duralové řemenice

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Pavel Svoboda
Příspěvky: 53
Registrován: 04 črc 2006 08:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

duralové řemenice

Příspěvek od Pavel Svoboda »

Výroba duralových řemenic.

Stačí poslat vaše stávající ocelové řemenice,
a my vám podle nich vyrobíme odlehčené duralové.
www.b3tuning.com
Sada řemenic na obrázku stojí 1700.- Kč včetně vyleštění.
Přílohy
remenice2_velka.jpg
remenice2_velka.jpg (92.79 KiB) Zobrazeno 2392 x

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

a jaký je tak zhruba rozdíl hmotnosti oproti serii?
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Pavel Svoboda
Příspěvky: 53
Registrován: 04 črc 2006 08:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Svoboda »

duralová řemenice = cca 1/3 původní váhy ocelové řemenice

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

Pavel Svoboda píše:duralová řemenice = cca 1/3 původní váhy ocelové řemenice
Mno, tak to už by mohlo být znát.
Na kolik asi by vyšlo udělat tuhle řemenici?
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... odsID=1225
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

Petr78 píše:
Pavel Svoboda píše:duralová řemenice = cca 1/3 původní váhy ocelové řemenice
Mno, tak to už by mohlo být znát.
Na kolik asi by vyšlo udělat tuhle řemenici?
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... odsID=1225
A cena mě zajímá bez leštění, nevyužil bych to - řemenice není vidět.
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: duralové řemenice

Příspěvek od Zemi »

A to zni dobre kruci... Doufam ze nez rozeberu motor neskoncite. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Pavel Svoboda
Příspěvky: 53
Registrován: 04 črc 2006 08:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

řemenice

Příspěvek od Pavel Svoboda »

tak tahle řemenice tak 1200.- - 1500.-

Uživatelský avatar
Pavel Svoboda
Příspěvky: 53
Registrován: 04 črc 2006 08:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: duralové řemenice

Příspěvek od Pavel Svoboda »

Zemi píše:A to zni dobre kruci... Doufam ze nez rozeberu motor neskoncite. :D

taky doufám

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: duralové řemenice

Příspěvek od MarauderZ28 »

jak je to s vyvážením ???
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Pekna cena, skoda ze uz par tehle duralovych kluku a holek mam. :D

Obrázek

Obrázek
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Re: řemenice

Příspěvek od Petr78 »

Pavel Svoboda píše:tak tahle řemenice tak 1200.- - 1500.-
velmi zajímavá cena 8)

až se mi podaří tu originál sundat (jde to blbě) tak se určitě ozvu
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Pavel Svoboda
Příspěvky: 53
Registrován: 04 črc 2006 08:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Svoboda »

my vyvážení neděláme. Pracujeme na NC s přesností 0.01 mm.
na přání ale můžeme nechat dynamicky dovyvážit na 10 000 ot./min

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

Pavel Svoboda píše:my vyvážení neděláme. Pracujeme na NC s přesností 0.01 mm.
na přání ale můžeme nechat dynamicky dovyvážit na 10 000 ot./min
To by bylo fajn. A o kolik by se navýšila cena (po vyvážení)?
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Pavel Svoboda
Příspěvky: 53
Registrován: 04 črc 2006 08:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Svoboda »

Do zítra to zjistím!! Zatím jsem to tam nedával.

Mě v Escortu chodí už 4000 km a vibrace nejsou.
Ale mám max. 6000 ot.

Zítra napíšu

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: duralové řemenice

Příspěvek od semysak »

podle me by ty vibrace zane nebyli pozorovatelne na chodu motoru, nebo ze by se auto traslo, toby to vyvazeni muselo byt hodne velke, proste by slo kakat o neco drive nejake lozisko

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: duralové řemenice

Příspěvek od MarauderZ28 »

mno já že řemenice origo vyvážený jsou ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Pavel Svoboda
Příspěvky: 53
Registrován: 04 črc 2006 08:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Svoboda »

Já tu řemenici udělám tak, že na obvodu má házivost 0.01 mm.
a je 3x lehčí. To je, si myslím, slušný.
A ty původní lisované z oceli myslím nejsou lepší ani náhodou.
je ale pravda, že ten materiál nemusí mít všude stejnou hustotu a u nějakých závodních speciálů je dobré vyvážit při 10000 ot /min.

Zjistím a napíšu

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: duralové řemenice

Příspěvek od MarauderZ28 »

to já netvrdím, že jsou lepší jen zjišťuju okolnosti ... třeba Camaro má řemenici ocelovou ale je ze dvou částí mezi kterejma je guma - to asi redukuje rázy ? Pak existujou jako upgrade plněný kapalinou (snad to píšu dobře)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Pavel Svoboda
Příspěvky: 53
Registrován: 04 črc 2006 08:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

vyvážení

Příspěvek od Pavel Svoboda »

Tak jsem to zjišťoval a bylo mi řečeno tohle:

firma Elitex Nepomuk se zabývá dynamickým vyvažováním
až do 100 000 ot. /u pletacích strojů/
Řemenice by v pohodě dynamicky vyvážili / do 10 000 ot.min/
Vyrobí vždy přesný trn na ten jeden typ řemenice. Cena trnu se pohybuje bohužel okolo 800 - 1000.- Kč. Samotné vyvážení pak stojí 200.- Kč
Samozřejmě bych vám trn nepočítal celý. Na hojně zastoupených autech bych ho nepočítal asi vůbec. Ještě sháním dál. Určitě budou někde levnější.

