vybírám tesnění pod makovici na červenku , chci kovové , pravděpodobne od HKS ( uvažuji i o greedy ) a narazil jsme na to že i kovová těsnění se dělí dále :
Stopper type
Grommed type
Bead Type
Jaký je mezi nimi rozdíl ? prolejzla jsme nekolik vwebu a zjistil jsme že Stopper je z mnoha tenkých plechů, al enikde ani zmínka o konstrukci tech zbylých dvou ?,
čím se liší a které spíše použít u přeplnovaného motoeu ?
předpokládám že všechyn typy jsoukovove, tudíž se bude muset rovnat blok i hlava.. Nebo se pletu? ( mám L6 motor 7MGTE )
Těsnění pod makovici
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Těsnění pod makovici
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Co jsem zjistil ja, tak STOPPER se doprocuje pro silne boostovany motory, protoze je celkove nejodolnejsi. Jinak obvykle pisou, ze BEAD staci pro vetsinu aplikaci (tj. do cca 400 koni problem asi nebude).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
práve proto beru celokovové a ne jem pokovené - protože budu mít rovnanej blok i hlavublázen píše:hlavně pořádně srovnat hlavu a blok

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Těsnění pod makovici
někde jsem četl že při použití celokovového těsnění se musí povrchy nejen srovnat ale i vyleštit.