Vliv vetsich kol na vykon

Pneumatiky, elektrony, plecháče, podložky, šrouby, štefty, změna rozteče...

Moderátoři: Rudi, m.artty

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Vliv vetsich kol na vykon

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 09:10, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 09:10, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Taboo píše:Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:
pane Taboo, si z nas robite srandu.
kazdy predsa vie, ze kola robia auto. cim vecsie kola, tym lepsie. a kedze su lepsie, tak to jede rychlejsie a v zakrute daleko lepsie drzi.
no ne?



ked si zoberem, ze toto si asi urcita skupina ludi naozaj mysli :shock: :(

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Taboo píše:
Beaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou :D
Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:

a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

tak tak.. pro příští sezonu OZ ultralegera + nějaký lepivky... Borbety co jsou na coupečku ted jsou celkem těžký :nono:

ale konečně někdo dokázal jak to vlastně je s výměnou kol 8) a už se jen nedohadujem

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Taboo píše:
Beaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou :D
Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:
V tomto případě už ho může hřát teda jen to, že auto líp vypadá - pokud teda navíc nejsou i hnusný :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

A proto mám na autě 195/50/15 . Sice je orig. 175/70/13 ale na tom se už nedá skoro jezdit. :D Na Megane je tento rozměr ideální. 8)
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

Kua tak to hned zejtra běžim koupit 12" kola...

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 09:11, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

T-O-M píše:
Taboo píše:
Beaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou :D
Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:

a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
:lol: :lol:
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

k zamyšlení leda tak páč myslím že většině "tunerů" v česku je to u prdele, patřím mezi ně :lol: :lol:
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

toitoi píše:k zamyšlení leda tak páč myslím že většině "tunerů" v česku je to u prdele, patřím mezi ně :lol: :lol:
Konečně jsi to na sebe prásknul. Jsem to nechtěl říci jako první. :)
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

co ma vetsi vliv na ztratu vykonu ? hmotnost nebo vetsi obvod?...asi hmotnost ne? napr u 160hp auta

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

ty jo ja myslim ze na tohle nebyl treba dukaz
ale aspon jsou tu udany hodnoty takze fajn

ja ale z F:195 50 15" na 7x15"
R 205 50 15" na 8x15"
prelezu na F+R 215 40 16" s tim ze tam budou 7x16 takze si myslim ze to bude jeste v klidku zadne brutalnosti

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

T-O-M píše:
Taboo píše:
Beaver píše:Snad mu tu ztrátu vykompenzují o něco lepší schopnosti průjezdu zatáčkou :D
Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:

a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
tady taky nikdo pořád nechápe že auto někdy vypadá líp i na malejch kolech :o)
.slow Obrázek
head&shoulders power...

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

jim.vw píše:
T-O-M píše:
Taboo píše: Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:

a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
tady taky nikdo pořád nechápe že auto někdy vypadá líp i na malejch kolech :o)
nj pan mam "WW" co? :o) v TjUnInK StILO alá R፠a KeLŤ vid?

Uživatelský avatar
duval
Příspěvky: 51
Registrován: 15 zář 2006 20:13
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od duval »

jim.vw píše:
T-O-M píše:
Taboo píše: Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:

a to tady nikdo pořád nechápe, každej by chtěl "18 a přitom nebere v potaz 60HP pod kapotou
tady taky nikdo pořád nechápe že auto někdy vypadá líp i na malejch kolech :o)
Ja sem mel na aute 13" a vypadalo jak nakupni košík , ted tam mam 15" a uz to vypada jako auto :D , a mimochodem ty 15" (195/55/) jsou lehci nez ty 13" (175/75)
Hyundai Lantra 1.5Glsi r.1993
Before: Citroen BX 1.9D
Obrázek

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Příspěvek od Zemi »

Jeste ze moje 15ky i s gumama maji 28lbs. :D A obvod defakto jako seriovy sprcky z fabriky... Vetsi jak 15 (krom nejaky VOLK, MUGEN, RAYS...) na my auto nesmi... Zbytecnost...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Příspěvek od Břéťa »

