Velmi zajímavý hatch EP3. Přesto, že je to olepené víc, než by se mi líbilo, tak auto má něco do sebe jako celek mě dost zaujalo. Ne že bych chtěl mít svojí Hondu takovou, ale prostě se mi to líbí. Co vy na to stajleři?
EDIT: ještě jednu pěknou fotečku jsem našel...
Naposledy upravil(a) Ondras dne 15 lis 2006 10:43, celkem upraveno 1 x.
no na to jak je to přeplácaný hlavně nálepkama se mně to líbí, až na ty červený středy kol, máš i parametry motoru? a o kolik je to lehčí díky použití toho karbonu?
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
JDM DC2 Recaro SRD seats (black with red stitching)
Custom Wedge Brackets
Nardi steering wheel
NRG Locking Hub
NRG carbon fiber quick release
Momo hub
Stripped interior painted black
Ignited led switches with push start button
JDM Honda Shift boot
OEM Honda HOP Shift knob
2 Sparco 4pt clubman harnesses
Autometer Shiftlight
Autometer Phantom II Gauges
Boost/Air-Fuel/ Water Temp/ Oil Pressure/ EGT
Custom Audio system in progress
Custom Headliner in Blue Suede
Custom Door Inserts in Blue Suede
Custom Pillars in Carbon Fiber Vinyl
Custom Sun Visors in Blue Suede and Carbon Fiber Vinyl
Engine
K20a3 Motor and transmission
Greddy Turbo Kit
Greddy Intercooler
Greddy Type RS blow off valve
Greddy Blue E-manage
Apexi Turbo Exhaust with 2.5 inch piping
NRG EPAC voltage stabilizer system
NRG grounding system and wires
NRG oil catch can
Mugen Reservoir Socks
Custom Powdercoated blue Valve cover
Spoon Carbon Kevlar Spark plug cover
AEM Fuel Rail
Mugen Oil Cap
Mugen Radiator Cap
Suspension
Megan Racing 32 way adjustable coil over system
DC Sports front titanium strut tower bar
MR Alex Rear Strut Bar
MR Alex C Pillar Bar
Custom rear upper “upper” strut bar
SportMax P002 15x8 ;0 offset
JLine SL10 17x8.5 wheels
Buddy club extended nuts
Auto Power 4point roll bar
ARP extended Wheel Studs
tohle spis to tuningu nez stylingu
K20A3 nevim co je, ale K20A2 se daval do type-r s 200ponikama..
jinak seznam uprav motoru je hustej.. turbo atd.. to bude mit brutal vykon - tipoval bych min. 500k
pripomina mi to horsky kolo moji babicky s odrazkama atd... mysim, ze tohle auto jde udelat mnohem lip...
| http://krulis.net|dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
| http://krulis.net|dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
vagi píše:tohle spis to tuningu nez stylingu
K20A3 nevim co je, ale K20A2 se daval do type-r s 200ponikama..
jinak seznam uprav motoru je hustej.. turbo atd.. to bude mit brutal vykon - tipoval bych min. 500k
A2 ma lepsi brzdy, ma snad jinou hlavu a ventily, VTEC spina pozdeji, vetsi koprezi a vetsi vykon o 40hp
K20A3 (tusim) 160hp/6500 ot/min a 9.8:1 oproti 11:1 a 200hp/7400 ot/min u K20A2
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
vagi píše:tohle spis to tuningu nez stylingu
K20A3 nevim co je, ale K20A2 se daval do type-r s 200ponikama..
jinak seznam uprav motoru je hustej.. turbo atd.. to bude mit brutal vykon - tipoval bych min. 500k
A2 ma lepsi brzdy, ma snad jinou hlavu a ventily, VTEC spina pozdeji, vetsi koprezi a vetsi vykon o 40hp
K20A3 (tusim) 160hp/6500 ot/min a 9.8:1 oproti 11:1 a 200hp/7400 ot/min u K20A2
K20A3 maji americke verze EP3 02+ Si a RSX a maji petistupnovy manual o celkovem vykonu +- 160HP.
K20A2 obsahuji napriklad EU verze CTR a ITR (ta se u nas neprodava). K20A2 ma sestistupnovy manual a kompletne jiny mechanismus VTEC oproti K20A3 .
Na www.ephatch.com lze ziskat podrobnejsi informace. Napriklad kastle jsou sice podobne EU vs. US, ale v hodne odlisne v detailech. Predni bumpery/spoilery z US jdou na EU pouze s hardcore upravama apod.