duralové řemenice
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Pavel Svoboda
- Příspěvky: 53
- Registrován: 04 črc 2006 08:00
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
duralové řemenice
Výroba duralových řemenic.
Stačí poslat vaše stávající ocelové řemenice,
a my vám podle nich vyrobíme odlehčené duralové.
www.b3tuning.com
Sada řemenic na obrázku stojí 1700.- Kč včetně vyleštění.
Stačí poslat vaše stávající ocelové řemenice,
a my vám podle nich vyrobíme odlehčené duralové.
www.b3tuning.com
Sada řemenic na obrázku stojí 1700.- Kč včetně vyleštění.
- Přílohy
-
- remenice2_velka.jpg (92.79 KiB) Zobrazeno 2392 x
- Pavel Svoboda
- Příspěvky: 53
- Registrován: 04 črc 2006 08:00
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Mno, tak to už by mohlo být znát.Pavel Svoboda píše:duralová řemenice = cca 1/3 původní váhy ocelové řemenice
Na kolik asi by vyšlo udělat tuhle řemenici?
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... odsID=1225
Honda Civic EG4
A cena mě zajímá bez leštění, nevyužil bych to - řemenice není vidět.Petr78 píše:Mno, tak to už by mohlo být znát.Pavel Svoboda píše:duralová řemenice = cca 1/3 původní váhy ocelové řemenice
Na kolik asi by vyšlo udělat tuhle řemenici?
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... odsID=1225
Honda Civic EG4
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: duralové řemenice
A to zni dobre kruci... Doufam ze nez rozeberu motor neskoncite. 

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Pavel Svoboda
- Příspěvky: 53
- Registrován: 04 črc 2006 08:00
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
řemenice
tak tahle řemenice tak 1200.- - 1500.-
- Pavel Svoboda
- Příspěvky: 53
- Registrován: 04 črc 2006 08:00
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: duralové řemenice
Zemi píše:A to zni dobre kruci... Doufam ze nez rozeberu motor neskoncite.
taky doufám
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: duralové řemenice
jak je to s vyvážením ???
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: řemenice
velmi zajímavá cenaPavel Svoboda píše:tak tahle řemenice tak 1200.- - 1500.-

až se mi podaří tu originál sundat (jde to blbě) tak se určitě ozvu
Honda Civic EG4
- Pavel Svoboda
- Příspěvky: 53
- Registrován: 04 črc 2006 08:00
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
- Pavel Svoboda
- Příspěvky: 53
- Registrován: 04 črc 2006 08:00
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: duralové řemenice
podle me by ty vibrace zane nebyli pozorovatelne na chodu motoru, nebo ze by se auto traslo, toby to vyvazeni muselo byt hodne velke, proste by slo kakat o neco drive nejake lozisko
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: duralové řemenice
mno já že řemenice origo vyvážený jsou ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Pavel Svoboda
- Příspěvky: 53
- Registrován: 04 črc 2006 08:00
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Já tu řemenici udělám tak, že na obvodu má házivost 0.01 mm.
a je 3x lehčí. To je, si myslím, slušný.
A ty původní lisované z oceli myslím nejsou lepší ani náhodou.
je ale pravda, že ten materiál nemusí mít všude stejnou hustotu a u nějakých závodních speciálů je dobré vyvážit při 10000 ot /min.
Zjistím a napíšu
a je 3x lehčí. To je, si myslím, slušný.
A ty původní lisované z oceli myslím nejsou lepší ani náhodou.
je ale pravda, že ten materiál nemusí mít všude stejnou hustotu a u nějakých závodních speciálů je dobré vyvážit při 10000 ot /min.
Zjistím a napíšu
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: duralové řemenice
to já netvrdím, že jsou lepší jen zjišťuju okolnosti ... třeba Camaro má řemenici ocelovou ale je ze dvou částí mezi kterejma je guma - to asi redukuje rázy ? Pak existujou jako upgrade plněný kapalinou (snad to píšu dobře)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Pavel Svoboda
- Příspěvky: 53
- Registrován: 04 črc 2006 08:00
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
vyvážení
Tak jsem to zjišťoval a bylo mi řečeno tohle:
firma Elitex Nepomuk se zabývá dynamickým vyvažováním
až do 100 000 ot. /u pletacích strojů/
Řemenice by v pohodě dynamicky vyvážili / do 10 000 ot.min/
Vyrobí vždy přesný trn na ten jeden typ řemenice. Cena trnu se pohybuje bohužel okolo 800 - 1000.- Kč. Samotné vyvážení pak stojí 200.- Kč
Samozřejmě bych vám trn nepočítal celý. Na hojně zastoupených autech bych ho nepočítal asi vůbec. Ještě sháním dál. Určitě budou někde levnější.
Jinak dural jako slitina /hliník (93,8 %), měd (4,3 %), hořčík (1,4 %) a mangan (0,5 %) je prý homogenní materiál /neexistuje rozhranní mezi jednotlivými složkami, tzn., že vlastnosti v celém objemu jsou stejné... /
takže na otáčky do 5 000 to prý řemenice vážící půl kila ložisko nijak zvlášt nenamáhá /když je řemenice přesně vyrobena/.
firma Elitex Nepomuk se zabývá dynamickým vyvažováním
až do 100 000 ot. /u pletacích strojů/
Řemenice by v pohodě dynamicky vyvážili / do 10 000 ot.min/
Vyrobí vždy přesný trn na ten jeden typ řemenice. Cena trnu se pohybuje bohužel okolo 800 - 1000.- Kč. Samotné vyvážení pak stojí 200.- Kč
Samozřejmě bych vám trn nepočítal celý. Na hojně zastoupených autech bych ho nepočítal asi vůbec. Ještě sháním dál. Určitě budou někde levnější.
Jinak dural jako slitina /hliník (93,8 %), měd (4,3 %), hořčík (1,4 %) a mangan (0,5 %) je prý homogenní materiál /neexistuje rozhranní mezi jednotlivými složkami, tzn., že vlastnosti v celém objemu jsou stejné... /
takže na otáčky do 5 000 to prý řemenice vážící půl kila ložisko nijak zvlášt nenamáhá /když je řemenice přesně vyrobena/.
Re: duralové řemenice
a co kdyz nekdo pred vyrobenim zhutni nerovnomerne zakladni material, treba tim ze do toho da nekdo nekolik dobre mirenych ran kladivem a nebo proste spadne z nakladaku pri nakladani/vykladani? potom kdy z se to obrobi tak to zhutneni nebude videt
- Pavel Svoboda
- Příspěvky: 53
- Registrován: 04 črc 2006 08:00
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
To se samozřejmě může stát a proto je lepší dát u vysokootáčkového motoru větší řemenice vyvážit. Já nejsem proti vyvažování. Ale řemenička o průměru cca 3 cm a váze 10 deka se myslím vyvažovat nemusí.
Jak jsem psal, vyvážení není problém. Jenom se o pár dní prodlouží dodací lhůta. Určitě to bude někdo vyvažovat i v Praze.
Jak jsem psal, vyvážení není problém. Jenom se o pár dní prodlouží dodací lhůta. Určitě to bude někdo vyvažovat i v Praze.
pavle přijd si udělat reklamu sem, předpokládám, že zájem bude
http://200sx.cz/forum/viewforum.php?f=1 ... 596dca6c50
http://200sx.cz/forum/viewforum.php?f=1 ... 596dca6c50
Naposledy upravil(a) kentoya dne 22 lis 2006 22:36, celkem upraveno 1 x.
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- Pavel Svoboda
- Příspěvky: 53
- Registrován: 04 črc 2006 08:00
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
vyvážení řemenic
takže ještě poslední příspěvek...
To vyvážení do 10 000 ot./min. zařídím do 1 až 2 týdnů. Cena u malé řemenice cca 250.- Kč. U velké cca 350.- Kč
To vyvážení do 10 000 ot./min. zařídím do 1 až 2 týdnů. Cena u malé řemenice cca 250.- Kč. U velké cca 350.- Kč

