PRO STROJAŘE- hřídele, čepy, ložiska....

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Breakthru

PRO STROJAŘE- hřídele, čepy, ložiska....

Příspěvek od Breakthru »

tak na začátek bych se chtěl omluvit za umístění do týhle sekce, ale sekce technika tu jaksi chybý a do pokecu se mi to nechce dávat, nezdá se mi to moc OT...

nuže k věci.Jelikož studuju stavařinu, ale s autama nějakou tu praxi taky mám, seč malou, mám technickej dotaz, kterej můžu směřovat na lidi z technickejch průmek, automechaniky, klepmíře atd...
Potřeboval bych definice, ukázky (fotky,nákresy v řezu, nadhledu či 3D animace) hřídelí, čepů či ložisek.Možná blbá otázka, ale chtěl bych si v tom udělat pořádek a hodilo by se mi to k rozšíření obzorů.Stačily by mi klidně odkazy na nějaký weby, pokud možno v ČJ, ale za cizí resp. německý bych se nezlobil.....
snad se někdo šikovnej a ochotnej najde.. 8)
svět dospělých je pro mne záhadou......

GReddy

Re: PRO STROJAŘE- hřídele, čepy, ložiska....

Příspěvek od GReddy »

Breakthru píše:tak na začátek bych se chtěl omluvit za umístění do týhle sekce, ale sekce technika tu jaksi chybý a do pokecu se mi to nechce dávat, nezdá se mi to moc OT...

nuže k věci.Jelikož studuju stavařinu, ale s autama nějakou tu praxi taky mám, seč malou, mám technickej dotaz, kterej můžu směřovat na lidi z technickejch průmek, automechaniky, klepmíře atd...
Potřeboval bych definice, ukázky (fotky,nákresy v řezu, nadhledu či 3D animace) hřídelí, čepů či ložisek.Možná blbá otázka, ale chtěl bych si v tom udělat pořádek a hodilo by se mi to k rozšíření obzorů.Stačily by mi klidně odkazy na nějaký weby, pokud možno v ČJ, ale za cizí resp. německý bych se nezlobil.....
snad se někdo šikovnej a ochotnej najde.. 8)
kdyz sem z SPS maturoval pouzival sem tohle,tam definice jsou

http://maturita.cz/download/stavba_stroje.zip

NC

Re: PRO STROJAŘE- hřídele, čepy, ložiska....

Příspěvek od NC »