turbo garrett GT25R

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AdieuD »

milonovo píše:Když nebudem řešit to turbo samotný(to vypadá že je O.K),cena je téměř stejná,přičemž je to jakoby bez záruky,když zohledníš poštovný při případným řešení reklamace.Jednak neposílá do ČR,aspoň to nikde nepíše a i kdyby připočítej poštovný+clo+dph což může když se na celnici špatně vyspěj(na ničem jiným to totiš nezáleží) dělat klidně dalších 200USD.Nechci dělat chytrýho,ale mám to za sebou.
Ja jsem psala, ze bych radeji koupila v CR... (alespon muzu jet osobne to turbo omlatit o hlavu). S tim posilanim-to by se dalo vyresit, protoze v usa by se nam o to nekdo postaral.
Cena stejna zas neni.. kdyz beru v potaz to DPHcko, ktery si vazne nijak neodepisu... :twisted:
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

:D Promiň,nejsem škodolibej,ale fakt se musím smát. S poštovným minimálně 100usd a i když počítám,že by se to "nějak" vyřešilo a neplatila si ani korunu na clu a dani jsi o necelé 2 tis levnější než já s daní. Čili jinými slovy,pokud by se jednalo o oficální dovoz JSEM LEVNĚJŠÍ NEŽ EBAY a to mi prosím řekni ještě o nějaké věci,kterou koupíš u nás se zárukou levněji než na ebay,byť není tak technologicky náročná jako turbo.
A teď k závažnějším věcem,6 feedbacků zpět někdo píše cituji "never got it" a nevím,co přesně si mám představit pod pojmem dual ball bearing (protože se mi nevyhnutelně vybavuje,že to je fake) a zda turbo,které ti dojde,bude opravdu nové a ne repasované,navíc u něho chybí wastegate(narozdíl od mé nabídky) a je to menší turbo,než jsem napsal já (0.54vs0.60 AR).
Hodně štěstí a prosím nebuď taky škodolibá a poděl se po dodání o svou špatnou zkušenost,ať si na tomto foru poslední,kdo naletí..bleh :alien:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

habitat3 píše:Omlouvam se ze pisu sem,ale kdyz to tu je zeptam se...
jake turbo byste dali do auta suzuki swift 1,3 16V..?
parametry jsou zde http://www.jablkon.cz/swift/parametry/par_motor.html
jinak ja se provadi montaz turba..?diky

*re
a jak je to s turbem,jde dat do kazdeho auta..?
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo garrett GT25R

Příspěvek od PJ »

Beaver píše:...Potrebujes nejaky to turbo, pak FMIC, hardpipe kit, BOV (no, ne nezbytne..), upgrade EFI, ECU,...
Tak ani ten FMIC by nebyl az tak nezbytne nutnej ne? jenom nevim co ma bejt ten hardpipe kit?? myslis trubky od turba do sani?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo garrett GT25R

Příspěvek od Lukaash »

AdieuD píše:
habitat3 píše:
Ivan píše:Tak turbo můžeš dát do jakéhokoli auta, ale nemusí to vydržet motor... :-)
a jake upravi se jeste musi udelat kdyz se dava do auta turbo..?
hledej. Do meho auta se nikdy nedavalo turbo. A i tak jsem si nasla o tom toho dost.. ono je to vsude vicemene podobne...
Before asking dumb question use google 8)


P.S. asi nekdo nemate zkusenost, kdyz je turbo nad hydraulickym cerpadlem? Prave resime, jeslti mu to bude delat dobre :lol:
co pouzit toto http://www.heatshieldproducts.com/turbo ... ld_kit.php , nebo vyrobit (koupit) plechovy stit...

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo garrett GT25R

Příspěvek od PJ »

Beaver píše:...Potrebujes nejaky to turbo, pak FMIC, hardpipe kit, BOV (no, ne nezbytne..), upgrade EFI, ECU,...
Tak ani ten FMIC by nebyl az tak nezbytne nutnej ne? jenom nevim co ma bejt ten hardpipe kit?? myslis trubky od turba do sani?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo garrett GT25R

Příspěvek od blázen »

PJ píše:
Beaver píše:...Potrebujes nejaky to turbo, pak FMIC, hardpipe kit, BOV (no, ne nezbytne..), upgrade EFI, ECU,...
Tak ani ten FMIC by nebyl az tak nezbytne nutnej ne? jenom nevim co ma bejt ten hardpipe kit?? myslis trubky od turba do sani?
to je debata.. ten vzduch je třeba dobře chladit, navíc..když už všecko koupíš ..pochybuju že budeš šetřit na IC
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: turbo garrett GT25R

Příspěvek od Beaver »

PJ píše:
Beaver píše:...Potrebujes nejaky to turbo, pak FMIC, hardpipe kit, BOV (no, ne nezbytne..), upgrade EFI, ECU,...
Tak ani ten FMIC by nebyl az tak nezbytne nutnej ne? jenom nevim co ma bejt ten hardpipe kit?? myslis trubky od turba do sani?
Viz blazen. Setrit na IC ma smysl jen kdyz bude mit opravdu piditurbo a foukat piditlak a budes koukat hlavne na to, jak mas vylestenej u toho turba housing nez na performance. Hardpipekit jsou trubky a opet plati, ze je lepsi je rovnou udelat kovovy a napojit slusnyma spojkama na IC a sani, nez tam davat nejdriv gumovy a pak posleze zjistit, ze po zvednuti tlaku ti vsechny vylitaji ven a budes shanet kovovy.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo garrett GT25R

Příspěvek od AdieuD »

Lukaash píše: co pouzit toto http://www.heatshieldproducts.com/turbo ... ld_kit.php , nebo vyrobit (koupit) plechovy stit...
plinka na turbo... No nevim, jestli mu nebude vadit, ze se bude kumulovat teplo. Spis nejake odstineni plechem...
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo garrett GT25R

Příspěvek od PJ »

Beaver: jasny, nemyslel sem to tak ze to je zbytecny, ale spis ze by to slo, ale ja bych to tak taky nedelal :wink:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Erik
Příspěvky: 113
Registrován: 10 bře 2005 22:03
Bydliště: Holandsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Erik »

http://www.hg-motorsport.de/joomla/ ma levni turbo-kits.

Kamoci koupily par turba s Brazilie: http://www.mvaux.com
Nejsou to nejnovejsi, ale normalka Garrets a v pohode.

S dovozem, kits jsou levnejsi nes v Evrope.

:D

Vsak se na to podivejte, mozna to neco pro vas bude :D

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Erik píše: Nejsou to nejnovejsi, ale normalka Garrets a v pohode.
:D


no trochu pochybuju o tom že to bude ORIGO Garette ale bude to jen jejich napodobenina nebo koupená licence...o jejich kvalitách je zpousta debat můj názor:na nějaký lehčí úpravy budiž ale na vyšší tlaky a vyšší topend výkony nedoporučit....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“