
Motory favorit
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Motory favorit
Takže chci koupit favorita. Ze všech stran slyšim kup jakýhokoliv favorita, motor z filcky 1,3mpi a předělat na favorita. Je to problém? Co potřebuju k tomu? Motor z tý filcky se dá sehnat za pár šupů. Jak je to s tim karburátorem? Na kolik výdje lepší karbec? Jak moc je to efektivní jeho výměna? Chci favorita aby i trošku jel. Neříkám moc, ale rychlejc než ostatní favority a filcky. Nepotřebuju zase z toho mít závodní motor. Nějakejch 75ps by mi stačilo
Poraďte nějaký zkušenosti s těmahle motorama, stránky kde se víc dočtu apod. Díky

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
jde o to co chces. jestli motor za "prijatelnou"cenu, co jit cestou skloubeni motoru 1,3 Felicie a vnitrnosti 1,4 fabie - vice tady http://skoda-upravy.wz.cz/
pokud chces zustat u karbecu, tak to chce sehnat nekoho, kdo ti ty fackovy lekry dokaze poradne seridit, pak je to nadhera a pohoda, nebo zacit shanet neco ala weber, ale to je des laborovani (vse z doslechu, zadna osobni zkusenost)
pokud chces zustat u karbecu, tak to chce sehnat nekoho, kdo ti ty fackovy lekry dokaze poradne seridit, pak je to nadhera a pohoda, nebo zacit shanet neco ala weber, ale to je des laborovani (vse z doslechu, zadna osobni zkusenost)
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory favorit
btw. obrovskou vyhodou krizeni puvodniho bloku Favorit/Felicia a fabie je v tom, ze nemusis resit, ze mas nelegal motor. zvenku to nikdo nepozda....
Re: Motory favorit
Tak kup rovnou feldu,je mladsi,hezci a jsi o skok vepredu...Ritchma píše:Takže chci koupit favorita. Ze všech stran slyšim kup jakýhokoliv favorita, motor z filcky 1,3mpi a předělat na favorita. Je to problém? Co potřebuju k tomu? Motor z tý filcky se dá sehnat za pár šupů. Jak je to s tim karburátorem? Na kolik výdje lepší karbec? Jak moc je to efektivní jeho výměna? Chci favorita aby i trošku jel. Neříkám moc, ale rychlejc než ostatní favority a filcky. Nepotřebuju zase z toho mít závodní motor. Nějakejch 75ps by mi stačiloPoraďte nějaký zkušenosti s těmahle motorama, stránky kde se víc dočtu apod. Díky


Re: Motory favorit
O vzhled mi nejde a o stáří taky ne. Mam saxo, fávo potřebuju na denní ježdění, jenom prostě vim že fávo pojede podobně jako naše bejvalá filcka, takže bych chtěl aby jelo trošku líp. Nechci nic hyper, jenom prostě trošku to zlepšit. Co sem koukal tak cenově to neni tak drahý. Mě by zajímalo kolik by to třeba mělo koní a zrychlení kdyby se tam dala 280/280 vačka, snížila se tak o půl milimetru hlava, na karbec nějakej filtr, přivést vzduch k němu, třeba trošku zlepšit výfuk, odlehčit lehce setrvák, zvětšit a vyleštit kanálky. Pak by mě ale zajímalo jakou by to mělo spotřebuJirkaT píše:Tak kup rovnou feldu,je mladsi,hezci a jsi o skok vepredu...Ritchma píše:Takže chci koupit favorita. Ze všech stran slyšim kup jakýhokoliv favorita, motor z filcky 1,3mpi a předělat na favorita. Je to problém? Co potřebuju k tomu? Motor z tý filcky se dá sehnat za pár šupů. Jak je to s tim karburátorem? Na kolik výdje lepší karbec? Jak moc je to efektivní jeho výměna? Chci favorita aby i trošku jel. Neříkám moc, ale rychlejc než ostatní favority a filcky. Nepotřebuju zase z toho mít závodní motor. Nějakejch 75ps by mi stačiloPoraďte nějaký zkušenosti s těmahle motorama, stránky kde se víc dočtu apod. Díky
![]()

