Nastaveni vahy vzduchu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Nastaveni vahy vzduchu

Příspěvek od PhoB »

Nejprve obrazek:
Obrázek

Nevite jestli ma byt "double slider" pri volnobehu(zahraty motor) v tom uplne prvnim dilku "slider path"? Momentalne ho mam jiz kousicek v tom druhem dilku. Pokud vahu trochu utahnu tak se slider vrati do prvniho dilku a klesnou otacky o cca 200, ale motor normalne bezi....
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastaveni vahy vzduchu

Příspěvek od semysak »

odpoved mas v tom obrazku - grafu kdyz das kapku/slider na vic zavreno ochudis smes, obracene zvysis bohatost, z vyroby je to nastavene tak aby pro urcity typ motoru slo paliva v ramci moznosti tak akorat

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Příspěvek od PhoB »

Prave ze uz jsem si s tim trosku hral a navic mam o neco vetsi vstrikovace takze uz nevim jestli to s origo bylo v 1.dilku. A proc tam vubec ten 1. dilek je, pokud to v nem byt nema...
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 194
Registrován: 23 říj 2005 12:01
Bydliště: Praha 5

Re: Nastaveni vahy vzduchu

Příspěvek od paveld »

Vahu bych si byt tebou nechal seridit na emisich nebo diagnostice - serizuje se podle hodnot emisi nebo lambdy.
BMW 316i E30 -> BMW 320i E36

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Příspěvek od PhoB »

Jasne, na emisich nebo v servise mi zmeri CO a to muzu ladit jednak sroubkem na vaze, na sani a nebo menit tuhost pruziny ve vaze. Takze to je taky otazka jak to naladit.
Ted mi jde o to jestli ma slider byt v prvnim dilku nebo ne, kcemu by tam pak ten prvni dilek byl (tomu grafu nerozumim :oops: )?
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastaveni vahy vzduchu

Příspěvek od semysak »

ta vaha byla od vyrobce naladena tak, aby pri urcitem prutoku vzduchu, ktery vychyluje tu klapku davala nejake napeti, ta slider path neni kovova je to odporova vrstva, ty odpory co jsou okolo jenom upravuji prubeh odporu potazmo toho napeti co leze z vahy prvni dilek tam proste je protoze je soucasti toho celeho obvodu. pokud by tam nebyl tak by tedka druhej dilek byl prvni atd...

urcite existuje treba v nejakych autodatech kolik ma vaha davat treba pri volnobehu nebo urcitych otackach (pokud nebude tlacit turbo a nebo nezmenis obsah motoru melo by do motoru jit stejne vzduchu jako v seriovem aute asi) ten sroubek na vaze vzduchu priskrcuje obtok vahy takze kolik jde vzduchu do motoru kdyz je ve volnobehu, pokud to nema jeste volnobeznej moturek nebo jak se to menuje

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“