HELP: Prevodovky - koncern :HELP
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
HELP: Prevodovky - koncern :HELP
Je tu nekdo kdo se dobre orientuje v prevodovkach??
prevodove stupne.. stale prevody atd..???
Potreboval bych zjistit jaky rozdil je mezi prevodovkou z 2.0 8V benzinu a 1.8T 20V RS v octavii...
Mam prekopanou octavu z 2.0 na 1.8T 20V + chip, ale prevodovku z 2.0 puvodni.
Zajima me jak by se to zmenilo, kdybych tu prevodovku vymenil za tu 1.8 T 20V RS...
DIKY ZA RADY!!!
prevodove stupne.. stale prevody atd..???
Potreboval bych zjistit jaky rozdil je mezi prevodovkou z 2.0 8V benzinu a 1.8T 20V RS v octavii...
Mam prekopanou octavu z 2.0 na 1.8T 20V + chip, ale prevodovku z 2.0 puvodni.
Zajima me jak by se to zmenilo, kdybych tu prevodovku vymenil za tu 1.8 T 20V RS...
DIKY ZA RADY!!!
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP: Prevodovky - koncern :HELP
Se bež zeptat do autosalonu, ti by čuměli 

VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: HELP: Prevodovky - koncern :HELP
Vecernicek: no asi jo...
::D ... ale odpoved bych se nedockal... 


AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
sice o koncernu skoro nic nevím, ale třeba v coupečku 2.0 16v NA/Turbo je velkej rozdíl ve stálým převodu, kterej je o dost delší u turba..jenže turbo má kvalty blíž u sebe než atmosféra..
teoreticky by mělo turbo jet s atmosférickou převodovkou líp, jen by jsi dosáhl menší maximálky.. v případě coupečka, mam spočítáno že turbová převodovka s neturbovým stálým převodem by byla nejoptimálnější - kvalty by byly blíž u sebe , maximálky +- stejná , s tím že1čka by byla delší...
teoreticky by mělo turbo jet s atmosférickou převodovkou líp, jen by jsi dosáhl menší maximálky.. v případě coupečka, mam spočítáno že turbová převodovka s neturbovým stálým převodem by byla nejoptimálnější - kvalty by byly blíž u sebe , maximálky +- stejná , s tím že1čka by byla delší...
Re: HELP: Prevodovky - koncern :HELP
honza: dik za info.. me se prave zda, treba ve srovnani s jinou 1.8T co ma original prevodovku (zadna prestavba) tak na 2ku vytocim motor stejne .. kolem 105-110 km/h akorat se mi zda, ze to moje auto je "tezkopadnejsi" .... proste se mu nechce tak rychle do otacek...
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: HELP: Prevodovky - koncern :HELP
Nekde na natu jsem nasel tyto informace:
motor - staly prevod
1.8 20V (92kW) - 4,235
1.8 20V Turbo (110kW) - 3,684
1.8 20V Turbo (132kW) - 3,647
2.0 8V (85kW) - 3,994
Nevite jak velky to je rozdil a jak se presne projevi pripadna vymena???
motor - staly prevod
1.8 20V (92kW) - 4,235
1.8 20V Turbo (110kW) - 3,684
1.8 20V Turbo (132kW) - 3,647
2.0 8V (85kW) - 3,994
Nevite jak velky to je rozdil a jak se presne projevi pripadna vymena???
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP: Prevodovky - koncern :HELP
Tak, když znáš hondoty stálých převodů jednotlivých skříní, tak snad vidíš / spočteš jaký je mezi nimi rozdíl (nebo lépe podíl), ne? Ale to je stejně jen půlka informace - k přesnému porovnání potřebuješ znát poměry všech převodových stupňů.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
tak tak..sice z těch hodnot stálejch převodů vychází..že ta 2.0 mpi má lehčí převod než ty 1.8 Turbo...takže by to s tou převodovkou mělo jít rychlejš do otáček..ale..a to je to ALE co myslí i Ondras...chtělo by to porovnání všech převodovejch stupňů...určitě tam bude taky rozdíl
Grafický servis | www.georgerob-design.cz