
Snížení střechy,jak na to?
Snížení střechy,jak na to?
Protože se mi hodně líbí tento silný stylingový doplněk nebo spíše totální překopání vzhledu auta,zajímalo by mě jak se to vlastně dělá. Máte s tím někdo zkušenost? Není mi totiž vůbec jasné co se musí udělat aby po uřezání a nakrácení sloupků zase střecha sedla na místo. Je přece kratší... C sloupek se navíc většinou směrem nahoru zužuje a třeba dveře a okna se musí upravit taky...
Přikládám svou VT lol
úpravu modelu auta které mám,takhle nějak bych to chtěl.


BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Dela se to "jednoduse".
1. Ufiknes strechu.
2. Rozriznes ji podelne i napric.
3. Vlozis kriz novyho plechu, tvarovanyho podle zaobleni origo strechy, protoze potrebujes vetsi strechu.
4. Zkratis sloupky.
5. Zkratis dvere na vysku, primerene tomu uriznes jejich skla, pripadne nechas vyrobit novy na zakazku - totez u celniho skla, u kteryho se tezko vyhnes zakazkove vyrobe a proto pokud nesezenes nekoho, kdo ti ho vyrobi, mas velice ztizenou situaci.
6. Upravenou strechu navaris na zkraceny sloupky.
7. Hotovo - zbyva, zatmelit, nastrikat, nasadit sklo.
1. Ufiknes strechu.
2. Rozriznes ji podelne i napric.
3. Vlozis kriz novyho plechu, tvarovanyho podle zaobleni origo strechy, protoze potrebujes vetsi strechu.
4. Zkratis sloupky.
5. Zkratis dvere na vysku, primerene tomu uriznes jejich skla, pripadne nechas vyrobit novy na zakazku - totez u celniho skla, u kteryho se tezko vyhnes zakazkove vyrobe a proto pokud nesezenes nekoho, kdo ti ho vyrobi, mas velice ztizenou situaci.
6. Upravenou strechu navaris na zkraceny sloupky.
7. Hotovo - zbyva, zatmelit, nastrikat, nasadit sklo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak to vypadá celkem "snadno" proveditelné. Zapomněl jsem dodat že mám šíbr - zřejmě problém. Ten se asi musí odstranit že? A ta okna... To asi bude potíž,nevím vůbec kde to lze vyrobit. www.autoskla.cz to asi zakázkově nevyrábí předpokládám. A co dveře? Přetvarováním střechy se musí asi i rámy oken přetvarovat. Kdyby se toto nedělalo a jen se to v nezměněném tvaru nasadilo tak stačí asi okna jen v podstatě nedovírat až nahoru a je o problém méně. A dále - čím se řežou autoskla? Pochybuju že obyčejným řezákem na sklo.
Pokud ale jde o čelní a zadní sklo tak to by se asi muselo dělat nové protože po snížení se zcela změní jejich prohnutí v krajích co do velikosti takže přiřezávat nelze.
Koukám že to zase taková sranda nebude.Nebo existuje firma co by to dělala včetně zasklení?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: Snížení střechy,jak na to?
co sem cet tak je to kurva hodne prace a navic asi potrebujes jeste jednu nebo dve strechy ze stejnyho auta. Na toho jaguara spotrebovali dalsi dve..
Sklo asi nerozrezes, plocha strechy se zvetsi.. nedovirat okna? to je blbost prece se okna spousti dolu tak musi zustat naboku mezera.
Nekdo to na zakazku dela, uz udelal u nas nejaky ty brouky, ale bude to asi mastny
Sklo asi nerozrezes, plocha strechy se zvetsi.. nedovirat okna? to je blbost prece se okna spousti dolu tak musi zustat naboku mezera.
Nekdo to na zakazku dela, uz udelal u nas nejaky ty brouky, ale bude to asi mastny
156 f benzinu na letnich drifto dost
Střechy by nebyl problém,těchto aut je poměrně hodně po zahradách a hnijou jen spodky a kolem oken,takže střecha jako taková by se dala sehnat určitě. O jedné vím.
Možná by se to na ní dalo zkusit nanečisto a kdyby se povedlo to vyřešit tak ji tam dát místo té na autě.
Zeptám se na ní.
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: Snížení střechy,jak na to?
vsechny skla budes muset mit 100% na zakazku.Neni to jak u Rapida,kde bocni skla nemaji bombirung ze strany.
