delorto 22mm (original 12mm :-))
sani: Malossi MHR
saci klapky: Hebo racing reedblock
valec: Hebo Manston replica 70cc
vejfuk: Hebo Performer
spojka: Hebo racing N
variator: Hebo next generation
prevody: prodlouzeny Malossi
remen: kevlarovej Hebo
palivovej filtr: vycistitelnej Hebo
klikovka: Kundo Supersport

tak to by melo bejt snad vsecko...takze on uz to seriovej motor uplne nejni... ale v TP je Vmax porad 45km/h :lol: ale ted potrebju najit nejakyho sikulu kdo mi pomuze s tim turbem-budu rad za jakykoli doporuceni na jakou firmu se mam obratit....
Přílohy
IMG_2299.jpg
IMG_2299.jpg (49.64 KiB) Zobrazeno 745 x
IMG_2296.jpg
IMG_2296.jpg (71.7 KiB) Zobrazeno 745 x
IMG_2294.jpg
IMG_2294.jpg (49.94 KiB) Zobrazeno 745 x

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

JonnY píše:aky je rozpocet?
predsalen 9500 otacok, to uz zo serioveho motoru neostane asi nic.
rozpocet? to uz by se nejak zpatlalo.... nejdriv me zajima na kolik to tak muze vyjit a pak se uz penize nejak sezenou...
Přílohy
IMG_2305.jpg
IMG_2305.jpg (79.16 KiB) Zobrazeno 739 x
IMG_2304.jpg
IMG_2304.jpg (95.63 KiB) Zobrazeno 739 x

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od PJ »

ten vejfuk je nejakej divokej ne (ve skutrech se nevyznam tak nevim), ale klikovku od kundy :o)
Jinak kuli turbu nemusis tocit vic, to je prave rozdil mezi turbem a atmo, ze zvyseni vykonu nemusi jit do vyssich otacek. Jinak firmu nevim, uz takhle je to trochu zdimany a de taky oto kolik by snes blok a ostatni komponenty, ale jinak to muze bejt zajimaci projekt, ikdyz u masiny by asi bylo jednoduzsi N2O ne, ale zase musis doplnovat :(
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

JonnY píše:aky je rozpocet?
predsalen 9500 otacok, to uz zo serioveho motoru neostane asi nic.
rozpocet? to uz by se nejak zpatlalo.... nejdriv me zajima na kolik to tak muze vyjit a pak se uz penize nejak sezenou...
Přílohy
IMG_2305.jpg
IMG_2305.jpg (79.16 KiB) Zobrazeno 737 x
IMG_2304.jpg
IMG_2304.jpg (95.63 KiB) Zobrazeno 737 x

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

PJ píše:ten vejfuk je nejakej divokej ne (ve skutrech se nevyznam tak nevim), ale klikovku od kundy :o)
Jinak kuli turbu nemusis tocit vic, to je prave rozdil mezi turbem a atmo, ze zvyseni vykonu nemusi jit do vyssich otacek. Jinak firmu nevim, uz takhle je to trochu zdimany a de taky oto kolik by snes blok a ostatni komponenty, ale jinak to muze bejt zajimaci projekt, ikdyz u masiny by asi bylo jednoduzsi N2O ne, ale zase musis doplnovat :(
jenze nitro zveda brutalne otacky-takze kdyz tam v 11500 striknu nitro tak to vyleti treba na 16,18 nebo 20 000 otacek a motor je v pr... jestli spis neni lepci kompressor... ale tak to ja uz nevim... potrebuju nutne sehnat nekoho kdo tomu rozumi a mel by naladu se tim zabejvat
Naposledy upravil(a) pavel-tenista dne 17 zář 2006 10:21, celkem upraveno 3 x.

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

PJ píše:ten vejfuk je nejakej divokej ne (ve skutrech se nevyznam tak nevim), ale klikovku od kundy :o)
Jinak kuli turbu nemusis tocit vic, to je prave rozdil mezi turbem a atmo, ze zvyseni vykonu nemusi jit do vyssich otacek. Jinak firmu nevim, uz takhle je to trochu zdimany a de taky oto kolik by snes blok a ostatni komponenty, ale jinak to muze bejt zajimaci projekt, ikdyz u masiny by asi bylo jednoduzsi N2O ne, ale zase musis doplnovat :(
a vejfuk prave ze hajzl toci malo-budu si muset nechat udelat nekde v italii na zakazku... ale tak to uz by nebyl az takovej problem...