Jinak dural jako slitina /hliník (93,8 %), měd (4,3 %), hořčík (1,4 %) a mangan (0,5 %) je prý homogenní materiál /neexistuje rozhranní mezi jednotlivými složkami, tzn., že vlastnosti v celém objemu jsou stejné... /
takže na otáčky do 5 000 to prý řemenice vážící půl kila ložisko nijak zvlášt nenamáhá /když je řemenice přesně vyrobena/.

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: duralové řemenice

Příspěvek od semysak »

a co kdyz nekdo pred vyrobenim zhutni nerovnomerne zakladni material, treba tim ze do toho da nekdo nekolik dobre mirenych ran kladivem a nebo proste spadne z nakladaku pri nakladani/vykladani? potom kdy z se to obrobi tak to zhutneni nebude videt

Uživatelský avatar
Pavel Svoboda
Příspěvky: 53
Registrován: 04 črc 2006 08:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Svoboda »

To se samozřejmě může stát a proto je lepší dát u vysokootáčkového motoru větší řemenice vyvážit. Já nejsem proti vyvažování. Ale řemenička o průměru cca 3 cm a váze 10 deka se myslím vyvažovat nemusí.
Jak jsem psal, vyvážení není problém. Jenom se o pár dní prodlouží dodací lhůta. Určitě to bude někdo vyvažovat i v Praze.
Pavel Svoboda
info@b3tuning.com
774 849 218

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

pavle přijd si udělat reklamu sem, předpokládám, že zájem bude
http://200sx.cz/forum/viewforum.php?f=1 ... 596dca6c50
Naposledy upravil(a) kentoya dne 22 lis 2006 22:36, celkem upraveno 1 x.
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Pavel Svoboda
Příspěvky: 53
Registrován: 04 črc 2006 08:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

vyvážení řemenic

Příspěvek od Pavel Svoboda »

takže ještě poslední příspěvek...

To vyvážení do 10 000 ot./min. zařídím do 1 až 2 týdnů. Cena u malé řemenice cca 250.- Kč. U velké cca 350.- Kč 8)
Pavel Svoboda
info@b3tuning.com
774 849 218

Uživatelský avatar
Milan II
Příspěvky: 32
Registrován: 28 črc 2005 22:22
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: duralové řemenice

Příspěvek od Milan II »

Takový řemeničky by se mi móóc líbili... Chtěl jsem je už dávno, ale ty který jsem tehdy viděl, byli o hodně dražší!!!

Uživatelský avatar
krysarr
Příspěvky: 214
Registrován: 18 srp 2004 11:25
Bydliště: Asi 130 km severovychodne od Klatov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krysarr »

Hmmm, vypada to zajimave, ale ma cenu davat to do 110Hp Octavie? :oops: :wink:

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

krysarr píše:Hmmm, vypada to zajimave, ale ma cenu davat to do 110Hp Octavie? :oops: :wink:
má to cenu...montáži snížíš odpor rotujících částí a tím snížiš zátěž motoru....a je jedno zda má 50PS či 500PS
VW PASSAT B5

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

Fiesta píše:
krysarr píše:Hmmm, vypada to zajimave, ale ma cenu davat to do 110Hp Octavie? :oops: :wink:
má to cenu...montáži snížíš odpor rotujících částí a tím snížiš zátěž motoru....a je jedno zda má 50PS či 500PS
Takový OTčko k tomu: stále řeším, zda se mi to vyplatí u Corsy..

opravte mě zda se mílím, ale na výkonu se to nepozná a pokud se vymění jen tohle tak na úbytku váhy také moc ne.. takže toto by mělo smysl dělat až při kompletní úpravě a odlehčování motoru (vačky, setrvák, atd.), jinak je to "zatím" zbytečné.. je to tak??
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

na výkon to určitě žádnej vliv nemá má to pouze vliv na setrvačných silách motoru....pude líp za plynem zase na druhou stranu stratí svoji setrvačnost což se může projevit i horšími rozjezdy......
rozhodně ale pokud máš "odpruženou" řemenici tak tu jedině zase za odpruženou bo by se mohla odporoučet ložiska klikovky.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
krysarr
Příspěvky: 214
Registrován: 18 srp 2004 11:25
Bydliště: Asi 130 km severovychodne od Klatov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krysarr »

Fiesta píše:
krysarr píše:Hmmm, vypada to zajimave, ale ma cenu davat to do 110Hp Octavie? :oops: :wink:
má to cenu...montáži snížíš odpor rotujících částí a tím snížiš zátěž motoru....a je jedno zda má 50PS či 500PS
hmm, safra, a za ty rozumny penize by to mohlo byt i k necemu, precejen mam najeto temer 200kkm. Tak by mu to mohlo trochu ulevit :)

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

Krosmen píše:na výkon to určitě žádnej vliv nemá má to pouze vliv na setrvačných silách motoru....pude líp za plynem zase na druhou stranu stratí svoji setrvačnost což se může projevit i horšími rozjezdy......
rozhodně ale pokud máš "odpruženou" řemenici tak tu jedině zase za odpruženou bo by se mohla odporoučet ložiska klikovky.....
ked pojde "lepsie za plynom" nie je zvysenie vykonu ? :lol:

jednu taku remenicu mam doma, ale si myslim, ze ked odlahcis jednu stranu treba nieco urobit aj so zotrvacnikom inak to moze zle skoncit :lol:
when I grow up, I want to be a racing driver

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“