No ja presel z origo OZ 7x15 s pneu 195/50 15,5kg na ATS 7x15 s pneu 195/45 12,5kg... A rozdil fakt velkej...
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
Yaris WRC
Příspěvky: 266
Registrován: 16 říj 2005 19:54

Příspěvek od Yaris WRC »

JonnY píše:
Taboo píše:Prave ze ne :nono: . Ty jizdni vlastnosti se take pouze zhorsi, protoze pruziny, tlumice a swaybars podvozku se ted musi potykat s 30% vyssi vahou kazdeho kola a jeho vyssi setrvacnosti, nez pro ktere byly postaveny.
:wink:
pane Taboo, si z nas robite srandu.
kazdy predsa vie, ze kola robia auto. cim vecsie kola, tym lepsie. a kedze su lepsie, tak to jede rychlejsie a v zakrute daleko lepsie drzi.
no ne?



ked si zoberem, ze toto si asi urcita skupina ludi naozaj mysli :shock: :(

a je aj skupina ktora si mysli to co ty no ja som v tej tretej skupine :)

Uživatelský avatar
Los AnáhozZ
Příspěvky: 20
Registrován: 13 pro 2005 20:15
Bydliště: Tak prej Hostivař už
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Los AnáhozZ »

Koukám ale že váha kola nepatří mezi standartně dodávaný informace výrobcem... :( Co nejvíc ovlivňuje hmotnost? Počet paprsků nebo větší cena = lepší a lehčí materiál????
Toyota Avensis Station Wagon 1.6 110 nadrženejch koní :lol:

Uživatelský avatar
SPEEDY
Příspěvky: 4731
Registrován: 06 srp 2004 11:06
Bydliště: Brno / Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Příspěvek od SPEEDY »

hihi, já přešel z 155/65 R13 na 195/45 R15 a auto objektivně líp drží v zatáčkách.. Ztrátu výkonu jsem nepostřehl ;)
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Příspěvek od sejki »

SPEEDY píše:hihi, já přešel z 155/65 R13 na 195/45 R15 a auto objektivně líp drží v zatáčkách.. Ztrátu výkonu jsem nepostřehl ;)
Jestli hulis tu kyticku co mas v avataru a ses vysmatej jak ten smajl tak se nedivim ze si nic nepostrehl...
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
ondrasic@
Příspěvky: 43
Registrován: 26 zář 2006 18:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Příspěvek od ondrasic@ »

sejki píše:
SPEEDY píše:hihi, já přešel z 155/65 R13 na 195/45 R15 a auto objektivně líp drží v zatáčkách.. Ztrátu výkonu jsem nepostřehl ;)
Jestli hulis tu kyticku co mas v avataru a ses vysmatej jak ten smajl tak se nedivim ze si nic nepostrehl...
:smich:

Uživatelský avatar
SPEEDY
Příspěvky: 4731
Registrován: 06 srp 2004 11:06
Bydliště: Brno / Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Příspěvek od SPEEDY »

Nehulím to svinstvo !
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Příspěvek od G3-Lower »

Břéťa píše:No ja presel z origo OZ 7x15 s pneu 195/50 15,5kg na ATS 7x15 s pneu 195/45 12,5kg... A rozdil fakt velkej...
V cem konkretne?
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Příspěvek od Bordel »

G3-Lower píše:
Břéťa píše:No ja presel z origo OZ 7x15 s pneu 195/50 15,5kg na ATS 7x15 s pneu 195/45 12,5kg... A rozdil fakt velkej...
V cem konkretne?
0:02.156s na Mosteckym autodromu :smich2:
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv vetsich kol na vykon

Příspěvek od Ivan »

Až mě, blbečkové, zase budete přemlouvat, ať si na Nexii dám místo 15" sedmnáctky, tak Vám vytisknu tento příspěvek od Taboo, abyste to měli černé na bílém :-)

Netušil jsem, že ten rozdíl bude až tak markantní.

spyker
Moderátor
Příspěvky: 1125
Registrován: 24 dub 2006 16:01
Bydliště: Bílina

Příspěvek od spyker »

a jakej by to mělo dopad na výkon kdyby seriový byly 15" a já bych tam dal 13" tomu snad taky ubírají výkon ne?

Odpovědět

Zpět na „Disky + Pneumatiky“