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od Idaho »

nálada na stavby je ale tohle je skutečně nesmysl.. nemluvim pokud bys měl konstručně lépe stavenej stroj než skutr tak to má i upotřebení, ale na skutru bych si to nelazjnul..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
qwer
Příspěvky: 751
Registrován: 25 čer 2004 12:46
Bydliště: Praha-10, Hostivař
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od qwer »

to je nahoda.. mam taky SRko.. mam zatim jen valec od POLINI a varec pripravenej taky od POLINI.. mam Ditecha takže střikačku...
Passat B5.5 TDI 96kw

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od MarauderZ28 »

1, je to absolutní nesmysl to cpát na něco takovýhleho
2, to bude rozpočet minimálně na 30 000,-
3, životnost bude naprostý 00 hovno
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od MarauderZ28 »

mam zatim jen valec od POLINI a varec pripravenej taky od POLINI


která komponenta u motorky se nazává VAREC ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od MarAt »

Jestli nikoho neseženeš a seš z JM kraje tak dej vědět,klidně ti to oturbím,je to jen otázka peněz (po vytyčení reálných cílů a stanovení koncepce přestavby)...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
qwer
Příspěvky: 751
Registrován: 25 čer 2004 12:46
Bydliště: Praha-10, Hostivař
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od qwer »

MarauderZ28 píše:mam zatim jen valec od POLINI a varec pripravenej taky od POLINI


která komponenta u motorky se nazává VAREC ?
VARIATOR...
Passat B5.5 TDI 96kw

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

Idaho píše:nálada na stavby je ale tohle je skutečně nesmysl.. nemluvim pokud bys měl konstručně lépe stavenej stroj než skutr tak to má i upotřebení, ale na skutru bych si to nelazjnul..
proc ne? :oops:

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

qwer píše:to je nahoda.. mam taky SRko.. mam zatim jen valec od POLINI a varec pripravenej taky od POLINI.. mam Ditecha takže střikačku...
jakej rok? do 03 nebo od 03 vejs? motor jakej? morini nebo piaggio? polini valec-to je bez tuningovy vstrikovaci jednotky-to si myslim neni idealni reseni... u malossi valce je jeste ta jednotka-bejva to lepci :-)

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

MarauderZ28 píše:1, je to absolutní nesmysl to cpát na něco takovýhleho
2, to bude rozpočet minimálně na 30 000,-
3, životnost bude naprostý 00 hovno
1. proc myslis? bojis se sprintu? :-)
2. no to bude :-( ale co nadelam :-(
3. ja s tim najezdim 2000km rocne :P

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od MarauderZ28 »

sprintu ? takže místo třeba 10 hp jich budeš mít 25 hp ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

MarAt píše:Jestli nikoho neseženeš a seš z JM kraje tak dej vědět,klidně ti to oturbím,je to jen otázka peněz (po vytyčení reálných cílů a stanovení koncepce přestavby)...
okej beru te za slovo... ted uz jsem objevil dilnu kde delali tu vespu-je to nekde u hamburku tak sem jim psal emil jak co tam delali, kolik by to stalo udelat od nich atd. tak uvidim jestli se vubec ozvou+sem jeste napsal maily do tech lepsich racing servisu po evrope co znam jestli mi k tomu daj nejaky porichtungy a pudem na to :-)