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Nebo by bylo lepší rovnou koupit to MPičko z filcky a to předělat na ten karbec? Je to nějak kompatiblní že by se to šlo předělat kdybych měl oba dva ty motory? Nebo je jinej motor co by tam šel šoupnout bez problémů? Jinej škodováckej kompatibilní motor asi neni ne?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Motory favorit
pak budeš jezdit za 10-12
.. výkonově počítej kolem 80psů

VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: Motory favorit
80ps bych bral kdyby ta spotřeba při klidný jízdě byla těch deset.BALI píše:pak budeš jezdit za 10-12.. výkonově počítej kolem 80psů
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Motory favorit
S tim bys byl určitě spokojenej, spotřeba klidně i okolo 8l...Ritchma píše:O vzhled mi nejde a o stáří taky ne. Mam saxo, fávo potřebuju na denní ježdění, jenom prostě vim že fávo pojede podobně jako naše bejvalá filcka, takže bych chtěl aby jelo trošku líp. Nechci nic hyper, jenom prostě trošku to zlepšit. Co sem koukal tak cenově to neni tak drahý. Mě by zajímalo kolik by to třeba mělo koní a zrychlení kdyby se tam dala 280/280 vačka, snížila se tak o půl milimetru hlava, na karbec nějakej filtr, přivést vzduch k němu, třeba trošku zlepšit výfuk, odlehčit lehce setrvák, zvětšit a vyleštit kanálky. Pak by mě ale zajímalo jakou by to mělo spotřebuJirkaT píše:Tak kup rovnou feldu,je mladsi,hezci a jsi o skok vepredu...Ritchma píše:Takže chci koupit favorita. Ze všech stran slyšim kup jakýhokoliv favorita, motor z filcky 1,3mpi a předělat na favorita. Je to problém? Co potřebuju k tomu? Motor z tý filcky se dá sehnat za pár šupů. Jak je to s tim karburátorem? Na kolik výdje lepší karbec? Jak moc je to efektivní jeho výměna? Chci favorita aby i trošku jel. Neříkám moc, ale rychlejc než ostatní favority a filcky. Nepotřebuju zase z toho mít závodní motor. Nějakejch 75ps by mi stačiloPoraďte nějaký zkušenosti s těmahle motorama, stránky kde se víc dočtu apod. Díky
![]()

foto.handbrakers.net
Rapid 130, 320i e90
Rapid 130, 320i e90
Re: Motory favorit
tetkon neco takovyho delam ale bude to karbec a na LPG tak sem tyky zvedavej jak to dopadne ale vsechny dily mam ze zavodniho pickup
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory favorit
Zbytečná mr*ačka... Radši si sežeň Golfa2 a TDI motor z Ochcávky nebo G4 ... Jde to tam, a pak kroutíš ramena jakej to krouťák.
A je to bezpečnější a větší brzdy jsou taky v pohodě, + dají se sehnati i dozadu kotouče a pak to jede i brzdí...
A je to bezpečnější a větší brzdy jsou taky v pohodě, + dají se sehnati i dozadu kotouče a pak to jede i brzdí...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: Motory favorit
to je mrdarna a k hovno takhle to je legalne za par supu a taky to jedeVecernicek píše:Zbytečná mr*ačka... Radši si sežeň Golfa2 a TDI motor z Ochcávky nebo G4 ... Jde to tam, a pak kroutíš ramena jakej to krouťák.
A je to bezpečnější a větší brzdy jsou taky v pohodě, + dají se sehnati i dozadu kotouče a pak to jede i brzdí...

Nejlepšího poměru výkon/cena (vzhledem k tomu, že to bereš jako druhý auto) získáš z "dokončení" motoru - slícovat sací potrubí s hlavou, vyleštit vč. kanálků a vyměnit vačku. V zásadě tohle s motory prováděli pro úpravu Sprint75, která těch vyslovených 75k dosahuje 

