Golf I palivo

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Golf I palivo

Příspěvek od barry »

Mám Golfíka I 1977 1,6 karbec a problém je v tom že když to stojí déle tak mi steče benzín do nádrže a než se při startovaní nasaje přes filtr až do karbce tak vyšťavím baterku...nedá se sehnat nějaký ventil co přepouští jen jední směrem? jako to mají favority u ostřikovačů? myslím? prostě aby přesto mohl frčet benzín? Děkuji předem za rady... :wink:
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ten karbec nema plovakovou komoru ? Pac aby se odparilo palivo z plovakove komory, to uz musi stat fakt delsi dobu, min. nekolik dni. Starsi Favouchy maji z tohoto duvodu na pumpe packu, kterou muzes palivo nacucat rucne. Pokud se ti spatne plni plovakova komora karburatoru, chtelo by to karbec rozhodit a omrknout kde je chyba, muze byt problem v plovaku co zavira jehlovej ventil, ale zrovna u Favouchu treba byva problem spis opacnej - plovak se proderavi a komora se preplnuje. Nicmene mozna je i opacna situace.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Příspěvek od barry »

děkuji mrknu na to...ale můj problém je v tom...že palivo tam steče z toho malého filtříku až do nádrže...od toho fyltříku ke karbci to je asi 30 cm...když startuju tak to hned chytne ale potom to nemá šťávu tak se to strašně dlouho trápí než dorazí benzín z nádrže...chtěl jsem zamezit tomu utíkání zpět do nádrže...acet pumpu tam nemám...je to to jak má škodovka jak se na tom pumpuje, nemýlím-li se?!
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

barry píše:děkuji mrknu na to...ale můj problém je v tom...že palivo tam steče z toho malého filtříku až do nádrže...od toho fyltříku ke karbci to je asi 30 cm...když startuju tak to hned chytne ale potom to nemá šťávu tak se to strašně dlouho trápí než dorazí benzín z nádrže...chtěl jsem zamezit tomu utíkání zpět do nádrže...acet pumpu tam nemám...je to to jak má škodovka jak se na tom pumpuje, nemýlím-li se?!
Mno asi takhle - auta s pumpou v nadrzi drzi tlak v potrubi (mely by drzet), dost dlouho, protoze prave nemaji karbec s komorou, ktera pokryje vypadky v dodavce. Doporucil bych ti zkontrolovat tesnost vsech hadic po ceste z nadrze, jestli tam nekde neni moznost prisavat vzduch, ale mam podezreni, ze v pripade karburatoru to muze byt vicemene normalni. Pokud neni (fakt nevim) a palivo by se v hadici drzet melo, muze byt problem nekde v pumpe - kdyz sajes limonadu brckem a brcko ucpes spickou jazyka, limonada nevytece, protoze shora do brcka nemuze vzduch, pumpa by mohla fungovat podobne a branit tomu, aby palivo zmizelo zpatky do nadrze.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“