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

qwer píše:
MarauderZ28 píše:mam zatim jen valec od POLINI a varec pripravenej taky od POLINI


která komponenta u motorky se nazává VAREC ?
VARIATOR...
takovej mensi clanecek o variatoru a jeho funkci napsal muj mechanik Edi a prelozil moravskej letec Shaman tady:

http://www.scootland.cz/jaknato/Tvariator/

Uživatelský avatar
qwer
Příspěvky: 751
Registrován: 25 čer 2004 12:46
Bydliště: Praha-10, Hostivař
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od qwer »

pavel-tenista píše:
qwer píše:to je nahoda.. mam taky SRko.. mam zatim jen valec od POLINI a varec pripravenej taky od POLINI.. mam Ditecha takže střikačku...
jakej rok? do 03 nebo od 03 vejs? motor jakej? morini nebo piaggio? polini valec-to je bez tuningovy vstrikovaci jednotky-to si myslim neni idealni reseni... u malossi valce je jeste ta jednotka-bejva to lepci :-)
je to do 03.. motor morini (aprilie)
neni idealni ale je levnejsi o 4 tis nez od malossiho.. a byla u toho tvrdsi pruzina do vstriku bena.. o proti origu je to neskutečnej rozdil.. jeste mam pripravanej ten varec od polini.. chtel sem od malossiho ale tenhel byl za hodne vyhodnou cenu.. sice je starší ale za 60kc neber to.. sou u toho i pružiny do spojky.. nejak mi to neslo povolit tak sem ho tam jeste nedal.. :oops: je tam blba pristupnost..potrebuju nakej ouzkej klič s očkem o velikosti 32...to musim podrzet a pak goldou 18 to povolit..
Passat B5.5 TDI 96kw

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

MarauderZ28 píše:sprintu ? takže místo třeba 10 hp jich budeš mít 25 hp ?
jj presne tak ted mam na zadnim kole s mejma upravama cca 15PS, kdyz bych se turbem dostal pres 20PS tak budu skakat radosti a myslim ze na sprintu se nestihnes divit co udela 25PS s variatorovym scooterem kterej ma 100kg... to mas 250k/t :-)

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

qwer píše:
pavel-tenista píše:
qwer píše:to je nahoda.. mam taky SRko.. mam zatim jen valec od POLINI a varec pripravenej taky od POLINI.. mam Ditecha takže střikačku...
jakej rok? do 03 nebo od 03 vejs? motor jakej? morini nebo piaggio? polini valec-to je bez tuningovy vstrikovaci jednotky-to si myslim neni idealni reseni... u malossi valce je jeste ta jednotka-bejva to lepci :-)
je to do 03.. motor morini (aprilie)
neni idealni ale je levnejsi o 4 tis nez od malossiho.. a byla u toho tvrdsi pruzina do vstriku bena.. o proti origu je to neskutečnej rozdil.. jeste mam pripravanej ten varec od polini.. chtel sem od malossiho ale tenhel byl za hodne vyhodnou cenu.. sice je starší ale za 60kc neber to.. sou u toho i pružiny do spojky.. nejak mi to neslo povolit tak sem ho tam jeste nedal.. :oops: je tam blba pristupnost..potrebuju nakej ouzkej klič s očkem o velikosti 32...to musim podrzet a pak goldou 18 to povolit..

kup nebo vyrob si piston stopper :-) das to do valce misto svicky a uz se ti to ani nehne :) ale jak pises ty tak to jde udelat taky... ale musis to poradne pak zas dotahnout abys nezkurvil ten vetracek co je na varci... idelani je tam kapnout treba nejaky lepidlo na srouby....

Uživatelský avatar
qwer
Příspěvky: 751
Registrován: 25 čer 2004 12:46
Bydliště: Praha-10, Hostivař
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od qwer »

jo jasny.. ale tady neni potreba.. a tak povolim normalne.. jde to.. uz sem jednou vyndal.. ale klic sem mel pucenej od jednoho chlapa kteryho nak nemuzu zasihnout
Passat B5.5 TDI 96kw

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak já nevím mladá má motorku co váží 120 kg a má 27 nebo kolik HP a nepřijde mi to jako nějakej krutej nářez ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

MarauderZ28 píše:tak já nevím mladá má motorku co váží 120 kg a má 27 nebo kolik HP a nepřijde mi to jako nějakej krutej nářez ...
co ma za motorku? zalezi taky na tom jestli tech 27koni je opravdovejch nebo jen papirovejch :-)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od MarauderZ28 »

Cagiva Mito EVO
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“