- krulis
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 09 kvě 2005 13:32
- Bydliště: 82°12'N 23°59'E
- Kontaktovat uživatele:
vyplati se ti s tim takhle sachovat ? to radsi udelej poradne peknej kabat, podvozek, motor a budes vic happy, nez kdyz budes mit nizsi strechu - stejne to moc lidi nepozna 
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
Re: Snížení střechy,jak na to?
většinou se pak dávaj plastový skla... ty se daj udělat na míru...
ale můj názor na to je.. TEĎ MÁŠ KRÁSNÝ AUTO, NEKURVI HO TÍM ZBYTEČENĚ.... ;o)
ale můj názor na to je.. TEĎ MÁŠ KRÁSNÝ AUTO, NEKURVI HO TÍM ZBYTEČENĚ.... ;o)
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion pokud by jsi uvazoval opravdu o tech sklech,zkus trebaConscious píše:Tak to vypadá celkem "snadno" proveditelné. Zapomněl jsem dodat že mám šíbr - zřejmě problém. Ten se asi musí odstranit že? A ta okna... To asi bude potíž,nevím vůbec kde to lze vyrobit. www.autoskla.cz to asi zakázkově nevyrábí předpokládám. A co dveře? Přetvarováním střechy se musí asi i rámy oken přetvarovat. Kdyby se toto nedělalo a jen se to v nezměněném tvaru nasadilo tak stačí asi okna jen v podstatě nedovírat až nahoru a je o problém méně. A dále - čím se řežou autoskla? Pochybuju že obyčejným řezákem na sklo.Pokud ale jde o čelní a zadní sklo tak to by se asi muselo dělat nové protože po snížení se zcela změní jejich prohnutí v krajích co do velikosti takže přiřezávat nelze.
Koukám že to zase taková sranda nebude.Nebo existuje firma co by to dělala včetně zasklení?
-------> http://www.agcautoskla.cz/nase_sluzby.htm

Jj,juknu na to,děkuju. Jinak k té střeše - našel jsem tento link kde postup je viditelnej... http://www.streetrodderweb.com/tech/060 ... to_17.html
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
jj,v tomhle máš pravdu - bohužel. Mám sice exota za kterým se až neuvěřitelně hodně lidí otočí,přitom je to v podstatě bezcenný auto. Ta střecha je jakýmsi plánovaným počátkem přerodu celého auta v něco šíleného,chci ještě extrémně zešpičatět čumák po vzoru Camara 78 a udělat jinak masku a tak. Zatím se věnuju nápravám a tu střechu beru jako "když už budu vysklívat okna"... pod gumama to potřebuje řádnou vyvářku a když už budou dole tak by se eventuelně tohle dalo udělat. No uvidíme,základem je že to stojí venku a všecho se dělá pod širákem.krulis82 píše:vyplati se ti s tim takhle sachovat ? to radsi udelej poradne peknej kabat, podvozek, motor a budes vic happy, nez kdyz budes mit nizsi strechu - stejne to moc lidi nepozna
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
- krulis
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 09 kvě 2005 13:32
- Bydliště: 82°12'N 23°59'E
- Kontaktovat uživatele:
prave si rikam - nechtel by sis koupit radeji jiny auto ? nez z tohodle delat neco co neni.... ale jako v pohode podle gustu zadnej....
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
Re: Snížení střechy,jak na to?
je fakt že zrovna tomuhle bávu to podle obrázku moc neprospěje..Velbloud píše:většinou se pak dávaj plastový skla... ty se daj udělat na míru...
ale můj názor na to je.. TEĎ MÁŠ KRÁSNÝ AUTO, NEKURVI HO TÍM ZBYTEČENĚ.... ;o)
zato na Pandě by se mně to líbilo moc

Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Ani nevíš jak chtěl.krulis82 píše:prave si rikam - nechtel by sis koupit radeji jiny auto ? nez z tohodle delat neco co neni.... ale jako v pohode podle gustu zadnej....
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
ja si teda myslim taky, ze tohle snizeni by vypadalo udesne, vzdyt to bawo je krasny jak jeConscious píše:Ani nevíš jak chtěl.krulis82 píše:prave si rikam - nechtel by sis koupit radeji jiny auto ? nez z tohodle delat neco co neni.... ale jako v pohode podle gustu zadnej....Ale už mě to stálo celkem dost peněz a času a tak to musím nějak dodělat a dodělat to hlavně pořádně.