Re: duralové řemenice
Takový řemeničky by se mi móóc líbili... Chtěl jsem je už dávno, ale ty který jsem tehdy viděl, byli o hodně dražší!!!
Takový OTčko k tomu: stále řeším, zda se mi to vyplatí u Corsy..Fiesta píše:má to cenu...montáži snížíš odpor rotujících částí a tím snížiš zátěž motoru....a je jedno zda má 50PS či 500PSkrysarr píše:Hmmm, vypada to zajimave, ale ma cenu davat to do 110Hp Octavie?![]()
opravte mě zda se mílím, ale na výkonu se to nepozná a pokud se vymění jen tohle tak na úbytku váhy také moc ne.. takže toto by mělo smysl dělat až při kompletní úpravě a odlehčování motoru (vačky, setrvák, atd.), jinak je to "zatím" zbytečné.. je to tak??

na výkon to určitě žádnej vliv nemá má to pouze vliv na setrvačných silách motoru....pude líp za plynem zase na druhou stranu stratí svoji setrvačnost což se může projevit i horšími rozjezdy......
rozhodně ale pokud máš "odpruženou" řemenici tak tu jedině zase za odpruženou bo by se mohla odporoučet ložiska klikovky.....
rozhodně ale pokud máš "odpruženou" řemenici tak tu jedině zase za odpruženou bo by se mohla odporoučet ložiska klikovky.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- krysarr
- Příspěvky: 214
- Registrován: 18 srp 2004 11:25
- Bydliště: Asi 130 km severovychodne od Klatov
- Kontaktovat uživatele:
hmm, safra, a za ty rozumny penize by to mohlo byt i k necemu, precejen mam najeto temer 200kkm. Tak by mu to mohlo trochu ulevitFiesta píše:má to cenu...montáži snížíš odpor rotujících částí a tím snížiš zátěž motoru....a je jedno zda má 50PS či 500PSkrysarr píše:Hmmm, vypada to zajimave, ale ma cenu davat to do 110Hp Octavie?![]()

ked pojde "lepsie za plynom" nie je zvysenie vykonu ?Krosmen píše:na výkon to určitě žádnej vliv nemá má to pouze vliv na setrvačných silách motoru....pude líp za plynem zase na druhou stranu stratí svoji setrvačnost což se může projevit i horšími rozjezdy......
rozhodně ale pokud máš "odpruženou" řemenici tak tu jedině zase za odpruženou bo by se mohla odporoučet ložiska klikovky.....

jednu taku remenicu mam doma, ale si myslim, ze ked odlahcis jednu stranu treba nieco urobit aj so zotrvacnikom inak to moze zle skoncit

when I grow up, I want to be a racing driver