Dotaz na turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Dotaz na turbo

Příspěvek od sejki »

Namontovali jsme na Renault Scenic repasovane turbo a po ujeti cca 60km razem spotrebovalo vsechen olej, po vyndani sme zjistili ze se prepulila osicka, setkal se s tim uz nekdo? Turbo sme zalili a vsechno se udelalo tak jak melo bejt.

Je pravda, ze do toho majitel skocil a hned tomu zacal davat i kdyz to bylo studene, ale nemyslim si ze by to melo az takovej vliv na to.

Vypada to, ze byla chyba repase.

vase nazory?

ps: ZADNY OFF TOPIC!
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na turbo

Příspěvek od blázen »

nesetkal...asi ojebaný repas...
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na turbo

Příspěvek od Dejv »

no to je těžký takhle něco radit když není ani fotka jak to vypadá, měli jsme podobnej problém a zřejmě to bylo způsobený špatně vycentrovanou osičkou,nebo se spíš při centrování sní zacházelo moc hrubě a narušila se.... další možnost je že hryzlo jendo ložisko a druhá půlka měla dostatečně velkou setrvačnost aby se ukroutila. To by se dalo rozpoznat podle lomu,jestli je jakoby ''ukroucenej'' nebo jasnej lom... jinak víc nepomůžu
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na turbo

Příspěvek od sejki »

Dejv píše:no to je těžký takhle něco radit když není ani fotka jak to vypadá, měli jsme podobnej problém a zřejmě to bylo způsobený špatně vycentrovanou osičkou,nebo se spíš při centrování sní zacházelo moc hrubě a narušila se.... další možnost je že hryzlo jendo ložisko a druhá půlka měla dostatečně velkou setrvačnost aby se ukroutila. To by se dalo rozpoznat podle lomu,jestli je jakoby ''ukroucenej'' nebo jasnej lom... jinak víc nepomůžu
Jo jak rikas, jedno lozisko se asi hryzlo, vypada to ze repas turba zmrsili, ja ho nechci rozdelavat kvuli reklamaci, takze nevim jak se stipla.

jde o to jestli se to hryzlo diky spatne repasy turba a nebo nizkemu tlaku oleje a dostatecne to nemazalo. Da se nejak zjistit tlak oleje? No to je asi blba otazka to asi da, ale nevim kde vyctu kolik ma tlacit. Budu muset neco vymyslet.
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na turbo

Příspěvek od Idaho »

myslím že i nízkým tlakem oleje by se se to nezkurvilo tak rychle, jestli máte papír o montáži v odborném servisu tak bych turbo vzal a poslal na reklamaci. Pokud enmáte tak vám to stejně nikdo nezreklamuje..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na turbo

Příspěvek od blázen »

sejki píše:
Dejv píše:no to je těžký takhle něco radit když není ani fotka jak to vypadá, měli jsme podobnej problém a zřejmě to bylo způsobený špatně vycentrovanou osičkou,nebo se spíš při centrování sní zacházelo moc hrubě a narušila se.... další možnost je že hryzlo jendo ložisko a druhá půlka měla dostatečně velkou setrvačnost aby se ukroutila. To by se dalo rozpoznat podle lomu,jestli je jakoby ''ukroucenej'' nebo jasnej lom... jinak víc nepomůžu
Jo jak rikas, jedno lozisko se asi hryzlo, vypada to ze repas turba zmrsili, ja ho nechci rozdelavat kvuli reklamaci, takze nevim jak se stipla.

jde o to jestli se to hryzlo diky spatne repasy turba a nebo nizkemu tlaku oleje a dostatecne to nemazalo. Da se nejak zjistit tlak oleje? No to je asi blba otazka to asi da, ale nevim kde vyctu kolik ma tlacit. Budu muset neco vymyslet.
tlak oleje pujde určitě změřit ... tlak by asi neměl být na zahřátem motoru pod 1b,...můžu se ale mýlit .....zkontroluj přívodovou trubici/hadičku do turba jestli není přicpaná
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na turbo

