
Oil pressure trouble :o(
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Oil pressure trouble :o(
Potřeboval bych poradit se zvláštní věcí. Závada je pokles tlaku oleje. Podotýkám, že sem tlak nezávislým měřákem zatím neměřil takže vycházím z toho co na mě řve palubka. Nastartuju auto jezdím s ním vše OK, zastavím na semaforu, otáčky padnou na volnoběžný a začne problikávat kontrolka tlaku oleje. Přidám zhasne, zastavím bliká, pokud bez vypnutí motoru pokračuju v jízdě stav se zhoršuje, že kontrolka nebliká už je na volnoběžný což je 500ot, ale rozblikává se už u 1000 ot a u 500 ot už trvale svítí, auto mi napíše STOP engine a vypne mi zapalování, pokud bych ovšem než k tomuhle jevu dojde auto vypnul a chvilku bych počkal, nastartoval bych a nechal motor běžet na volnoběh tak se kontrolka nikdy nerozsvítí i když motor točí třeba 10 minut 500 ot, jakmile se rozjedu a zastavím na světlech začne opět blikat, prostě dokud nepohnu kolama je vše ok jakmile se rozjedu začne v nízkých otáčkách, někdy se stane že den vůbec nic dneska to zas bláznilo jak prdlý ... Nesetkali jste se někdo s podobným jevem, nevím zda se takhle může projevovat KO čidlo tlaku ? Jo jinak poprví sem to zaznamenal v době kdy auto půl roku stálo, pak do něj sednu jel sem na pojišťovnu a začlo to dělat, předtím nikdy. V servisce sem se dočetl, že problémama s tlakem trpěly ročníky 93-94 já mám 96 ... Oil pump: Low oil pressure may result from debris caught in Northstar engine oil pump pressure relief valve. (1993-94) jako radu doporučuju přeplnit motor olejem a pořádně ho prohnat ve vysokejch točkách ... no nevím no
Tak pokud by někdo měl zkušenost byl bych vděčen ....

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oil pressure trouble :o(
to mám radost neb dostat se k olej čerpadlu bude vomrd jako prase ... :o((( jen nechápu proč to někdy dělá a někdy ne a hlavně proč když vypnu motor a nastartuju téměř okamžitě - je vše OK ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Oil pressure trouble :o(
přemeř to nezavislim měřakem
měl jsem podobnej problem, a to že budik na volnoběh a a do 4500 otaček ukazoval spravne hodnoty jak má a při vyšších otáčkách tlak spadl na nulu a taky to blblo jen občas.
ukazala se po veškterych kontrolách a nezavyslích měření zavada na elektroinstalaci k budiku prostě špatnej kontakt -volnej - zaoxidovanej ovšem na oko se jevil naprosto v pořádku
měl jsem podobnej problem, a to že budik na volnoběh a a do 4500 otaček ukazoval spravne hodnoty jak má a při vyšších otáčkách tlak spadl na nulu a taky to blblo jen občas.
ukazala se po veškterych kontrolách a nezavyslích měření zavada na elektroinstalaci k budiku prostě špatnej kontakt -volnej - zaoxidovanej ovšem na oko se jevil naprosto v pořádku
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
stejný příznaky jsme měl s olejovou pumpou ,navíc to bylo trochu umocněný špatnejma ložiskamana vyvažovačkách co moc pouštěli
pokud to má olejovej chladič,tak bych zjistil jestli mu něco nezaclání... podobný príznaky extrémního poklasu mělo pár lidí na autě,kdž jim nějakej bordel znemožnil přístup vzduchu k chladiči..
pokud to má olejovej chladič,tak bych zjistil jestli mu něco nezaclání... podobný príznaky extrémního poklasu mělo pár lidí na autě,kdž jim nějakej bordel znemožnil přístup vzduchu k chladiči..
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oil pressure trouble :o(
Actually it is an oil pressure switch and it is located on the oil filter adapter. It is much more common to fail than the pump. from the AC Delco web site it's actually called.......CONNECTOR,SWITCH-ENG OIL PRESS INDICATOR.
tak zkusím vyměnit celou tu přírubu neb jí mám doma ...
tak zkusím vyměnit celou tu přírubu neb jí mám doma ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
nemoze to byt preto (aj ked tomuto vobec nerozumiem), ze ked jazdis tak cerpadlo tlaci pomerne vysoky tlak (napr 6barov). zblbne z toho ten ventil (zabudne sa zavriet?) potom pri volnobehu ked cerpadlo tlaci 1 bar tak ten zblbnuty ventil robi neplechu.
ak nastartujes, tak je nizky tlak a ventil funguje tak ako ma.
ale najskor kecam kraviny
ak nastartujes, tak je nizky tlak a ventil funguje tak ako ma.
ale najskor kecam kraviny