Škoda 110R coupé - Sportovní vůz pro náročné
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
sériově montované motory
Š 781.136
(od roku 1988 do července 1991)
příprava směsi karburátor (Pierburg 2E3, od průběhu roku 1989 Jikov 28-30) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
největší výkon 46 kW (63 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 100 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 96 i bezolovnatý
Š 781.135
(od roku 1990, 1992 neřízený katalyzátor do modernizace v roce 1993)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 43 kW(58 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 94 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 i bezolovnatý
verze s neřízeným katalyzátorem (42 kW (57 k) / 5000 min-1, 94 Nm / 3000 min-1) - jen bezolovnatý benzín
Š 781.135 E
(v průběhu 1991 (vývozní model) do konce roku 1992)
příprava směsi elektronickým karburátorem (Jikov), řízený katalyzátor
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 40 kW (54 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 90 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 bezolovnatý
Š 781.136 X
(od března 1993 do září 1994)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
změna vačkového hřídele, tedy časování ventilového rozvodu, odlišná regulace předstihu
největší výkon 50 kW (68 k) / 5500 min-1
největší točivý moment 105 Nm / 3500 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 95 i bezolovnatý
Š 781.135 B
(od 1993 do konce výroby)
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor, hliníkové rozvodové tyčky u sacích ventilů
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 40 kW (54 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 94 Nm / 3250 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 i bezolovnatý
Š 781.136 B
(konec 1993 začátek 1994)
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor, hliníkové rozvodové tyčky u sacích ventilů
kompresní poměr 9,7:1(rovná dna pístů)
největší výkon 50 kW (68 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 100 Nm / 3750 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 bezolovnatý
Výroba: Bylo vyrobeno 783.167 vozů Favorit, 219.254 vozů Forman, Forman Plus a Forman Praktik a 60.744 vozů Pickup.
závodní a jiné motory
pro Škodu Favorit 136 L/A - rallye
1989-1990
Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 11,7, karburátor Pierburg, výkon 77 kW (105 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 830 kg, maximální rychlost 130 až 170 km/h a zrychlení na stovku za 10 s.
pro Škodu Favorit 136 L/A - rallye
1993
Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, dvojitý karburátor Pierburg, výkon 88 kW (120 koní) při 7000 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3815x1620x1400 mm, hmotnost 750 kg, maximální rychlost podle převodů 150 až 210 km/h.
pro Škodu Favorit 136 L/A - okruhy
1993
Závodní okruhová verze pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, karburátor Pierburg, výkon 91 kW (123 koní) při 7500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, maximální rychlost podle převodů až 210 km/h.
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1991
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 11,8, dva dvojité karburátory Weber, výkon 123 kW (167 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 176 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 720 kg, maximální rychlost až 240 km/h a zrychlení na stovku za 6 s.
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1992
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 12,0, výkon 129 kW (175 koní) při 8000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, maximální rychlost 210 km/h.
pro Škodu Pick-Up Free Style 1.3, typ 787 - okruhy
1993
Závodní vozy pro národní okruhové závody Pick-Up Free Style připravovala firma Autospectrum 2000 Mariánské Lázně. Základem byl vůz Pick-Up odvozený z modelu Favorit, u kterého byla ložní plocha zakryta speciálním plastovým dílem. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,0, výkon 78 kW (106 koní) při 7000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, spotřeba 10 litrů/100 km a maximální rychlost 195 km/h.
pro Škodu Pick-Up Free Style 1.5, typ 787 - okruhy
1994-1995
Řadový čtyřválec Škoda s rozvodem OHV, objem 1490 cm³, vrtání i zdvih 78 mm, komprese 11,9, výkon 95 kW (129 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 148 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 780 kg, maximální rychlost 205 km/h a zrychlení na stovku za 9 s.
pro Škodu Forman 790.16. (1.6)
1993
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1600 cm³, výkon 73 kW (99 koní). Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 4160x1620x1420 mm, hmotnost asi 950 kg, maximální rychlost 200 km/h.
