Už se to tady někde řešilo,ale nemužu to najít.Chtěl bych se zeptat kde se dá koupit pistole na vaření plastů a kolik asi tak stojí,a něco o technice vaření,předem díky za rady
Fakt pěkný .Mě de práve o ten nástavec,de sehnat normálně po obchoďákách??A ješte jakou teplotou se to vaří a přidává se tam plast nebo to staví ty dva kusi k sobě bez přidání plastu.
Ano, je to ze dvou séroivých nárazníků. Poliši na to zatím nic, už jsem prošel i technickou, jen byly dole kola. Je to plast, žádný laminát, takže ohebné, prostě v pohodě. A při vaření, se používá ještě materiál stejného složení, jako je svařovaný nárazník. Teplotu jsem odhadl, aby byl plast už tvárný, takový jako bláto. A ten konec jsem si udělal. Zevnitř to vypadá asi takhle a zvenku nějak takhle. Pak trochu kitu na vyrovnání, a šup do laku
vypada to dobre ale nestaci ta horkovzduska ale jeste k tomu sokovny ruce
a taky sem slysel ze vareny plasty k sobe musi bejt stejny ze ruzny se prej svarit nedaj
Ten nástavec,neni to takovej jakejsi kužel kterej ten vzduch směruje na jedno místo a zvíší to asi aji rychlost toho vzduchu.Obrázek je jen tak orientační,dělal sem to na rychlo ale poznat to z toho snad de.Jestli to tak neni můžeš prosim poslat obrázek toho jak by to mělo vypadat.
Ten nástavec ti ten vzduch smeruje na jedno misto, je to trubice asi 0,5 siroka... Zpusob je zrejmy z obrazku toho narazniku - ustrihnes si nekde par mm siroky pasek plastu (stejneho jako sou ty 2 kusy co spojujes) a pak "natlacujes" ten prouzek v miste spoje a natavujes to tou horkovzduskou, teplota jen takova, aby se to lehce natavilo a po vtlaceni pasku hned tuhlo (nakejch 300-500°C, presne nevim)...
Asi se to z myho popisu blbe chape, tak sem nakreslil schema:
Přílohy
natavujes zaroven ten prouzek i ten spoj a vtlacujes mezi
| http://krulis.net|dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
trosku ot, ale taky se pridam, poradite mi, cim se da zavarit nadrz z plastu na aute< nejakej buzik ji proriznul, aby z ni vykradl naftu, jedna se o peugeot 309 diesel a je z takovyho cernyho plastu, ale je takova jakoby mastna, ne tou naftou ale na tom plastu nic nechce drzet a novou nemuzu nikde sehnat
4 maca: nevim jestli to jeste plati, ale ve skole nas ucili ze nadrze se vari pouze plechove. Plastove se vymenujiu kus za kus....Pokud by nekdo poradil jak se to ma zavarit nezapomenout nadrz nekolikrat vyplachnout a pri vareni naplnit vodou nebo dusikem..
to vim, ale tohle je z naftaka, tak to nechytne, ale zase ja se ucil, ze kdyz je to cernej plast jakob mastnej, tak prave to ze je mastnej dela to ze se barvil sazema a ptrave kuli tomu ze to ma v sobe saze to prej nejde varit, ale zase uz sem nejakej patek ze skol a doba pokrocila