jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
jak sem psal již v pokecu vlastním jeden z modelu Audi 200 2,2 turbo
samozrejme prome neni problém zvednout tlak na turbu ale mam problem s řj. jak mile zvednu tlak a prekročim určitou hodnotu tak mi řj vypne zapalování
jo a nejsem lama čerpadlo v nádrži jsem vymenil za silnější neci propálit písty tet k tomu benzínu potrebuji dostat vzduch
tak co ? poradíte mi někdo ??
samozrejme prome neni problém zvednout tlak na turbu ale mam problem s řj. jak mile zvednu tlak a prekročim určitou hodnotu tak mi řj vypne zapalování
jo a nejsem lama čerpadlo v nádrži jsem vymenil za silnější neci propálit písty tet k tomu benzínu potrebuji dostat vzduch
tak co ? poradíte mi někdo ??
R5 je řízená střela;)
Re: jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
Výměnou čerpadal to neoblbneš..SConan píše:jak sem psal již v pokecu vlastním jeden z modelu Audi 200 2,2 turbo
samozrejme prome neni problém zvednout tlak na turbu ale mam problem s řj. jak mile zvednu tlak a prekročim určitou hodnotu tak mi řj vypne zapalování
jo a nejsem lama čerpadlo v nádrži jsem vymenil za silnější neci propálit písty tet k tomu benzínu potrebuji dostat vzduch
tak co ? poradíte mi někdo ??
nevím jak je to u tvé audi ale obecen to funguje tak, že po překročení jistého plnícího tlaku by mělo dojít k odpojení přívodu paliva, případně zapalování. takže tímto to neoblbneš,
obecne existují adaptéry zvané Fuec Cut defender ( FCD ) který se napojuje mezi váhu vzduchu ( nebo jiné čislo určující kolik šlo vzduchu do motor ) a ten modifikuje signál tak že ECU si "myslí" že s eješte kritické hondoty nedosáhlo.
Pokud ti to skutečně dělá toto tak bych otázku nepokládal "jak zvendout tlak", protože to se ti zjevně podařilo, otázka je jak donutit jednotku aby "tvuj" tlak akceptovala - tady si dej ale pozor bays to s tím tlakmenepřehnal, navrhoval byhc spíše tlak naladit na dolní hranici fuelcutu ( tesne pod nej ) a chvilku jezdit, sehnat FCD a měřák teploty výf plynu ( EGT ) a AF měřák ( poměr palivo vzduch ) a potom pomalinku krokově s ohledem na získaná data postupovat výše, nebo bys taky mohl behem okamžiku propálit písty a poslat motor do háje.
popisuju to asi dost alicky, ale takhel bych to řekl svými slovy, Taboo by ti to jiste rozebral víc do hloubky