Model Škoda Forman (typ 785) s prototypovým motorem Škoda 790.16. Motor byl celohliníkový čtyřválec s rozvodem OHC, připravovaný pro nástupce řady Favorit/Forman. Motor nebyl zaveden do sériové výroby, Felicia 1.6 dostala starší a těžší koncernový litinový čtyřválec VW 1.6/55 kW
Š 781.136
(od roku 1988 do července 1991)
příprava směsi karburátor (Pierburg 2E3, od průběhu roku 1989 Jikov 28-30) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
největší výkon 46 kW (63 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 100 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 96 i bezolovnatý
Š 781.135
(od roku 1990, 1992 neřízený katalyzátor do modernizace v roce 1993)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 43 kW(58 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 94 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 i bezolovnatý
verze s neřízeným katalyzátorem (42 kW (57 k) / 5000 min-1, 94 Nm / 3000 min-1) - jen bezolovnatý benzín
Š 781.135 E
(v průběhu 1991 (vývozní model) do konce roku 1992)
příprava směsi elektronickým karburátorem (Jikov), řízený katalyzátor
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 40 kW (54 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 90 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 bezolovnatý
Š 781.136 X
(od března 1993 do září 1994)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
změna vačkového hřídele, tedy časování ventilového rozvodu, odlišná regulace předstihu
největší výkon 50 kW (68 k) / 5500 min-1
největší točivý moment 105 Nm / 3500 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 95 i bezolovnatý
Š 781.135 B
(od 1993 do konce výroby)
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor, hliníkové rozvodové tyčky u sacích ventilů
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 40 kW (54 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 94 Nm / 3250 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 i bezolovnatý
Š 781.136 B
(konec 1993 začátek 1994)
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor, hliníkové rozvodové tyčky u sacích ventilů
kompresní poměr 9,7:1(rovná dna pístů)
největší výkon 50 kW (68 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 100 Nm / 3750 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 bezolovnatý
Výroba: Bylo vyrobeno 783.167 vozů Favorit, 219.254 vozů Forman, Forman Plus a Forman Praktik a 60.744 vozů Pickup.
závodní a jiné motory
pro Škodu Favorit 136 L/A - rallye
1989-1990
Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 11,7, karburátor Pierburg, výkon 77 kW (105 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 830 kg, maximální rychlost 130 až 170 km/h a zrychlení na stovku za 10 s.
pro Škodu Favorit 136 L/A - rallye
1993
Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, dvojitý karburátor Pierburg, výkon 88 kW (120 koní) při 7000 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3815x1620x1400 mm, hmotnost 750 kg, maximální rychlost podle převodů 150 až 210 km/h.
pro Škodu Favorit 136 L/A - okruhy
1993
Závodní okruhová verze pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, karburátor Pierburg, výkon 91 kW (123 koní) při 7500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, maximální rychlost podle převodů až 210 km/h.
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1991
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 11,8, dva dvojité karburátory Weber, výkon 123 kW (167 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 176 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 720 kg, maximální rychlost až 240 km/h a zrychlení na stovku za 6 s.
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1992
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 12,0, výkon 129 kW (175 koní) při 8000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, maximální rychlost 210 km/h.
pro Škodu Pick-Up Free Style 1.3, typ 787 - okruhy
1993
Závodní vozy pro národní okruhové závody Pick-Up Free Style připravovala firma Autospectrum 2000 Mariánské Lázně. Základem byl vůz Pick-Up odvozený z modelu Favorit, u kterého byla ložní plocha zakryta speciálním plastovým dílem. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,0, výkon 78 kW (106 koní) při 7000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, spotřeba 10 litrů/100 km a maximální rychlost 195 km/h.
pro Škodu Pick-Up Free Style 1.5, typ 787 - okruhy
1994-1995
Řadový čtyřválec Škoda s rozvodem OHV, objem 1490 cm³, vrtání i zdvih 78 mm, komprese 11,9, výkon 95 kW (129 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 148 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 780 kg, maximální rychlost 205 km/h a zrychlení na stovku za 9 s.
