Chci se zeptat mám následující problém, v klice mám umístěný kluzný bronzový ložisko, jenže mrkev z převodovky mi jí rosekalo nahadry, dal sem teda "upgrade" vypadá stejne jen je v tomhle bronzovým válečku umístěno jehlový ložisko, jenže to taky nevydrželo a rozpadlo se na mraky. Tak mě napadlo je možný tohle zaměnit za nějaký kvalitní kuličkový ložisko jako použivaj jiný automobilky ? Třeba Mazda V6 má klasický zakrytý 6203 SKF, není teda přímo v klice, ale v setrváku, ale to si myslím není podstatný. Nechápu proč to ta mrkev vždy vymele, převodovka nemá vůle, mrkev neháže ... Začlo to dělat až po kompresoru ....
MarauderZ28 píše:Chci se zeptat mám následující problém, v klice mám umístěný kluzný bronzový ložisko, jenže mrkev z převodovky mi jí rosekalo nahadry, dal sem teda "upgrade" vypadá stejne jen je v tomhle bronzovým válečku umístěno jehlový ložisko, jenže to taky nevydrželo a rozpadlo se na mraky. Tak mě napadlo je možný tohle zaměnit za nějaký kvalitní kuličkový ložisko jako použivaj jiný automobilky ? Třeba Mazda V6 má klasický zakrytý 6203 SKF, není teda přímo v klice, ale v setrváku, ale to si myslím není podstatný. Nechápu proč to ta mrkev vždy vymele, převodovka nemá vůle, mrkev neháže ... Začlo to dělat až po kompresoru ....
mas odlehcenej setrvak?
Naposledy upravil(a) GReddy dne 29 lis 2006 10:51, celkem upraveno 1 x.
divny...ale kdyz kamaradovi odlehcovali a zbrousili kliku tak mu to zacalo vibrovat jako prase pac byla spatne vyvazena...takze klika taky serie? treba nevibruje prevodovka ale motorova cast...
nech si teda vyvážit kliku, a když už budeš v tom tak ji něch odlechčit a doufej že to bude dobrý, nebo jšednoduší věc je zkus jinou převodovku a když to bude dělat pořád zkus jinej motor, jestli se nechceš hrabat do štřev
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
Píše, že se to stalo po té, co tam dal kompresor. Nevím tedy přesně, jak je honěnej kompresor, ale jestli je to natvrdo od klikovky(tedy žádný řemen apod), tak proč by to nemohl dělat kompresor: ten prostě dělá vybrace a přez klikovku se to přenese na nejslabší ložisko v soustavě a to to odsere
no toho už se nedopátrám neb vše krom bloku bude jiný, můžu jen doufat, že to bude OK, jen ještě napíšu neřeknu kdyby se ta díra vymlela o půl milimetru, ale tam byl průměr o 7 mm větší ...
mcsow píše:nech si teda vyvážit kliku, a když už budeš v tom tak ji něch odlechčit a doufej že to bude dobrý, nebo jšednoduší věc je zkus jinou převodovku a když to bude dělat pořád zkus jinej motor, jestli se nechceš hrabat do štřev
Výborný rady, Marauder má jistě plnej sklep převodovek a motorů na Camaro
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
mcsow píše:nech si teda vyvážit kliku, a když už budeš v tom tak ji něch odlechčit a doufej že to bude dobrý, nebo jšednoduší věc je zkus jinou převodovku a když to bude dělat pořád zkus jinej motor, jestli se nechceš hrabat do štřev
Výborný rady, Marauder má jistě plnej sklep převodovek a motorů na Camaro
heh nevšim sem si že je řeč o camaru, neni nad to mít běžný auto,
Jak kdo. Já mám prehistorickejch motorů docela dost
vim ze to je trosku OT ale ted mi doslo ty ses vojta z carauto vid? rikam sakra kde ja ho videl a dole v boardu furt vidim tvuj nick a pak v clanku vychvalujes kapra tak uz sem byl doma
vysvětlení je prostý - nesouosost kliky a mrkve a to buď tím, že to je úplně mimo osu a nebo osa převodovky neleží celou osou v rovině osy kliky, ale jen jí protíná tzn převodovka je utažená křivě (bordel na styčnejch plochách, otřepy, špatně utažený šrouby ...
MarauderZ28 píše:vysvětlení je prostý - nesouosost kliky a mrkve a to buď tím, že to je úplně mimo osu a nebo osa převodovky neleží celou osou v rovině osy kliky, ale jen jí protíná tzn převodovka je utažená křivě (bordel na styčnejch plochách, otřepy, špatně utažený šrouby ...
a jakto ze to delalo az po kompresoru?? (kdy se asi na prevodovku nesahalo)
převodovka byla asi 8x venku takže se něco stát mohlo, díry na vodící čepy jsou volný, nějakej borčus mezi ... stačí blbě položit tu převodovku a tu dosedací plochu zdeformuješ a je to ...
Diky za vysvetleni. Ale abych pravdu rekl,tak si nedokazu predstavit co by se s tou prevodovkou muselo udelat aby to sedelo tak krive....Kdyz jsi psal,ze ti to vymlelo diru o 7mm vetsi nez ma byt. Proto jsem se ptal na tu lamelu spojky. Protoze to je jedina vec,pri vypnuty spojce,ktera by mohla tu mrkev natolik rozvibrovat,aby to udelalo takovej brajgl.....