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
prolez ebay.de, na ebay.com toho moc nebude a já nemecky neumím, v angličtine je to "fuel cut defender"..
Nebo skus konktaktovat Leona4x4, an supru to kdysi vyrábel ( a nedávno mi to i posílal ) tak snad by to dokázal udělatz i na tu audi, pokud by měl popis signálu - jak se má chovat..
Nebo skus konktaktovat Leona4x4, an supru to kdysi vyrábel ( a nedávno mi to i posílal ) tak snad by to dokázal udělatz i na tu audi, pokud by měl popis signálu - jak se má chovat..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
mno pokud se nemýlim tak si tlak hlídá jednotka sama od turba de hadička a ta de přímo do řj. a to je trochu kámen ůrazu
kdyby bylo nekde cidlo tak vim že se dá ochcat ale tohle to nevim
jinak neci tlak zvedat nijak vírazne ale 1,5 atmosféry je sakra málo teda aspon doufám že to řj měří v atmosférách jinak původne bylo 1,4 já se dostal zatim na 1,6 pak hrc a cink a zase vypla motor
a cerpadlo sem dal silnejsí stejne sem ho musel menit po týdnu jezdení mi původní odeslo
kdyby bylo nekde cidlo tak vim že se dá ochcat ale tohle to nevim
jinak neci tlak zvedat nijak vírazne ale 1,5 atmosféry je sakra málo teda aspon doufám že to řj měří v atmosférách jinak původne bylo 1,4 já se dostal zatim na 1,6 pak hrc a cink a zase vypla motor
a cerpadlo sem dal silnejsí stejne sem ho musel menit po týdnu jezdení mi původní odeslo
R5 je řízená střela;)
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
co na tu hadici nasadit nějakej ventil
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
hmmpoku djendotka snímá přímo čidelm tlak tak bude potřeba oblbnou tto čidlo - ale pokud ti vede hadička do řj tak bych vzal hoodne dlouhou kapiláru a napíchnul bych ji do té hadičky, taou kapilárou bude inukat tlak ( takže čidlo v ŘJ zaznamená nižší tlak než ve skutečnosti ) apotom je to dost o poečlivosti a opratrnosti, budíkem si hlídáš plnící tlak ( projedeš skoukneš kolik plní ), potom kapiláru o 0,5cm zkrátíš a pozoruješ změnu - čím delší kapilára, tím méně tlaku pujde bokem, čím více ji budeš zkracovat tím více tobude čidlu lhát, ale pozor nrní to lineární, spíše byhc řekl že se to pohybuje po kvadratické funkci ( čím je kapilára kratší, tím větší zmenu tlaku zpusobí odstřihnutí stejného délkového dílu.SConan píše:mno pokud se nemýlim tak si tlak hlídá jednotka sama od turba de hadička a ta de přímo do řj. a to je trochu kámen ůrazu
kdyby bylo nekde cidlo tak vim že se dá ochcat ale tohle to nevim
jinak neci tlak zvedat nijak vírazne ale 1,5 atmosféry je sakra málo teda aspon doufám že to řj měří v atmosférách jinak původne bylo 1,4 já se dostal zatim na 1,6 pak hrc a cink a zase vypla motor
a cerpadlo sem dal silnejsí stejne sem ho musel menit po týdnu jezdení mi původní odeslo
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
mno napadlo me jenže za hdicka ma pruměr vnějsí cca 5 mm a když sem ji zaskrtil tak to delalo bordel na volnobeh....Fazeey píše:co na tu hadici nasadit nějakej ventil
R5 je řízená střela;)
Re: jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
potom je samozřejm ědruhá možost řešit to elektronicky, otevřít řj a oblbovat signál z čidla, ale to zase není moje parketa..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
hmm jakej je vnitřní prumer?SConan píše:mno napadlo me jenže za hdicka ma pruměr vnějsí cca 5 mm a když sem ji zaskrtil tak to delalo bordel na volnobeh....Fazeey píše:co na tu hadici nasadit nějakej ventil
Použij VSV ventil ( osobne je beru z japoncu ), pokud použiješ ventil s promnelivým uzaíráním tak lze pomocí potenciometru postupne přiškrcovat - takhel by to šlo u dělat i hezky ovládání z místa řidiče ale pokud píšeš že to škytá tak to neřešit přiškrcením al enaopak otevíráním a unikem mimo..( co třeba naopak silnejší hadičku? ( větší vnitřní prumer ) bude trvat delší dobu než tam ten tlak vznikne, al emylsím že ta dob abude zanedbatelná..

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
Kurna mel jsem ji od kámoše, takže netuším 
jinak ty VSv s emi doma válej, pokud by směl zájem , jinak každé sišné vrakovište a je jich pár na celicách..
Bohužel já jsme zatím zprovoznil jen zapnuto / vypnuto ( používám to jako regulaci tlkau turb z pozice řidiče, bud jedu n a0,5baru nebo 1,0 baru
mám třípolohový přepínač tak uvažuju ješte o 1,3baru ale to už budu muset mít FCD..

jinak ty VSv s emi doma válej, pokud by směl zájem , jinak každé sišné vrakovište a je jich pár na celicách..
Bohužel já jsme zatím zprovoznil jen zapnuto / vypnuto ( používám to jako regulaci tlkau turb z pozice řidiče, bud jedu n a0,5baru nebo 1,0 baru