Jen mě mrzí že to bude furt jen E21,sice bude třeba jako nová - mno ona bude nová,repasuju to z nových dílů - ale bude to obyčejný starý auto v očích všech lidí. Proto bych to asi chtěl kompletně předělat. Aby bylo už na první pohled vidět že na tom starým autě je nechaná velká částka a moře hodin práce. Sám vím jak nahlížím na leštěnky z produkce Škodovky. Vidím 1000MB v chromu,laku,jako novou,ale říkám si jen že asi dlouho spala v garáži a ten co v ní jede udělal kauf po důchodci. A zatím to může být úplně jinak.
Mno moc jsem to dobře nenapsal ale asi mě tady chápete,jste stejně postižený.
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Osobně si myslím, že snižovat střechu je blbost.
Je to jenom další hloupá móda z USA.
Když si třeba vzpomenu na RETRO RAPIDA. Jaký to bylo nádherný auto první dva roky. A pak se snížila střecha, daly se tam ty 18" hnusný kola a byl z toho další hnus, kde je akorát vidět že majitel má spoustu peněz ale žádný vkus.
A zeptej se těch lidí co to už dělali, jestli by do toho šli znova?
Je to jenom další hloupá móda z USA.
Když si třeba vzpomenu na RETRO RAPIDA. Jaký to bylo nádherný auto první dva roky. A pak se snížila střecha, daly se tam ty 18" hnusný kola a byl z toho další hnus, kde je akorát vidět že majitel má spoustu peněz ale žádný vkus.
A zeptej se těch lidí co to už dělali, jestli by do toho šli znova?
Honda Civic EG4
no třeba mně se ta druhá evoluce retrorapida líbí víc než ta prvníPetr78 píše:Osobně si myslím, že snižovat střechu je blbost.
Je to jenom další hloupá móda z USA.
Když si třeba vzpomenu na RETRO RAPIDA. Jaký to bylo nádherný auto první dva roky. A pak se snížila střecha, daly se tam ty 18" hnusný kola a byl z toho další hnus, kde je akorát vidět že majitel má spoustu peněz ale žádný vkus.
A zeptej se těch lidí co to už dělali, jestli by do toho šli znova?
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
pro někoho,kdo o tom nic neví to budde jen obyč auto,ale kdo BMW rozumí,se za tim rád otočí a řekne si,že to je fakt superConscious píše: Ani nevíš jak chtěl.Ale už mě to stálo celkem dost peněz a času a tak to musím nějak dodělat a dodělat to hlavně pořádně.
Jen mě mrzí že to bude furt jen E21,sice bude třeba jako nová - mno ona bude nová,repasuju to z nových dílů - ale bude to obyčejný starý auto v očích všech lidí. Proto bych to asi chtěl kompletně předělat. Aby bylo už na první pohled vidět že na tom starým autě je nechaná velká částka a moře hodin práce. Sám vím jak nahlížím na leštěnky z produkce Škodovky. Vidím 1000MB v chromu,laku,jako novou,ale říkám si jen že asi dlouho spala v garáži a ten co v ní jede udělal kauf po důchodci. A zatím to může být úplně jinak.
Mno moc jsem to dobře nenapsal ale asi mě tady chápete,jste stejně postižený.
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
PřesněBALI píše:pro někoho,kdo o tom nic neví to budde jen obyč auto,ale kdo BMW rozumí,se za tim rád otočí a řekne si,že to je fakt superConscious píše: Ani nevíš jak chtěl.Ale už mě to stálo celkem dost peněz a času a tak to musím nějak dodělat a dodělat to hlavně pořádně.
Jen mě mrzí že to bude furt jen E21,sice bude třeba jako nová - mno ona bude nová,repasuju to z nových dílů - ale bude to obyčejný starý auto v očích všech lidí. Proto bych to asi chtěl kompletně předělat. Aby bylo už na první pohled vidět že na tom starým autě je nechaná velká částka a moře hodin práce. Sám vím jak nahlížím na leštěnky z produkce Škodovky. Vidím 1000MB v chromu,laku,jako novou,ale říkám si jen že asi dlouho spala v garáži a ten co v ní jede udělal kauf po důchodci. A zatím to může být úplně jinak.