Příspěvek od Dejv »

blázen píše:
sejki píše:
Dejv píše:no to je těžký takhle něco radit když není ani fotka jak to vypadá, měli jsme podobnej problém a zřejmě to bylo způsobený špatně vycentrovanou osičkou,nebo se spíš při centrování sní zacházelo moc hrubě a narušila se.... další možnost je že hryzlo jendo ložisko a druhá půlka měla dostatečně velkou setrvačnost aby se ukroutila. To by se dalo rozpoznat podle lomu,jestli je jakoby ''ukroucenej'' nebo jasnej lom... jinak víc nepomůžu
Jo jak rikas, jedno lozisko se asi hryzlo, vypada to ze repas turba zmrsili, ja ho nechci rozdelavat kvuli reklamaci, takze nevim jak se stipla.

jde o to jestli se to hryzlo diky spatne repasy turba a nebo nizkemu tlaku oleje a dostatecne to nemazalo. Da se nejak zjistit tlak oleje? No to je asi blba otazka to asi da, ale nevim kde vyctu kolik ma tlacit. Budu muset neco vymyslet.


tlak oleje pujde určitě změřit ... tlak by asi neměl být na zahřátem motoru pod 1b,...můžu se ale mýlit .....zkontroluj přívodovou trubici/hadičku do turba jestli není přicpaná
ten 1b tak minimálně při volnoběhu..jinak by to mělo jít k 6-8bar. a kdyby se to přidřleo kůli nízkému tlaku oleje byla by slyšet už i klika 8) rendolf je na tlak oleje kurevsky háklivej.... jinak tlak oleje může měřit místo ''policajta''
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na turbo

Příspěvek od blázen »

Dejv píše:
blázen píše:
sejki píše: Jo jak rikas, jedno lozisko se asi hryzlo, vypada to ze repas turba zmrsili, ja ho nechci rozdelavat kvuli reklamaci, takze nevim jak se stipla.

jde o to jestli se to hryzlo diky spatne repasy turba a nebo nizkemu tlaku oleje a dostatecne to nemazalo. Da se nejak zjistit tlak oleje? No to je asi blba otazka to asi da, ale nevim kde vyctu kolik ma tlacit. Budu muset neco vymyslet.


tlak oleje pujde určitě změřit ... tlak by asi neměl být na zahřátem motoru pod 1b,...můžu se ale mýlit .....zkontroluj přívodovou trubici/hadičku do turba jestli není přicpaná
ten 1b tak minimálně při volnoběhu..jinak by to mělo jít k 6-8bar. a kdyby se to přidřleo kůli nízkému tlaku oleje byla by slyšet už i klika 8) rendolf je na tlak oleje kurevsky háklivej.... jinak tlak oleje může měřit místo ''policajta''
samozřejmě sem myslel volnoběh 8)
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Moznost - spatne udelany loziska turba s malou vuli. Drhlo to tak, ze to prasklo. Ale pravdepodobne by to melo byt poznat uz za jizdy, hlavne asi tim, ze by turbo melo pomalej nabeh.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Dotaz na turbo

Příspěvek od JonnY »

co viem tak PSA 1.4 hdi ma na volnobehu 1-2bar, pri 2000rpm 2.3-3.7bar...

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na turbo

Příspěvek od sejki »

Idaho píše:myslím že i nízkým tlakem oleje by se se to nezkurvilo tak rychle, jestli máte papír o montáži v odborném servisu tak bych turbo vzal a poslal na reklamaci. Pokud enmáte tak vám to stejně nikdo nezreklamuje..
To je zajimave, reklamaci uvitali:)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Ja bych to videl, ze se proste zadrelo, pac kdyz sem to projizdel tak nastup byl pekny, krasne to jelo vsechno:) Proste to nevydrzelo :)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

zkontroluj ten přívod oleje do turba
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na turbo

Příspěvek od Idaho »

sejki píše:
Idaho píše:myslím že i nízkým tlakem oleje by se se to nezkurvilo tak rychle, jestli máte papír o montáži v odborném servisu tak bych turbo vzal a poslal na reklamaci. Pokud enmáte tak vám to stejně nikdo nezreklamuje..
To je zajimave, reklamaci uvitali:)
pokud by se řídili obchodním zákoníkem tak tě pošlou do háje :) pokud to vzali je to jen jejich dobrá vule a budiž jim to k dobru - co je to za firmu??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

mě se taková věc stala když nefungovala WG a turbo tlakovalo co to šlo.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Příčin může být několik,pravdu odhalí až rozborka,pokud nebyl problém s olejem(zaolejovali jste turbo před nastartováním,neklesl tlak,nevázl odtok či v něm nebyl bordel) a vyloučíme-li raritní defekt materiálu,řekl bych,že chyba byla v repasi.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“