Oil pressure trouble :o(

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Oil pressure trouble :o(

Příspěvek od MarauderZ28 »

Potřeboval bych poradit se zvláštní věcí. Závada je pokles tlaku oleje. Podotýkám, že sem tlak nezávislým měřákem zatím neměřil takže vycházím z toho co na mě řve palubka. Nastartuju auto jezdím s ním vše OK, zastavím na semaforu, otáčky padnou na volnoběžný a začne problikávat kontrolka tlaku oleje. Přidám zhasne, zastavím bliká, pokud bez vypnutí motoru pokračuju v jízdě stav se zhoršuje, že kontrolka nebliká už je na volnoběžný což je 500ot, ale rozblikává se už u 1000 ot a u 500 ot už trvale svítí, auto mi napíše STOP engine a vypne mi zapalování, pokud bych ovšem než k tomuhle jevu dojde auto vypnul a chvilku bych počkal, nastartoval bych a nechal motor běžet na volnoběh tak se kontrolka nikdy nerozsvítí i když motor točí třeba 10 minut 500 ot, jakmile se rozjedu a zastavím na světlech začne opět blikat, prostě dokud nepohnu kolama je vše ok jakmile se rozjedu začne v nízkých otáčkách, někdy se stane že den vůbec nic dneska to zas bláznilo jak prdlý ... Nesetkali jste se někdo s podobným jevem, nevím zda se takhle může projevovat KO čidlo tlaku ? Jo jinak poprví sem to zaznamenal v době kdy auto půl roku stálo, pak do něj sednu jel sem na pojišťovnu a začlo to dělat, předtím nikdy. V servisce sem se dočetl, že problémama s tlakem trpěly ročníky 93-94 já mám 96 ... Oil pump: Low oil pressure may result from debris caught in Northstar engine oil pump pressure relief valve. (1993-94) jako radu doporučuju přeplnit motor olejem a pořádně ho prohnat ve vysokejch točkách ... no nevím no :o) Tak pokud by někdo měl zkušenost byl bych vděčen ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

maro něco podobného (takřka stejný problém) mě dělalo olejové čerpadlo, které když jsem rozebral tak jsem se divil, že vůbec tlačí, jak bylo vydřené po stranách
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 09:08, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Oil pressure trouble :o(

Příspěvek od MarauderZ28 »

to mám radost neb dostat se k olej čerpadlu bude vomrd jako prase ... :o((( jen nechápu proč to někdy dělá a někdy ne a hlavně proč když vypnu motor a nastartuju téměř okamžitě - je vše OK ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

tak začni čidlem, zkus napojit čidlo s měřákem (třeba vdo) a uvidíš, a pokud bude tlak oki tak je to čidlo, jinak oil pump na 95%
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

JEHLIK
Příspěvky: 265
Registrován: 19 bře 2004 20:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Oil pressure trouble :o(

Příspěvek od JEHLIK »

přemeř to nezavislim měřakem

měl jsem podobnej problem, a to že budik na volnoběh a a do 4500 otaček ukazoval spravne hodnoty jak má a při vyšších otáčkách tlak spadl na nulu a taky to blblo jen občas.

ukazala se po veškterych kontrolách a nezavyslích měření zavada na elektroinstalaci k budiku prostě špatnej kontakt -volnej - zaoxidovanej ovšem na oko se jevil naprosto v pořádku

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

stejný příznaky jsme měl s olejovou pumpou ,navíc to bylo trochu umocněný špatnejma ložiskamana vyvažovačkách co moc pouštěli

pokud to má olejovej chladič,tak bych zjistil jestli mu něco nezaclání... podobný príznaky extrémního poklasu mělo pár lidí na autě,kdž jim nějakej bordel znemožnil přístup vzduchu k chladiči..

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Oil pressure trouble :o(

Příspěvek od MarauderZ28 »

Actually it is an oil pressure switch and it is located on the oil filter adapter. It is much more common to fail than the pump. from the AC Delco web site it's actually called.......CONNECTOR,SWITCH-ENG OIL PRESS INDICATOR.

tak zkusím vyměnit celou tu přírubu neb jí mám doma ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

nemoze to byt preto (aj ked tomuto vobec nerozumiem), ze ked jazdis tak cerpadlo tlaci pomerne vysoky tlak (napr 6barov). zblbne z toho ten ventil (zabudne sa zavriet?) potom pri volnobehu ked cerpadlo tlaci 1 bar tak ten zblbnuty ventil robi neplechu.

ak nastartujes, tak je nizky tlak a ventil funguje tak ako ma.

ale najskor kecam kraviny :oops:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“