Mno moc jsem to dobře nenapsal ale asi mě tady chápete,jste stejně postižený.
Naprostej souhlas
Honda Civic EG4
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nebo taky ne.BALI píše:pro někoho,kdo o tom nic neví to budde jen obyč auto,ale kdo BMW rozumí,se za tim rád otočí a řekne si,že to je fakt superConscious píše: Ani nevíš jak chtěl.Ale už mě to stálo celkem dost peněz a času a tak to musím nějak dodělat a dodělat to hlavně pořádně.
Jen mě mrzí že to bude furt jen E21,sice bude třeba jako nová - mno ona bude nová,repasuju to z nových dílů - ale bude to obyčejný starý auto v očích všech lidí. Proto bych to asi chtěl kompletně předělat. Aby bylo už na první pohled vidět že na tom starým autě je nechaná velká částka a moře hodin práce. Sám vím jak nahlížím na leštěnky z produkce Škodovky. Vidím 1000MB v chromu,laku,jako novou,ale říkám si jen že asi dlouho spala v garáži a ten co v ní jede udělal kauf po důchodci. A zatím to může být úplně jinak.
Mno moc jsem to dobře nenapsal ale asi mě tady chápete,jste stejně postižený.
Re: Snížení střechy,jak na to?
ja nevim ale snizovani strechy se hodi na lowridery ne na sportovni upravy. Treba jak snizili ten jaguar a rozsirily, se mne vubec nelibilo. Kdyz uz tak snizit strechu na stare americe nebo necem z 60-80 let, dat drateny kola, snizit a konec.. Na to BMW by se to mozna i hodilo, ale rozhodne pak musis jit ve slepejich tohoto stylu a ne tam dat BBS kola, rozsirit a nahazet sportovni sedacky, to k tomu nepatri.
156 f benzinu na letnich drifto dost
presne tak,myslim si ze jiz v tomto stavu se ohlizi.BALI píše:pro někoho,kdo o tom nic neví to budde jen obyč auto,ale kdo BMW rozumí,se za tim rád otočí a řekne si,že to je fakt superConscious píše: Ani nevíš jak chtěl.Ale už mě to stálo celkem dost peněz a času a tak to musím nějak dodělat a dodělat to hlavně pořádně.
Jen mě mrzí že to bude furt jen E21,sice bude třeba jako nová - mno ona bude nová,repasuju to z nových dílů - ale bude to obyčejný starý auto v očích všech lidí. Proto bych to asi chtěl kompletně předělat. Aby bylo už na první pohled vidět že na tom starým autě je nechaná velká částka a moře hodin práce. Sám vím jak nahlížím na leštěnky z produkce Škodovky. Vidím 1000MB v chromu,laku,jako novou,ale říkám si jen že asi dlouho spala v garáži a ten co v ní jede udělal kauf po důchodci. A zatím to může být úplně jinak.
Mno moc jsem to dobře nenapsal ale asi mě tady chápete,jste stejně postižený.
Ale na druhou stranu majitele chapu.Potreba se projevit a nejakym zpusobem upozornit okoli.Sice bych do teto upravy nesel (docela naracna uprava,kterou zvladne v CR jen malo vyvolenych) ,ale porad lepsi snizit strechu nez zkouset nejake experimenty a skladat 4 auta dohromady a cekat jakou to bude mit odezvu
- braino.swk
- Příspěvky: 34
- Registrován: 27 srp 2005 19:57
- Bydliště: Ruzomberok
- Kontaktovat uživatele:
topchop usa styl
koukni na www.broukservis.cz tam maj fotky dvou topchop brouku rozfoceny jak to dělaj...myslim že by ti tam mohly poskytnout i náký info... top chop je styl... baví mě to... bavěj mě ty lidi co ti to tady rozmlouvaj... udělal sis forum o tom jak na to, nebo tak... a akorat tady čtu že je to na hovno a at se na to vysereš nebo co... to bávo na ty fotce vypada jako jaguar. vypadá dobře. snim o tom taky.... zajímá mě, jak to řešej s oknama. myslim že nejlevnější bude plexi, ale kde se dá sehnat?
- Přílohy
-
- caddy topchop
- caddytopchop.jpg (102.92 KiB) Zobrazeno 2017 x