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
no to zni dobře jakou bys udělal cenu a jak velkej je vstupní průměr k tomuto ventilu cca v mm
jen info pokusim se nejprve vyskouset tu kapiláru
co myslíš mohlo by fungovat ?
rekneme ze použiji hadicku s menším pruměrem řěkneme cca 20 cm
hadici k řj. prerusim a tímto výmislem ji nastavím ale v tom vímysli rozeseju male otvůrky čímž by se měl tlak strácet otázkou je kolik děr a
zase aby to pri nizkém tlaku fungovalo?
jen info pokusim se nejprve vyskouset tu kapiláru
co myslíš mohlo by fungovat ?
rekneme ze použiji hadicku s menším pruměrem řěkneme cca 20 cm
hadici k řj. prerusim a tímto výmislem ji nastavím ale v tom vímysli rozeseju male otvůrky čímž by se měl tlak strácet otázkou je kolik děr a
zase aby to pri nizkém tlaku fungovalo?
R5 je řízená střela;)
co s táče kapiláry začínal jsme na délce 75cm a skončil a cca 52,5cm...SConan píše:no to zni dobře jakou bys udělal cenu a jak velkej je vstupní průměr k tomuto ventilu cca v mm
jen info pokusim se nejprve vyskouset tu kapiláru
co myslíš mohlo by fungovat ?
rekneme ze použiji hadicku s menším pruměrem řěkneme cca 20 cm
hadici k řj. prerusim a tímto výmislem ji nastavím ale v tom vímysli rozeseju male otvůrky čímž by se měl tlak strácet otázkou je kolik děr a
zase aby to pri nizkém tlaku fungovalo?
ten ventil ti nechám klidne za 200,- problém je že je to regulace skokem, takže sice vyřadíš FCD ale nezaručím ti že tím ventilem s enedostaneš až nad hodnotu co vydrří písty ..

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
noa co si poridit redikcni ventil, treba na saabtuning.cz je prodavaji, dokonce mi poslali i grafy jak fungujou a redukujou, jinak je taky moznost rozebrat ridici jednotku zjistit jaky pouziva cidlo, upravit vystup cidla v ridici jednotce (potom samo musis upravit bohatost smesi)
věř tomu že pomuže, nejsinejší doma stavená MKIII takhle jezdila podávala výkonySConan píše:jak sem psal výše neci to zvedat o moc max o 0,5 atmosféry a to si můžu nastavit na turbu aby víc nedalo nebo pop of ventilu.
mno skusim tu kapiláru a uvidim kdyžtak se ti ozvu
(tak jednoduche reseni jakoje kapilára se mi nece věrit zě to pomůže no necháme se překvapit.)

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Violator
- Příspěvky: 216
- Registrován: 28 čer 2005 17:28
- Bydliště: Praha inteligence : pravděpodobná
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
hele nechci ti do toho kecat, ale já tuhle audi měl. předtim i 200 10V, a i jiný a doporučuju se do toho nesrat. jak se ti tam zvencne elktrika, tak seš úplně v prdeli a nikdo to nerozchodí. to je bolest všech audi. to auto jede jako kráva pokud má turba ok.netřeba zvedat tlak. spíš bejt tebou kouknu na nějaký německý forum a hodim tam dotaz. pár upravenejch na 550-600 koní v německu jezdí. ale to sou úpravy komplet. já jí dal pryč právě kvůli tý elektrice. prostě si nikdo nevěděl rady a to ani audi speciálka a dokonce ani autorizovanej servis byl v prdeli
až bude FAJFKA chtít.......tak všem ujedu 

tak sem zjistil že jeden servis tady v budějcích to resí na stejným motoru akorát na novějsím modelu a rovnou tu jednotku cipujou
tak sem zvědav jak bude majitel auta spokojen a kdyžtak taky zainvestuji
ale nazdá se mi rikal že když jí hodně žene tak mu svítí svody za turbem do cervena a pokud nekecá tak tomu turbu moc nedávám.....
tak sem zvědav jak bude majitel auta spokojen a kdyžtak taky zainvestuji
ale nazdá se mi rikal že když jí hodně žene tak mu svítí svody za turbem do cervena a pokud nekecá tak tomu turbu moc nedávám.....
R5 je řízená střela;)
Re: jak zvednout tlaky turbana AUDI 200
Hehe, to nám svítí i na supřinách a ty turba neco vydržej 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz