Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
shagy: netvrdím, že jsem v tomto směru odborník. Jen jsem tu říkal svůj názor na jeho základní otázku. Podrobnosti si může přečíst v těch linkách co tu byly. Jestliže jsi odborník Ty, měl jsi mu poradit dřív Ty, alespoň bych se poučil.

na druhou stranu kdyby do těch impal američtí niggas nervali hydrauliku tak by po těch autech skoro nikdo dneska neštěkl, viz třeba zakladatel tohodle tématubob ash píše:Sprinty a okruhy zdaleka nekurvěj auto tak jako lowrider. Na sprintech se opotřebovává motor a pohonný ústrojí, na okruzích ještě podvozek. To se dá vyměnit a všechny díly se na to vyráběj.mobyz píše:
ja sem teda nikdy v lowrideru nejel, jenom vychazim z toho co psal Bart kterej mel jednickovej golf s hydraulikou a psal ze to hrozne plavalo, tak nevim..
O tom kurveni je to jasny, ale nekdo kurvi auto na sprintech, nekdo na okruhum, to uz je kazdyho vec.
Jen mne prijde sympatictejsi kdyz si nekdo postavi lowridera kteryho si vypypla do posledniho detailu a jezdi s nim na vystavu, precejenom lowrider uz je nejaka kultura a ma svuj smysl nez kdyz si nekdo na 1.2htp nahaze plasty kridla kola a vsechny ty hovadiny aby to auto vypadalo jako nejvetsi zavodak
Na lowrideru jde do prdele karoserie, což mě u aut jako jsou starý Impaly a podobný věci docela mrzí. To auto se ohejbá jak prase a ta kastle tím strašně trpí. Tipuju, že tak po roce je to zralý na rovnací stolici.
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Ale štěkl - tyhle auta už jsou zajímavý i bez hydrauliky a v originálním stavu jako veteráni. Upřímně řečeno to, že to žerou negři a cpou na to hydrauliku a drátěný kola mě žádným nadšením nenaplňuje...Panda píše: