Snížení listového péra
Snížení listového péra
borci co snižují trabanty, tak tam dávají svorky a podložky. Je to jednoduché.
- Přílohy
-
- list3.jpg (42.3 KiB) Zobrazeno 5650 x
-
- list2.jpg (40.01 KiB) Zobrazeno 5651 x
-
- list1.jpg (35.33 KiB) Zobrazeno 5650 x
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení listového péra
No tim se pružina stáhne, ale zase se tim podle mě nezmění charaktristika což by při zachování původní tuhosti asi nebylo to pravý ořechový
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Snížení listového péra
To je pravda, musí se dát delší šrouby. To ale není problém spíš si říkám jestli by se na tlumiče neměly dát dorazy, protože to auto bude podle mého názoru měkčí....???
Jo, tím, že ji takhle stáhneš, ji vlastně narovnáš => konce pružuny budou vejš!!! Jen jsem vás moc nepobral s těma delšíma šroubama...!!! Nad podobným způsobem jsem furt dumal, ale tenhle způsob mě nanapadl!!! To je pohodička!!! Jediný, co se musí vodzkoušet je dýlka tý podložky, aby jsme dostali požadovaný snížení!!! Přičemž tuhost pružiny by mohla bejt skoro stejná!!! Nedávno jsem získal radu ohledně snížení lisťáku a to přidáním a otočením některejch listů!!! Řekl bych, že to je trošku složitější, ale taky funkční řešení!!!
$