pro Škodu Forman 790.16. (1.6)
1993
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1600 cm³, výkon 73 kW (99 koní). Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 4160x1620x1420 mm, hmotnost asi 950 kg, maximální rychlost 200 km/h.
Model Škoda Forman (typ 785) s prototypovým motorem Škoda 790.16. Motor byl celohliníkový čtyřválec s rozvodem OHC, připravovaný pro nástupce řady Favorit/Forman. Motor nebyl zaveden do sériové výroby, Felicia 1.6 dostala starší a těžší koncernový litinový čtyřválec VW 1.6/55 kW
Sorry ale jsi vůl. Pokud se dobře pamatuju, chceš levnou mrdku na rozvážení novin či čeho. Takže si koupíš Favorita. Já ty krámy nemusím, bo jsou předražený, ale budiž - chceš levnou mršinu s laciným provozem a dílama zadarmo. To se dá pochopit.Ritchma píše:Ježiš já nechci bůh víc co. Mam druhý auto chci jenom aby ten favorit nebyl tak pomalej. Na golfa seru.
Ale ty pak narveš do Favorita spoustu peněz a práce a výsledkem bude stále jen prašivý fáčko, který bude akorát trochu silnější, ale zase bude žrát (na poměry takovýho motoru) jak hovado. Navíc pak zjistíš, že ti nevyhovuje jak to sedí, protože je to nestabilní krám, takže na to koupíš podvozek, poladíš brzdy ... No ve výsledku do toho utopíš tak 80k (když to půjde špatně, tak to taky může bejt kilo) a budeš mít auto, který pořád nepojede, nebude sedět a bude žrát, nemluvě o tom, že to bude pořád tragicky nepohodlný.
Má to smysl??
No jo já už sem takovej. Za dva roky sem utopil v saxu za úpravy a opravy víc než vůbec stálo. Ale na toho favorita neplánuju zrovna moc věcí.bob ash píše:Sorry ale jsi vůl. Pokud se dobře pamatuju, chceš levnou mrdku na rozvážení novin či čeho. Takže si koupíš Favorita. Já ty krámy nemusím, bo jsou předražený, ale budiž - chceš levnou mršinu s laciným provozem a dílama zadarmo. To se dá pochopit.Ritchma píše:Ježiš já nechci bůh víc co. Mam druhý auto chci jenom aby ten favorit nebyl tak pomalej. Na golfa seru.
Ale ty pak narveš do Favorita spoustu peněz a práce a výsledkem bude stále jen prašivý fáčko, který bude akorát trochu silnější, ale zase bude žrát (na poměry takovýho motoru) jak hovado. Navíc pak zjistíš, že ti nevyhovuje jak to sedí, protože je to nestabilní krám, takže na to koupíš podvozek, poladíš brzdy ... No ve výsledku do toho utopíš tak 80k (když to půjde špatně, tak to taky může bejt kilo) a budeš mít auto, který pořád nepojede, nebude sedět a bude žrát, nemluvě o tom, že to bude pořád tragicky nepohodlný.
Má to smysl??
Úpravy -
podvozek do 10tis (jetej se pohybuje klidně za šest)+strmý řízení cca 3k
motor do 10tis
Brzdy do 5tis
Kola - budou plechy 14" z něčeho protože mam slušný 14" pneu doma
Interiér - možná tam dám skořepinu kterou mam doma jinak je OK
Exteriér - tam se bude spíš ubírat nesmysly který tam dal předchozí majitel
Takže za úpravy to vidim na takovechj 30tis v průběhu tak dvou sezón. Nic nehodlám honit potřebuju to už nejen na noviny ale i na to že denně potřebuju jezdit a nechci saxo tak moc ničit tim. Tragicky nepohodlný mi absolutně nevadí, saxo mam tvrdý jak kráva a prostě sem zvyklej, bude to znít divně ale tak zvyklej že když mě někdo veze alespoň autem střední třídy dělá se mi špatně jak to jede hladce. A že to nepojede mi nevadí sem zvyklej z půjčený filcky a žrát to může třeba deset. Už sem si to celý promyslel, ale díky že se o mě tak staráš bobe

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory favorit
Placenta: koukam znalec
ja mel prehled jen o tech seriovejch musim si to projet 


No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
tadyten motor měl jeden čas kámoš na dílně adělali jsme na něm repasi..celkem zajímavé...škoda že neměl $$$ na dodělání..bylo by to zajímavý v Š100 , nabo ve favu na vrchy kam měl původně v kámošově projektu jít...Placenta píše:sériově montované motory
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1992
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 12,0, výkon 129 kW (175 koní) při 8000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, maximální rychlost 210 km/h.


- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory favorit
Placenta: koukam znalec
ja mel prehled jen o tech seriovejch musim si to projet 


No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jasně von Golf je proti Fávu pancéř auto, Ty kluku jsi fakt úchylVecernicek píše:Pravda pravda...ve Fávu to budeš mít opravdu rychle za sebouRitchma píše:Ježiš já nechci bůh víc co. Mam druhý auto chci jenom aby ten favorit nebyl tak pomalej. Na golfa seru.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory favorit
kdepak znalecPJ píše:Placenta: koukam znalecja mel prehled jen o tech seriovejch musim si to projet
