Vyběhanej motor - problém

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
GReddy

Vyběhanej motor - problém

Příspěvek od GReddy »

Mam zvysenou spotrebu u dvoulitru 115kW se nedostanu ve meste s jizdou ridice anglicky kralovny pod 15l...kdyz na to slapnu a pakrat vytocim pri predjizdeni vidim jak my rucicka spadne o 1-2 milimetry..
byl sem na emisich pry lambda v poradku emisema bych prosel...
co dalsiho by to mohlo byt? mechanik mi povedel ze to je tim ze je vylitanej motor a neni sestelovanej takze na co se mam podivat..

prvni asi zmerit tlaky ve valcich...nejsem mechanik takze s tim nemam zkusenosti takze to vrazim znamymu..ale nevi nekdo kde sezenu predepsany tlaky? 3S-GE toyotackej motor je 2generace 3s-ge 1990-1993 ... T-VIS to nema..misto toho ma ACIS takze zasvinenej tvis odpada....

sejki
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyběhanej motor - problém

Příspěvek od sejki »

GReddy píše:Mam zvysenou spotrebu u dvoulitru 115kW se nedostanu ve meste s jizdou ridice anglicky kralovny pod 15l...kdyz na to slapnu a pakrat vytocim pri predjizdeni vidim jak my rucicka spadne o 1-2 milimetry..
byl sem na emisich pry lambda v poradku emisema bych prosel...
co dalsiho by to mohlo byt? mechanik mi povedel ze to je tim ze je vylitanej motor a neni sestelovanej takze na co se mam podivat..

prvni asi zmerit tlaky ve valcich...nejsem mechanik takze s tim nemam zkusenosti takze to vrazim znamymu..ale nevi nekdo kde sezenu predepsany tlaky? 3S-GE toyotackej motor je 2generace 3s-ge 1990-1993 ... T-VIS to nema..misto toho ma ACIS takze zasvinenej tvis odpada....
cidlo na teplotu nasavaneho vzduchu a vody(kontrola),
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

blázen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

nove tlaky budou asi okolo 12b
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

GReddy

Příspěvek od GReddy »

jeste mi nekdo radil zkontrolvoat vahu vzduchu

takze pro ted by to mohli bejt 3 veci...